Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ollé! :D

a gyors ki a szakadó jégesőbe mindent letakarni alatt meglendültetek :D
amúgy a kilóméteróránál 3W-os van a fordulatnál meg 2db 1.7W-os!
Hát igen. Ki kell fogni egy jó használtat...Na most lépek!
Jóccakát!
Darkmind
Meg tömött pénztárca. Amikor tavaly a Gold Motornál akciósan 2400000-ért kínálták ajándék színrefújt dobozszettel, én is eljátszottam a gondolattal, milyen frankó lenne ha csak bele kéne nyúlni a zsebbe és hozhatnám is haza. Aztán felébredtem...
Jó hát azt is mondhattam volna, hogy más dimenzió a kettő...
Azon egy zörgés nincs, kényelmes (ez is), egyszerűen lenyűgöző. A váltó és a motor az verhetetlen. Csak jó útburkolatok kellenének hozzá...
Hát ha az ezres után csak kicsit érezted erőtlennek a CB 500-at, akkor igencsak jól mehet a géped
Én most a CBF-1000 után kissé erőtlennek éreztem a motort. Remélem hamar elmúlik ez az állapot. Persze miután 2 tizedet fújtam az abroncsba, egy ici-picit jobb lett.
Az a baj, hogy a ráncokat is hozzák
Na most hogy beindult minden!
Az évek...
1,2 W-os volt a CB-1 be és tökéletesen látszott este, a 2W-os is belerakható mert azok vannak jobban az autós boltokban, de a 3 W-os tök felesleges.
Az a baj, hogy nekem a plexit is le kell venni hozzá és szerintem a lámpát is...
Szia!
Szlalomozás - ami minden kanyarvétel alapja.
Eltolt szlalom, ahol a tekintet vezetést és a kanyarodási technikát verik beléd.
Fékezés helyes módja.
Lassú haladás rámpán, rögös úton.
Motorfelállítás helyes módja. A döntögetés 3 lehetséges módja, hogy melyiket mikor kell használni. Stb. most ennyi jut eszembe.
Szerintem nagyon hasznos és jó, igaz, hogy gyakorlás nélkül nem ér semmit.
Üdv,
Darkmind
talán 1.7w nekem 2w os van és jó.
Szia Balázs!
Ha korom sötétben mocizol meg majd zavaró lesz, elég a gyári bele arról nem is beszélve hogy nagyobb így a hőmennyiség is és majd mikor hét ágra süt a nap szépen kifakulnak az óra lapjaid mivel alulról is kapják a meleget.
Hi!
Eredetileg milyen kell bele?
Sziasztok!

Úgylátom nem csak itthon a divat a híd az autópályának!

Én is csak nézem a fórumot nem tudok mit írni élmény nem sok van mostanában.

Műszerfal izzó! ne is mondjátok!
Ha cserélitek mindet egyszerre! Én 1-et kicseréltem rá 2 napra kiégett a következő.. úgyhogy én cseréltem mindet! az összeset 3W-osra! erdőben nappal tök jól látni a műszert
sziasztok szia darkmind kérdeznék egyet töled irod hogy részt vetél motoros képzésen (továbképzésen)mit is takar ez magába meg tanitanak alapdolgokra vagy egyes hejzeteket kivédeni vagy gondolom hasonló mongyuk az én saját véleményem hogy évek kelenek meg rutin meg mégtöbb km de ez persze csak az én véleményem lehet hogy sokk tudatlan baromságot irtam le ide de mégis mik lenének azok a dolgok amiket itt(megtanitanak mert ha lélek jelenlét nincs akor csak félsiker az meg vagy van vagy nincs )bocs a sok szövegért. választ elöre is köszi üdv ati
Jó ezt hallani!
Édesapám panaszkodott a múltkor, hogy a sok szar kátyús út miatt nyekereg a doboz konzolja, pedig soha nem terheli túl. Givi, úgyhogy reméljük csak meg kell megint húzni a csavarokat. Csak hát annyi ugratón, bukkanón kell átkelni, hogy borzalom. Ezt irígylem az osztákoktól, németektől, a jó minőségű mellékutakat... El kéne egyszer nézni Ausztriába a hegyi szerpentinekre.
Üdv,
Darkmind
Na én meg most jöttem haza, gurultam egy laza 50-est magányos farkas módjára. Felraktam a doboztartót és máris volt indok amit magyarázatként mondhattam az asszonynak "meg kell nézni milyen így az ergonómia" a "hova mész már megint" kérdésére válaszolva .
Amúgy itt nagyon jó idő volt egész nap, szabin voltam tegnap is és ma is, holnaptól viszont újra bele a melóba. . Az a jó, hogy holnap már péntek és utána itt a hétvége és az egyik napján valószínű vasárnap, egy jó kis túra van kinézőbe. Lehet Szarvas lesz az uticél, mert tavaly mikor mentünk a helyi cimbikkel nem vittük asszonyainkat és azóta is be lett nekik ígérve.

Jó lenne egy ilyen motoros képzésre nekem is elmenni, biztos rám férne, bár nem hiszem, hogy annyira feszegetném a határaimat mert örülök, hogy rendben van a gép nem hiányozna hogy a földhöz csapjam.

A pepecselés nekem nem okoz gondot, volt olyan, hogy hazajöttem hulla fáradtan, megittam egy kávét aztán még 10-11-ig kint barkácsoltam a motort a műhelybe. Már az asszony is megszokta bár néha kapok a pofámra emiatt .

Remélem előkerülnek a többiek is és feléled a fórum.
Üdv,
Laci
Sziasztok!
Bejelentkezem, bár nincs semmi újság. Nem motoroztam még a héten csak ma, kb. 10 km-t a városban. Vettem egy digitális légnyomásmérőt, mert nagyon érezni, ha nem jó a légnyomás a kerékben, már egy kis különbség számít. Úgyhogy most már szinte naponta nézni fogom. Nekem Michelin Pilot Aktiv van fent, a német honlapon (cb-500.de) azt írták, hogy 1 tizeddel több bar nyomású legyen, úgyhogy én 2.1 elöl és 2.3 hátul értékeket választok. Állítólag nem kopik annyira, és jobb a menettulajdonsága is, mint a gyári értékkel.
Szombaton lehet, hogy megyek a tököli reptérre motoros képzésre, amiben olyasmi feladatok vannak, mint a safety-hungary-nál. Ott már megcsináltam az egyes szintet, nagyon sokat számít, remélem ez is jó lesz, bár csak 3-4 órás, mert a régi motoros oktatóm szervezi és így lényegesen olcsóbb, de kissé rövidebb is. Persze nem tudom, hogy eső esetén is megtartják-e. Kár, hogy itt saját motorral kell menni, mert egyrészt ez jó, hogy a sajátod határait feszegeted, de benne van a perec erős esélye is...
Laci - nagyon érdekes volt olvasni a Suzuki vs. Honda észrevételeidet, amelyek közül többel egyet is értettem. (van hogy csak a kép segített, hogy miről is beszélsz ) Láttam a cb-1 fórumon a felnifényesítésedről szóló képeket - jó lett, de nekem ilyen pepecs munkához nincs türelmem. Mivel itt Pesten nincs kert sem, így még hely sem nagyon lenne a barkácsoláshoz. Az óraégő cserém is pont ezért várat még magára, de hamarosan meg akarom csinálni. A telószimeringet majd ősszel cserélem olajjal, mert a tavaszi könnyezés óta letöröltem és elállt.
Remélem felpezsdül a fórum is a jó idő visszatértével, nekem már nagyon hiányzott a kis motorom!
Üdv,
Darkmind
Vizsgaidőszak van biztos :P :)) Istenem csak holnap már járjon le az utolsó s egész hétvégét a lelkemnek szánom... Tekergek egyet :P

Mikor lesz kész már romániában az autópálya?..... nem tudom idelye volna... Remélem kész lesz a betervezett idő után két évre remélhetőleg. "Szokás szerint minden késik" :P

Szép időt....mert az most nagyon ránk férne....
Mi van veletek emberek!
szevasztok kéthengeresek! Nagyon leült a fórum, bedobok egy kis csemegét:
http://www.onroad.hu/motor/hirek/1717/

Ez
t se hagyja ki, aki teheti vasárnapig:
http://www.km.iif.hu/DOKUMENT/Katalogus%20
Expo%20Motor.pdf

Zoli
Sziasztok!
Nem tudtok véletlenül valakit, akit érdekelne egy kifogástalan, szervízkönyves CB500S?
Szia!
Ha nem ment olyan mélyre a szög, hogy eresszen a gumi akkor ne foglalkozz vele ha nem ereszt akkor ezután se fog. Gondolj arra mikor javítják akkor is marad a lyuk csak belül kap egy foltot ami nem engedi ki a levegőt. Van olyan is mikor a lyukba bedugnak egy olyan ragasztós gumi dugót, aminek van egy kis talpa belül és az nem engedi kicsúszni.
Ugyanaz az eljárás egyébként az autóknál is, csak a mociknál sokkal fontosabb a centírozás főleg első keréken. Viszont a centírozó súly másabb, van a gyári ragasztott és van az utólagos, a gyárit nem szabad leszedni mert a felni súlyelosztásáért felel, az utólagost pedig mindíg újra kell cserélni ha gumit is cserélsz, vagy ha defekt után nem ugyan oda kerül vissza a felnire a gumi. (ha krétával összejegyzed a felnit és a gumit akkor nincs ilyen gond)
Csináltam már házilagosan de ezek a mai precíz felnik nem szeretik ha feszegeted őket és a guminak se tesz jót. kb 1500 Ft centírozással együtt egy defekt javítása, annyiért nem szabad kinlódni. Nem MZ amiből kihúztam a belsőt, tele tömtem szalmával és hazavitt
Így néz ki a súly amivel centíroz a gumis: