Feltéve ha látszik rajta deformitás, vagy a mozgó szár körül berepedezett, egyébként felesleges mert 3500Ft csak maga a szimering, porvédőstől 7000FT és ha netalán később reped el, külön cserélhető a szár széthúzása nélkül.
Köszi!
Már lebeszéltem magam a könnyű cseréről. Szétkapom. Ma elindultam szimeringet venni az SKF-hez. Kinevettek. Ezek szerint, marad a Nagyvas, vagy a Louis. A csabai Hondánál kicserélnék "csupán" 30 rugóért.
Nem tudod megúszni a teló széthúzást! Maga a teló tolja ki a szimeringet és ha nem csavarod szét a gátló előbb megfogja, mint hogy a szimeringhez érjen. Ha mókolsz vele felülről könnyen lehet, hogy megsérül... Nem nagy kaland amúgy ha először az imbusz csavart kiszeded, ahogy a manuálban van.
Alól a szár alján van egy imbusz fejű csavar, azt ki kell szedni és akkor kifolyik az olaj (vagy előtte leengeded a leengedő csavarnál). Az olajcsere amúgy is evidens ha szimeringet cserélsz.
Ha viszont az a kérdés, ki lehet e szedni úgy a szimeringet, hogy felhúzod a száron, akkor arra azt mondom valószínű ki lehet. DE!
Ha sérül a szár akkor sokba kerűl mert az új szimeringet is megeszi a sérült szár. Gondolom arra gondoltál mint a pl, főtengely szimeringnél belefúrnak és egy kampóval kihúzzák. Nem tudom de úgy rémlik kb 6-7mm a szimering pereme, ha belefúrsz vagy melléfeszítesz valamit amivel kifordítod véletlkenűl is megkarcolhatod a telószárat, akkor pedig már az új szimering is könnyezni fog. Ki kell a szárat húzni a helyéről és akkor már könnyen kiszedhető a szimering az alsó telószár fészekből.
Nem nagy kaland az egész, szerintem úgy csináld ahogy a manual írja.
Köszi Laci!
Azt szerettem volna kérdezni, te már biztos bajlódtál a Honda telójával, ki lehet cserélni a szimeringet felülről? Csak a szárat kihúznám, olajat ki, szimeringet ki és így nem kéne szétszedni a telót.
Beszéltünk korábban erről a sisakról, én is megvettem volna, jól néz ki. Az én HJC-m 150-nél már elég zajos, persze ritka az amikor annyival döngetek, bár a mocim simán bírná .
Használd azt is egészséggel!
Köszi Laci!
De még ért ma egy másik öröm is. Vettem egy új sisakot. HJC-ért majdnem elmentem Bpestre, de utána a kereskedő rábeszélt egy Akira Hirosikia. Tetszik, Kkipróbáltam 170km-nél még nyugi volt.
Na most aztán jöhetnek a túrák Atesz!
Jó a plexid látszik, hogy minőségi nem akármilyen kisipari. Lehet majd vakargatni róla a legyeket . Újabban azt szoktam csinálni, hogy ráterítek egy vizes ruhát és egy fél óra múlva simán ugyanazzal a ruhával áttörölöm, addigra feloldódik a bogártetem és karc nélkül tisztul a plexi.
Egészséggel használd!
Sajnálom én is a haverodat Zoli, mielőbbi jobbulást neki!
Az a Kamazos hasonlat nagyon tetszett, a munkám végett naponta nyomom a 360-as IVECO-val aminek csak az önsúlya közel 17 tonna, azt hiszed megíjjednek tőle? Tegnap előtt egy régi fehér Swift akart felöklelni, akkorát fékeztem hogy a kolégám majdnem kifigyelt a szélvédőn, pedig mivel terepes és bazi magas simán átdöccentem volna rajta. Csak tudod az a baj, hogy azt a barmot is várják otthon.
sajna nem, szombaton egész napos programom lesz, vasárnap délután szintén. Délelőtt meg ha lesz időm megyünk a kórházba haverhoz... Azért köszi! Irdatlan jó bulizást nektek!
Kérnék segítséget. Ha a teló szimering 37X50X11, a porvédő mérete? A (CB500-é) Sajna ehhez nem értek.