Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Fénykorában a mozgássérültek, ma az elmekórtan érintettjei közűl kerűlnek ki tulajdonosai"
Na ezen jót röhögtem, kell is hozzá egy kis árnyékolt agy!
Köszi!
íme, csúnya fotózott formában.
Rendben, ha ráérsz szkenneld be, nem mindíg veszem meg. Wild előfizető vagyok és Motomix-et szoktam alkalomszerüen megvenni. Lehet most a Motorrevüt is megveszem
Bizony, nekem is bejönnek ezek a műremekek! Remélem hallok az angol srácról is hamarosan, aki légpárnást cisnál az egyetemen CB500 motorral

Amúgy a Velorexes cikk a Motorrevüben volt, aktuálsi szám. Ha érdekel beszkennelhetem!
Szia Zoli!
Véleményem szerint ezzel a géppel nem feltétlen kell első befutónak lenni ahhoz, hogy felfigyeljenek rá.
Nagyon király, ha találsz még ilyeneket linkeld be, nekem tetszenek az ilyen csodabogarak.
Ha itt is lehetne pontozni menne az 5-ös!
Köszönöm mindenkinek a tájékoztatást. A Honda az Honda!
Előző Hondámra Mitast vettem hátulra, nincs olyan mint a Michelin de árban nagyon kedvező volt.
Szerintem nem rossz gumi.
Köszönöm az infókat! Mitas gumikról valaki tud valamit?
Sziasztok!
Az olajtémával kapcsolatban lenne észrevételem. Sokat filóztam az első olajcserekor mikor megvettem a motort, hogy milyet tegyek bele. Kérdeztem szerelőket, fórumokat olvastam, de megnyugtató választ soha nem kaptam azzal kapcsolatban, hogy ásványit vagy szintetikusat esetleg félszintetikusat tegyek bele. Az ásványi hamarabb elveszti kenőképességét mint a szintetikus de csendesebben jár vele a motor, viszont a régebbi konstrukciók kuplundlamellái nem bírják a szintetikust. Az előző tulaj félszintetikus olajat rakott bele, én fulszintetikusat, de nem voltam benne biztos hogy jó választás volt.
Aztán olvastam a Totalbike Népítélet Motordoktor rovatát ami megnyugtatott. Azt írta a doki, hogy igaz hogy nyersebben jár vele a motor de sokkal jobb a hőtűrés,a hőelvezetés és biztosabb a kenés extrém nagy fordulaton is. Ami viszont hátrány, hogy a kuplunglamellák a régebbi típusokon nem szintetikushoz lettek tervezve és idővel megcsúszhatnak. Amit én használok az Q8 SBK Racing 15W-50 full sint és teljesen elégedett vagyok vele, a kuplungom bírja, hideg időben meg úgyse sokat motorozok, nyáron meg nem hígúl fel még nagy melegben sem. Persze ajánlani nem merem mert nem biztos hogy egy másik motor kuplungja is bírná, főleg ha már kopott is. Nekem bevált és mindíg ezt használom, pályán komolyabb gépekbe is ezt rakják, egy nyűgöm van vele nehézkes beszerezni. Ha esetleg megadja magát a kuplung akkor majd beruházok egy jobb minőségűre, annyit nekem megér. Bocs hogy ennyire homlokon csókolt a múzsa, de én ezt a kérdést régebben igencsak körűljártam és gondoltam valakinek jól jöhet. üdv
ja a Valvoline olaj ásványi volt...
én anno a www.nagyvas.hu -ról vettem minden cuccot! Maximálisan korrektek, tudom ajánlani!
Olajból talán érdemes félszintetikusat beletenni. Én Valvoline 10W40-et tettem bele anno, ketyeg azóta is mint a Schaffhausen :)
Most már csak egy címet szeretnék, hogy hol lehet ezeket megkapni, mert kisvárosunkban az álltalad említett árakat szorozzák 3-mal!
na jah, nehéz ügy :)
tudom hogy kellenének ezek a dolgok
k&n légszűrő 20000ft
fékpados beállítás 30000ft
a fúvókák ára gondolom felbecsülhetetlen

úgyhogy annyit nem ér az egész legalább is nekem
ill ha v.ki kifizetné az már jó lenne

(ha nem állítják be nam fog jól menni mert lyukak leszenek benne (nem húz majd meg kihagy))
olaj, 3.2 Liter kell--4x1 liter kellett nekem sajnos, lehet hogy van más kiszerelésben is. 8400 Ft a 4 doboz
szűrő kb. 1400 Ft
légszűrő is max. 2000
gyertya, úgy rémlik 2400/db
szedd ki a levegő visszakeverést, és megkapod a +2 lóerőt

(bár a sportdobbal lehet, hogy kaptál még párat)
Amúgy a sportdob mellé dukálna a sport légszűrő (K&N) és Dynojet CBF500-hoz való tuningfúvóka szet, hogy a rendszert összehangold! :) Jah, persze és karbi benzin/levegő keverék beállítás műhelyben. Akkor harapna igazán! :D
túra az 100km-es tempó(elírtam)

és nem gyengébb a cbf

bárkivel gyorsulok
Hello mosön

maximálisan meg vagyok elégedve a géppel semmiféle szervízre nem volt még szökség 24000km van benne a kötelezőn kívül nem nyúltak hozzá meg én magamnak cseréltem a napokban fékbetétet jól is megy 500-as létére én 190-et mentem vele fogyasztás hát az már grízesebb kérdés
városba: 5-6l
túra 10km-es tempó nam állatkodva 4 l
ha egyedül gurzlok és nagyon döntögetek simán 6l
de ez csuklófüggő:D:D:D

(a fogyasztásomhoz az is hozzátartozik hogy 1 nyitott sportdob van rajta az rádob azér 1 kicsit)
remélem tudtam segíteni

zoli99 nem is voltam olyan lasúú:D
Egy hete van a bírtokomban az 500-as! Ne gondolkozz másban! Igaz én is egy fél évet agyaltam rajta, de nem bántam meg! Végül a fogyasztás nekem 4.3 lett. Nagyon készséges a motor, mind kezdőnek, mint öreguraknak(én), ha menni akarsz akkor pedig csak kapaszkodnod kell! Kérdezném tisztelettel, hogy egy olaj+szűrő+levegőszűrő+2gyertya kb mennyire jön ki?
Amíg Zsolt barátunk ír addig is:
CB500 58 Le normál tempónál, 4.2-4.5 L/100km

CBF500 56 Le normál tempónál 4.5-5 L/100km (EUII normásítás, levegő visszavezetés miatt több...)

"hogy vagy megelégedve?"
Maximálisan! állandó vigyorgás jellezmi kapcsolatunkat

"mennyit eszik"
CB500 tapasztalat: utassal laza túrázás 90km/h-val, 3.9L/100, város sorozással 4.2, autopályázás 5-6++
(megjegyzem a nagymotorok közül tudomásom szerint a legtakarékosabb, hozzávetve a GS500-at is, csak az pár Le-vel gyengébb, korábbi konstrukció)

"600-st pedig nem óhajtok"
attól függ milyen célra kell! Ha fontos a fogyasztás, akkor CB500. Ha félsz a 3000 alatti rángatástól, akkor 600-as sornégy, és min. 5 L/100km fogyasztás, minimális erőtöbblet (Le/súly arány nem jobb sokkal)

Ismerem a rád nehezedő teher súlyát ! Én is 125 ről ültem át 500-ra. A bölcs (és kispolgári) választás a CB500. A vagány (és költséges) pedig valahol a VFR 750 nél indul... Ki-ki lehetősége szerint költi az papírost.

Kezdő nagymotornak maxi ideális! :)
Egy korábbi kis táblázat az áttekintés végett: link

Sok sikert a döntéshez!
Zoli
Azt szeretném kérdez ni az 500-al,hogy vagy megelégedve,mennyi a vége, mennyit eszik mert a 125 -st váltani akarom és ez is a látókörömbe került.600-st pedig nem óhajtok!
Ezer bocs, neked van igazad! 4000-nél 82-vel megy a canga.

Itt meg is nézheted/számolgathatod: link

Üdv,
Zoli
"6-ban 4000-es fordulaton olyan 95 körül megy a motor erőlködés nélkül"
Nekem 6.-ban 4200-as fordulaton megy 80-at. Akkor lehet, hogy nekem nem gyári áttétel van rajta . Akkor lehet azért gyorsul ennyire
A CBR600F-nek kapta meg a dobját (gyárit)legalábbis azt hiszem, a Vaterán vettem és rá lett eszkábálva.
link