Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello Laci

nekem hátul 160/60 ZR17-es van (Michelin Pilot Road II)

MSN:Zsoltszaba@hotmail.com
E-mail:szabadoszsolt86@t-o
nline.hu
Szóltam Zsoltnak!

A üléscsere még nem aktuális még nincs ki rámcsússzon.. majd akkor ha ugy érzem szükséges.. meg ha a nyárvégi Horvátország megviseli a sejhajom na akkor!
Szia
Andor, aki a CX 500-al jött a túrára bőrvarrással foglalkozik, Lacinak az Apriliáját ő kagylósította. Nagyon ért hozzá, ha akarod beszélek vele.
Lenne egy kérésem, Zsolt haverod (aki jött a túrára a CBF-el) E-mail címe kellene mert kérdezni akarok a gumijával kapcsolatban. Szélesebbet akarok de nem tudom meddig mehetek el, ehhez kellene a segítsége, neki hátúl azt hiszem 160-as van.
Előre is köszi.
üdv
Ja! az üléssel semmi bajom csak kagylósítani szeretném de a sajátomat nem akarom szétszedetni..
na arra kiváncsi vagyok!
A CBF600-as dobot kapta meg?
mert a havernak CBF500-asa van és a dob kinézetre ugyan az mint a 600-on (Fateré CBF600) és a srác lecserélte sportdobra de az nekem nem tetszik annyira.
tégy fel rolla 1 vidit ha tudsz! + képet is
Tyűű az annyát! Ez csúnyán eltalált! Szerencse, hogy megúsztad épp bőrrel!

Nézz szét a motorbontók topikban, valahol biztos megbújik egy CB500! Ha minden reménytelen, akkor ebay, németek. Ha az is, akkor anglia, ott mega-fanatikus CB500 rajongók vannak, minden van náluk, szinte naponta van bontott CB500.

http://groups.msn.com/cb500clu...

Sok sikert!

Üdv,
Zoli
Az ülésednek van valami baja? Az ényémet most huzattam át 4000-ért. Ja és megkapta a 600F-nek a kipufogódobját, a hangja az elég állat lett, mély dübörgős.
Felhívtam, már elkelt a motor, csak egy blokkja van
Hali

Volt valamikor 1 CB500 hírdetés a képesmotoron hogy bontva vagy egybe eladó!
Visszaolvasgatva itt a telefonszám 06203114528.
Próbáld meg hátha megvan még! Szólj ha igen! mert engem érdekell az ülése
Sziasztok!

Tudtok-e segíteni? Találkoztam egy őzikével . Ami kellene: 2db teleszkópszár, első sárvédő.
Köszönöm! Tegnap, egész nap én sem tudtam megnyitni a lapot!
Sziasztok!
A hideg motor általában akkor füstöl kéket ha a szelepszár szimering öreg, mert hidegen ridegebb mint melegen (beengedi az olajat az égéstérbe),ahogy melegszik ez a ridegség javul de nem lesz tökéletes. A travett motorja ehhez túl fiatal. A sokat futott motor jellegzetessége inkább a melegen megjelenő kék füst, ami azért van mert melegen megnőnek az illesztések és a gyűrűk mellett szintén feljut az olaj az égéstérbe. Minden motorvételnél megvártam az üzemi hőfokot és csak utána próbáltam ki, eddig még nem tudtak becsapni.
Ma mi is motoroztunk, a Hortobágyon lovasnap volt, majdnem eláztunk kétszer is de megúsztuk. A cimboráim is és én is vittük asszonyainkat igazán jól sikerűlt nap volt. Mostanába nem mindíg tudok a Képes Motorra felmenni, más minden megy de ez nem. Veletek is előfordúl?
üdv mindenkinek!
Hello!

Én ma teljes mértékben kimotoroztam magam üres is a tank!
Travett egyszerűeb gyönyörű a motorod! Remélem belsőleg is olyan mint külsőleg!

üdv: szobbal
Akkor remélhetőleg nem is lesz ott gond! :) A fogyasztás 3.8-4.2-től indul, kb. 7 liter lehet a másik véglet de akkor 8000 alá nincs engedve a fordulatszám.

Jó motorozást!
Üdv,
Zoli
Hidegindítás(füst nélkül), rendben! 160 (unokatestvér), rendben! Fogyasztás,( még nem tudom) 367km még nem kellett tartalékra venni!
Szevasztok!

1.5 óra megfeszített munka, és némi kölcsön petróleum, no meg egy fogkefe eredménye!

A lánc megújult! (a felni is).

Jó hétvégét!
Zoli
Heh, ha már megvetted nem mindegy? Bocs, hogy ezt mondom, de vétel előtt szokták tesztelni... Egyébként le tudod te magad is ellenőrizni. Ha gyári áttétel van rajta elől hátul, akkor:

Melegísd be a motort (hagyja el a C jelzés vonását a mutató). Nem muszáj álló helyzetben, sőt! Óvatosan járasd. Utána jöhet a teszt!
kb. 3000-3300 fölött érdemes odarántani a szarvának egy egészségeset :) Onnét már nem rángat a sorkettő.

6-ban 4000-es fordulaton olyan 95 körül megy a motor erőlködés nélkül. A vége olyan 193 km/h körül van gyárilag, ekkor 9000-et forog a motor 6.-ban (ezt lehetőleg ne teszteld így friss tulajdonosként :)) Jó minőségű aszfalton kisebb erőlködés nélkül el kell, hogy érje a 160-at.

Ez olyan szubjektív teszt A pontos vizsgálathoz kompressziót kell mérni. Ha hideg indításnál nem száll fel a kék füst hátulról :) és pöccre indul szívatóval 1 nap állás után, akkor nagy baj nem lehet!

Amit mindenképp érdemes megcsinálni:
-olajcsere (10W40 motorba való! jobb ásványi vagy félszint.)
-olajszűrő csere
-légszűrő csere
-gyertyák cseréje
-ha kell lánc utánhúzása, tisztítás petróleummal, majd láncsprayzés (érdemes száraz teflonosat választani, az nem csúnyítja el a felnit)
-karbi szinkron (kellemesebb fogyasztás :)
-akksi ellenrőzése ha nem gondozásmentes, savszint (bár gyárilag zseléset kell beletenni...)

Utána jöhetnek a tizenezer kilóméterek a jó kis strapabíró blokknak köszönhetően!

Üdv,
Zoli
Én nagykőrösi vagyok! Valaki a környéken a tapasztaltabb urak közül,hogy kipróbálná,hogy jó-e( nem csak szép)?
Köszönöm, köszönöm! Boldogságom határtalan! A motor Magyar, 3. tulaj vagyok. Az első egy hölgy volt!
Hello!

Nagyon fajin gép így külsőre! Végül külföldről vetted? Sok sikert hozzá!

Üdv,
Zoli
Nagyon szép! Baleset mentes kilómétereket kívánok!
Tényleg gyönyörű
Végre megvan! 2002-es! 29000-km
Ne értsd félre Zoli, nem panaszkodni akartam, azért tud kordába tartani mert annyira szeretem még 14-év házasság után is.
Most kapott tőlem bukósisakot és a napokban fog elkészűlni a bőrrucija. Rájött hogy a motorozásról nem lehet lebeszélni, ezentúl jön ő is velem.
üdv
CB500-asok! Még mindig eladó a hátsódoboz tartó konzolom (Givi/Kappa platnit fogad), amely fölöslegesség vált, mivel másfajtát tettem rá (oldal+hátsó).

Ha érdekel valakit: gn125 kukac freemail.hu

Megegyezünk!

Üdv,
Zoli