Szia. A motorok között amit mutattál lennének is olyanok, amiket szívesen megvennék, csak árkategóriában nagyon nagyon messze állnak tőllem. Tudom hogy nem érdemes spórolni rajta, de mivel tanuló vagyok annyiból kell gazdálkodnom amennyi van.
Amit belinkeltem motor: Felhívtam!
Az embrem elmondása szerint a váz nem hegesztve lett, hanem a festés után állítólag nem lett lelakkozva ráfolyt a benzin és ez lerendezte a vázról a festéket. Azonkívül el is mondta, hogy az idomokat fújni kell, ami nem is lenne gond. Szóval most az anyagi lehetőségeim függvényében olyan motor megvételét fontolgatnám, aminek a blokkja rendben van, és inkább esztétikailag kellene foglalkozni vele. Eddigi összes motorommal ezt kellett tennem, szóval már elég gyakorlott vagyok, és szerintem nem is csinalom rosszul.remélem.... A blokkja állítólagosan rendben van, dehat ezt is az emberem mondta. AZ a baj hogy a hibákat a kipróbáláskor nem tudom kiszűrni, szerintem max egy tapasztalt szerelő tudná, olyat akibe megbíznénk meg nem ismerek.
Mindenesetre köszönöm a jótanácsot nem fogok beleugrani, nézelődök, aztán majdleszvalami. Bocsi a hosszúságért..
háát így képről tuti nem venném meg ahogy látom utólag hegesztett a váz igy szabad szemmel 2 helyen..!
Én a helyedbe másfelé is tekingetnék. Nem lebeszélni akarlak rolla. De meggondolandó mit veszel!
Hülyén hangzik 1 Honda fórumon de szerintem 400-500 körül kapsz Suzuki GS-t vagy nézz utánna a Suzuki Impulse vagy Inazuma mind a kettő 400ccm sor4. De kapsz CB500 is kedvező áron!
Ha ezt megveszed hidd el a gatyád rámegy! ebben biztos vagyok!
1: Impulse ideális kezdőmotor! tesómnak is ilyen volt! null
2:Gs 500
Sziasztok. Valaki tudna nekem mondani egy pár szót a cb 400 as viselt dolgairól, gyakori hibák, alkatrészárak, stb...
Lenne egy ami meg szeretnék venni, a külseje nem a legszebb de ha minden igaz akkor lehet elcserélik az enyémre:http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Az az igazság hogy vennék cb 500 at is szivesebben mivel az ugye nem japo belpiacos, de pénz határt szab a gondolataimnak.
Köszi a segítséget.
Hát nagyon elgondolkoztam most énis egy ilyen hiteles megoldáson...
Csak még életem párját kell meggyőzni, hogy miért nekem egy második motor. (Most egy TS 250/1 MZ-m van, éppen felújítás alatt.)
De azért a Honda az mégiscsak Honda, meg a 4T is más világ...
Mindenesetre örvendetes, hogy vannak még ilyenek, remélem ha megnyílik előttem a lehetőség, akkor is találok majd egy ehhez hasonlót. (Bár ilyen áron nem biztos, hogy elkel addigra, akkor meg az enyém lesz!)
Terveim szerint jövőre már CB500-al kezdem a szezont!
Robi ismerjük a CX500-at! Az egyik fórum tagnak, CBLacinak jóbarátjának is ilyenje van. Jó kis gép! Öreg vas nem ócskavas!
Egyetértek a véleményeddel! Érthetetlen, hogy miért kell több milliós szépségetek tanulók kezébe adni... Mi anno CB400-okon tanultunk. Príma, megbízható sornégyes volt! Imádtuk! Pedig ütötték verték, folyamatosan buktak vele az abszolúte kezdők (pl. egy napot letört váltóvéggel kellet csinálnuk a rutinpályán ) Én abba a motorba voltam szerelmes sokáig, végül rábeszéltem magam a CB500-ra, a belpiacos moci még is csak belpiacos...
hát nemtudom, én 1óra alatt tanítottam meg a srácokat rutinpályán motorozni (mz125ts, etz125/150, gs250 kőkorszaki suzuki, Honda (talán)Cx500 (ez egy vízözön előtti gép ) szerintem ha 1-2órát elmotorozgatnak a rutinpályán, utána már nem kell őket félteni...és nem értem hogy miért kell 1,5milliós motorral oktatni..a kőkorszaki Honda is jó kis gép volt, nagyon megszerettem (az igaz h mindn héten új gyertyát kellett h tegyen bele az oktató )
amúgy tudom ajánlani még Cb500 helyett a Kawasaki Gpz500 nevű csodát
ha bankot robbantok akkor jövőre eladó lesz
Hát igen...
Mondjuk a rutinpályán már egyedül ülsz a motoron... (Megjegyzem, egyszer voltam rutinon, utána már csak a vizsga...)
De a legállatabb az volt, mikor 40 fokban 1-ben bólyakerülgetés után szólt az oktató, hogy ugyan szellőztessük már ki azt a blokkot, mert szegénynek elég melege van... Zárt pályán, kb 2 km-es nyílegyenes útszakasz. Na ott kiderült, mit tud a CBF gyorsulásban... A végén olyan 180-ról lassítottam megfordulásig... De a legjobb az volt, mikor reggel 10kor jött értem az oktató, hogy akkor tudjuk le a kötelező óraszámot. Este fél6kor értünk haza, addig folyamatos túrázótempó... ÁÁÁ, nem kellett volna elsőre letenni a vizsgát, akkor többet mehettem volna...
Szerencsére illemtudó utasként viselkedett a pali, de gondolom a jó seggű hölgy tanulókkal már nem ennyire távolságtartó... :DDDD (Amúgy nagyon jó fej volt az oktató.)
Hát beszarok! Ilyen van? Ránézésre valami hasonlót sejtettem, de nem akratam elhinni. Nagyon jó! Ötletes! Mondjuk a kurzus végére elég "intim" viszonyba kerülhet az ember az oktatóval. Dúsmellű-jó seggű oktató-nők előnyben
Hehe, olyasmi: oktató-motor. Szloviban így oldják meg, hogy ne törd szarrá a drága motort. Mögötted az oktató, a 2. kormány meg közvetlen a hasad előtt, de egyáltalán nem zavar... Segít kormányozni, tud kuplungolni, meg elsőfékezni. Hátránya, hogy eleve utassal tanulsz meg motorozni, ami ugye picit nehezebb, mint egyedül... (Rutinpályán, mikor leszállt olyan volt, mintha összement volna a motor alattam...:D)
Szóval a digóktól olcsóbb... Dobok egy mailt, felveszem vele a kapcsolatot, meglátjuk mi lesz.
A németeknél én is nézegettem mocikat, és baromi drágák szerintem! Az olaszoktól jobban megéri behozni. Én is egy sráctól vettem, aki szokott behozni motorokat olaszországból. 540eFt körül állt meg a vége az összes papírozást beleértve (itthon ezért csak jóval vacakabb gépet lehetett volna kapni).
Ha érdekel megadhatom az elérhetőségét, ha írsz egy emailt: gn125 kukac freemail.hu-ra. Talán részlet is megoldható, ezt meg kell beszélnetek. Nem ma kezdte a srác, profi.
Kérdés mi a lónak a töke az a másik kormány a CBF500-on? Hosszabbító?
Sziasztok CB500-asok!
Régóta Hondára vágyom, az egyik kedvencem volt a CBF500, azon is tanultam motorozni, de az ára nem nekem való. Elkezdtem keresgélni, és ráakadtam az elődmodellre... Na akkor tudtam, hogy nekem egyszer lesz egy ilyenem. Sajnos még nem engedhetem meg magamnak, hogy vegyek egyet, de nagy rajongója lettem a mocinak... Mostanra elolvastam az összes hsz-t, sok hasznos infó volt itt. (User Manual :))
Vadászgattam a neten belföldi, meg mobile.de-s gépeket is, de itt még mindig jóval fél misi fölött vannak az árak, kint meg 1500€ körül már lehet válogatni... Csak ugye arra rájön még cca 120E, meg egy csomó ügyintézés, ami nem biztos, hogy kifizetődő... Olvastam valahol, hogy vannak cégek, amik külföldi járművek behozatalára szakosodtak, elintéznek minden papírmunkát és gyakorlatilag kulcsrakészen meg lehet venni tőlük a gépet. Nem tudtok véletlen ilyet, mert ahogy számolgatom, így esetleg megállna a dolog 500 alatt is. (Kacérkodok a részletfizetés gondolatával, mivel elég sok időbe telne összegyűjteni ennyi pénzt, és addig se motorozhatok...) Tavaly októberben leraktam a jogsit is (A korlatlan+B), már nagyon kéne egy nagy vas, csak ugye sok pénz, még nagyobb rizikó egy használt mocc...
Addig marad a fórumozás, lélekben Veletek vagyok! :D
Érdekesség: ezen tanultam "nagymotorzani"
Köszi az elismerést, Zoli. Foglalkozom is vele eleget+ minden évben 1szer elviszem szakszervízbe, de nem szervízigényes gép, sokáig jó rajta minden, még a kopó alkatrészek is jól bírják a strapát..
Helló Laci !
Nézegettem a fórumot és eddig csak nálad láttam CB-1-et és én is ilyen típusú gépet szeretnék venni.
Tudnál mondani róla adatokat mert a neten nem sok mindent találtam. Én egy 91-es gépet néztem ki magamnak, de nem tudom hogy megéri-e. Mennyi a végsebessége? (nem mintha gyorsulni akarnék, csak ha el vagyok késve és sietek, akkor mennyit tudok kihozni belőle?)
Teszek fel egy képet és aki ért így képről ránézésre a motorszereléshez az mondja már el hogy milyen hibát lát rajta.
Előre is köszönöm.
Zoli, életed legnagyobb baklövését követed el, ha leadod a diploma dolgozatot! Tavaly még én is naívan belesétáltam ebbe a kelepcébe...
Aztán most van meló--pénzem benzinre, és kinyögtem a CB500-at is, de időm már nincs semmire
Úgyhogy használd ki jól a nyarat! Mi a Glocknerre készülünk barátnőmmel Júli végén. A évi 20 nap szabadságot nagyon könnyű felhasználni Utána már csak a nyálcsorgatás...
Sok sikert a diplomához!
És majd számolj be merre tekeregsz a CB500-al! ;)
Amit Zoli küldött, Louisos fém fékcső az a típushoz van szabva. És 14 ezer forint. De nézzétek meg és cáfoljatok meg ha másként van! Nekem az jött le a szerelési példákból is.
Persze csak az első fékcsövet fémesíteném A hátsó így is sok néha...
Zoli általában le kell gyártatni hozzá szerintem ez az a kategória amit szakira kell bízni!
és ahogy hallottam kb olyan 18e pénzből megvan csak az első.
Laci nagyon szép az a terepes Iveco, gondolom mindenhol elmegy. Már csak egyet kell aludni (4 nap míg elkészül ez a fránya dolgozat ), és mehetek haza a félezreshez. Ha vkinek van kedve, a jövő hónapban egy hosszabb túrához (legyen szó az Atlanti-óceán partjáról, vagy Finnországról) szívesen betársulhat hozzám, mert ez lesz az utolsó szabad egy hónapom, aztán lehet munkába állni, és szeretném kihasználni.
A fém fékcsőben és is gondolkodom! jó cucc! felveszem a "téli karácsonyi süti majszolás közben szerelendő dolgok" listájára Általában akkor szokott elhatalmasodni rajtam a bütykölhetnék a függőség okán...
A fém fékcsövet típushoz kell venni, vagy csak a hosszat kell nézni és méretre lehet hajlítani? Hogy is van ez?
Amit belinkeltem motor: Felhívtam!
Az embrem elmondása szerint a váz nem hegesztve lett, hanem a festés után állítólag nem lett lelakkozva ráfolyt a benzin és ez lerendezte a vázról a festéket. Azonkívül el is mondta, hogy az idomokat fújni kell, ami nem is lenne gond. Szóval most az anyagi lehetőségeim függvényében olyan motor megvételét fontolgatnám, aminek a blokkja rendben van, és inkább esztétikailag kellene foglalkozni vele. Eddigi összes motorommal ezt kellett tennem, szóval már elég gyakorlott vagyok, és szerintem nem is csinalom rosszul.remélem.... A blokkja állítólagosan rendben van, dehat ezt is az emberem mondta. AZ a baj hogy a hibákat a kipróbáláskor nem tudom kiszűrni, szerintem max egy tapasztalt szerelő tudná, olyat akibe megbíznénk meg nem ismerek.
Mindenesetre köszönöm a jótanácsot nem fogok beleugrani, nézelődök, aztán majdleszvalami. Bocsi a hosszúságért..