A üléscsere még nem aktuális még nincs ki rámcsússzon.. majd akkor ha ugy érzem szükséges.. meg ha a nyárvégi Horvátország megviseli a sejhajom na akkor!
Szia
Andor, aki a CX 500-al jött a túrára bőrvarrással foglalkozik, Lacinak az Apriliáját ő kagylósította. Nagyon ért hozzá, ha akarod beszélek vele.
Lenne egy kérésem, Zsolt haverod (aki jött a túrára a CBF-el) E-mail címe kellene mert kérdezni akarok a gumijával kapcsolatban. Szélesebbet akarok de nem tudom meddig mehetek el, ehhez kellene a segítsége, neki hátúl azt hiszem 160-as van.
Előre is köszi.
üdv
na arra kiváncsi vagyok!
A CBF600-as dobot kapta meg?
mert a havernak CBF500-asa van és a dob kinézetre ugyan az mint a 600-on (Fateré CBF600) és a srác lecserélte sportdobra de az nekem nem tetszik annyira.
tégy fel rolla 1 vidit ha tudsz! + képet is
Tyűű az annyát! Ez csúnyán eltalált! Szerencse, hogy megúsztad épp bőrrel!
Nézz szét a motorbontók topikban, valahol biztos megbújik egy CB500! Ha minden reménytelen, akkor ebay, németek. Ha az is, akkor anglia, ott mega-fanatikus CB500 rajongók vannak, minden van náluk, szinte naponta van bontott CB500.
Az ülésednek van valami baja? Az ényémet most huzattam át 4000-ért. Ja és megkapta a 600F-nek a kipufogódobját, a hangja az elég állat lett, mély dübörgős.
Volt valamikor 1 CB500 hírdetés a képesmotoron hogy bontva vagy egybe eladó!
Visszaolvasgatva itt a telefonszám 06203114528.
Próbáld meg hátha megvan még! Szólj ha igen! mert engem érdekell az ülése
Sziasztok!
A hideg motor általában akkor füstöl kéket ha a szelepszár szimering öreg, mert hidegen ridegebb mint melegen (beengedi az olajat az égéstérbe),ahogy melegszik ez a ridegség javul de nem lesz tökéletes. A travett motorja ehhez túl fiatal. A sokat futott motor jellegzetessége inkább a melegen megjelenő kék füst, ami azért van mert melegen megnőnek az illesztések és a gyűrűk mellett szintén feljut az olaj az égéstérbe. Minden motorvételnél megvártam az üzemi hőfokot és csak utána próbáltam ki, eddig még nem tudtak becsapni.
Ma mi is motoroztunk, a Hortobágyon lovasnap volt, majdnem eláztunk kétszer is de megúsztuk. A cimboráim is és én is vittük asszonyainkat igazán jól sikerűlt nap volt. Mostanába nem mindíg tudok a Képes Motorra felmenni, más minden megy de ez nem. Veletek is előfordúl?
üdv mindenkinek!
Akkor remélhetőleg nem is lesz ott gond! :) A fogyasztás 3.8-4.2-től indul, kb. 7 liter lehet a másik véglet de akkor 8000 alá nincs engedve a fordulatszám.
Heh, ha már megvetted nem mindegy? Bocs, hogy ezt mondom, de vétel előtt szokták tesztelni... Egyébként le tudod te magad is ellenőrizni. Ha gyári áttétel van rajta elől hátul, akkor:
Melegísd be a motort (hagyja el a C jelzés vonását a mutató). Nem muszáj álló helyzetben, sőt! Óvatosan járasd. Utána jöhet a teszt!
kb. 3000-3300 fölött érdemes odarántani a szarvának egy egészségeset :) Onnét már nem rángat a sorkettő.
6-ban 4000-es fordulaton olyan 95 körül megy a motor erőlködés nélkül. A vége olyan 193 km/h körül van gyárilag, ekkor 9000-et forog a motor 6.-ban (ezt lehetőleg ne teszteld így friss tulajdonosként :)) Jó minőségű aszfalton kisebb erőlködés nélkül el kell, hogy érje a 160-at.
Ez olyan szubjektív teszt A pontos vizsgálathoz kompressziót kell mérni. Ha hideg indításnál nem száll fel a kék füst hátulról :) és pöccre indul szívatóval 1 nap állás után, akkor nagy baj nem lehet!
Amit mindenképp érdemes megcsinálni:
-olajcsere (10W40 motorba való! jobb ásványi vagy félszint.)
-olajszűrő csere
-légszűrő csere
-gyertyák cseréje
-ha kell lánc utánhúzása, tisztítás petróleummal, majd láncsprayzés (érdemes száraz teflonosat választani, az nem csúnyítja el a felnit)
-karbi szinkron (kellemesebb fogyasztás :)
-akksi ellenrőzése ha nem gondozásmentes, savszint (bár gyárilag zseléset kell beletenni...)
Utána jöhetnek a tizenezer kilóméterek a jó kis strapabíró blokknak köszönhetően!
Ne értsd félre Zoli, nem panaszkodni akartam, azért tud kordába tartani mert annyira szeretem még 14-év házasság után is.
Most kapott tőlem bukósisakot és a napokban fog elkészűlni a bőrrucija. Rájött hogy a motorozásról nem lehet lebeszélni, ezentúl jön ő is velem.
üdv
CB500-asok! Még mindig eladó a hátsódoboz tartó konzolom (Givi/Kappa platnit fogad), amely fölöslegesség vált, mivel másfajtát tettem rá (oldal+hátsó).
nekem hátul 160/60 ZR17-es van (Michelin Pilot Road II)
MSN:Zsoltszaba@hotmail.com
E-mail:szabadoszsolt86@t-o
nline.hu