Holnap vissza megyek a Suzukihoz oda ahol az olajat vettem ma, megveszem a gyári szűrőt, hogy holnap este össze tudjam rakni.
Aztán elmegyek oda ahol a rossz szűrőt adták és oda adom a régit, hogy olyat hozzanak mert csúnya verekedést rendezek!
Azért veszedelmesen tudok ám fellépni a 167centimmel és mind a 65 kilómmal .
Hali!
Én már túl vagyok ezen. A Hondánál mondták, az összes japcsi motoron egyforma az olajszűrő menete, kivéve a Suzukié, ott sűrűbb a menetemelkedés.
Szíasztok!
Tegnap kimentem Debrecebe (Kolozsvárról) és ma délelőtt jöttem vissza. Nagyon dobált a szél. Korábban azt gondoltam, hogy a CB-t nem fogja annyira dobálni, mint a hajdani kismotoromat, a Kreidlert. A fogyasztásom nagyon jó. Voltam feleségestől és csomagostól Aradon pünkösdkor, és 3,85 volt a fogyasztás (egyikünk sem nagy súlyú), most pedig ennél is kisebb. Igaz csak ritkán szaladtam 110 felett.
Zolibá
Kicibálom az összes hajamat, de tényleg!
Ma olajat cseréltem a motorba, vagyis szerettem volna. Felmelegítettem, leengedtem, szűrőt kicsavartam és kapattam volna helyére az újat de nem akarta az igazságot sehogyan .
Nem ugyanaz a menetemelkedése a két szűrőnek!
Eddig a Hondához is mindíg gyárit vettem, aztán abban a motoros boltban ahol Lacának vásárolok a szimóhoz az egyik eladó nagyon jó áron ajánlott szűrő szinonímát, a 3200Ft-os Honda szűrőt elhoztam 1600 Ft-ért ráadásul jó minőségű MAN típust, ugyanazokkal a paraméterekkel.
Gondoltam ez működhet a Suzukinál is, vázszám alapján megkeresték a típust és egy hét múlva itt is volt a szűrő 3600 FT helyett 1800 FT ért. Aztán valahogy mégis szar került a levesbe az új szűrő ritkább menetemelkedésű mint a régi ezért nem jó, pedig minden más méret passzol és az alján lévő rugós szelep is ugyanaz.
Tanulság: mindíg csak gyárit mert azzal nincs ilyen gond, mérges vagyok magamra, mert ma ahol vettem az olajat ott lett volna a polcon, csak le kellett volna emelni
Ezért csak holnap tudom befejezni az olajcserét, így még nem jártam!
Ja akkor már értem mért nem erőltetik a fékpad dolgot!
A kelomotornál mintha láttam volna cb 500 ra való indexeket,de lehet hogy nem e betűs azt nem tom.
Balázs, hol vettél eredeti indexet? Nekem a hátsó el van öregedve (érhette a nap az előző tulaj parkolójában) az elsők meg típusidegenek :)
Anno én Gödöllőn KPM-eztettem a kicsikét, ott volt fékpad, rá is kellett ülnöm a mocira asszem, és úgy fékezni. Túlzásba nálam sem vitték a dolgot... Jah, ami örökre megmarad, hogy a szaki a matricát egy 250-es gyönyörű kawáról féktárcsa tisztítóval szedte le. Kicsit tú-tóta és vitte a rendszám betűinek festékét is. Az nagyon kemény volt... gyakorlatilag "beleradírozott"
Köszi az infót kicsit megnyugottam !
Zoli ha gondolod akkor szolj és összehozhatunk egy talit!Jobbulást a barátodnak
A vizsgán mondjuk ha nagyon kukacos a vizsgabiztos akkor beletudott volna kötni pár dologba de hmm ő igy látta és kész.
Nekem az indexen csak azt nézte ,hogy működik e.Fékpróba meg megtoltuk fél métert és befogta a féket fogott akkor oké ,mondjuk sztem egy fékpad azért elmenne főleg motoroknál nem?Hisz szinte csak az első fék ami jelentős pláne ,hogy 1 van belőle!Persze nekem az a legfontosabb ,hogy az jó legyen gondolom mindenkinek!
Én nem értek hozzá de úgy van , annak bizony mozognia kell, ha nem mozogna érdekesen kopnának a betétek.
Ami viszont baromira idegesített (míg rá nem jöttem) az a szegecselt féktárcsa zizegése gyorsításkor. Mert hogy ott is van hőtágulás és ha nem lenne szegecselt képes lenne elrepedni állítólag, amit én el is hinnék verseny körülmények között de egy utcai gépen nem igazán, bár a CB-1 az verseny gépnek is elment volna kategóriájában .
Gratula a műszakihoz Balázs, de ennyit stresszelni... Elég arra a gépre csak ránézni és máris vigyázba vágja magát a vizsgáztató főkolompos .
A CB-1 vizsgáztatásánál volt előttem egy öreg Jawa amit egy olyan öreg fószer vitt be akit csak az különböztetett meg a múmiától, hogy meg tudott szólalni. A lábtartónak hiányzott a fele, mint amit a kutya megrágott, de jobban körbe nézve voltak még dúrvább dolgok is. Lehidaltam mert átment, ezek után nyugodtan vártam a soromra.
Megvan a motornak a vizsgája 12-re voltam bejelentkezve 2:10-ig aszalódtam a napon majd vizsga! Átment minden rendben .
Nekem rápillantott az indexre. De ezt a stresszt és traumát hogy E meg stb.. már nem kell átélnem Mivel a tükör kivételével mindenbe benne van az a köcsög E!
Szóval csak bejelentkezés és vizsga
Az utóbbi napokból kicsit elegem van de kiheverem.
Részletezve:
Hidegkúton 13e Huf 1 vizsga (átment volna a régi állapotban is)
Ismerős is kb ennyiért asszem 14e Huf-ot mondott (szintén)
Pomázi központ: 4360 Huf! de 3200 Huf az E betűs inexpár + szerelés (idő) + Benzin számuljunk utánna járással hmm 2.5 litert azaz 750 Huf durván! ez eddig 8310 Huf! ja és még hazafelé kiégett az új indexbe az izzó miután kitoltam a vizsgahelyről...
Ára a Bázis motornál 1000 Huf! Szóval 9310 Huf-ot költöttem + szerelés + és némi idegeskedés. Így visszagondolva inkább vittem volna Hidegkútra, vagy a ismerőshöz hogy ő vigye vizsgáztatni.
De mivel 2 év múlva ezt nem kell végigcsinálnom, akkor is meggondolom hogy 13000 Huf vagy 4360 Huf
Nekem is csinálja... pár mili az elmozdulás, kérdeztem mástól is és azt mondták hogy észlelték ők is. És direkt megnéztem egyik haveromnál az RS Aprilián és nála is észleltem az elmozdulást. szerintem természetes de ha valakinek ezzel vannak ellenérvei akkor megkérem hogy szóljon nekem is. Előre is kösz...
Ja izé! Az első fékpofák azok ugy egy kicsit mozognak a tárcsán egy pár mm-t az nem gond?Mikor fékelek egy kicsit koppan gondolom a holtjáték miatt!Tiétek is csinál ilyet?
Köszi by
Sziasztok!
Ma volt a kpm-es nagy vizsga első forgalombahelyezés.....
Minden rendben őőő hát azthittem jobban átnézik a motort az alvázszám meg motorszám nem néztek semmit hogy van e E betű!
gumikat persze egy csomó képet csinált az ürge de nem valami nagy vasziszdasz .Renden volt minden.Voltam a regadót intézni talán csütörtökre lessz kiszámolva,ha minden jól megy jövőhéten lessz rendszám is:). Na meg persze az első utam a kicsikével ! A moci nagyon jól viselkedett semmi gond persze rendszám nélkül ugyi,engedéllyel de nem volt semmi gond a szervel.Viszont a sisakom na az katasztrófa !Jó persze naon olcsó sisak de már 80 felé szét akart szakadni a fejem még most is fáj egy kicsit,de ezt sűrgősen le kell cserélni hozzáteszem nagyon nagy szél van most kint .Titeket nem szokott zavarni a szél?Remélem nem kapok arcüreggyulladást?
Nekem van egy levetett, de az már elérte a kopáslimitet… :-/ (4.5mm alatt, ezért cseréltem) Nézz szét ebay-en, múltkor volt fent használt féktárcsa, szerintem pofátlanul drágán, volt vagy 10eHUF átszámítva… Még bontóban érdemes talán nézelődni! A nagyvasnál 26 e az új Lucas, de gondolom ezzel nem sokat segítettem…
Helló!
Én 180cm magas vagyok, de 140 felett volt már,hogy dobálta a
szél a sisakomat, kissé a tankra hasalva javult a helyzet
rendszerint 100 körüli tempóval járok úgyhogy nem túl zavaró
Endre hol készült az a kép ha megkérdezhetem ?
üdv mindenkinek!
Üdv mindenkinek!
Szükségem lenne sürgősen egy első féktárcsára, ha tud valaki használtat, de még jó állapotút kérem segítsen. A segítséget előre is köszönöm.
elfelejtettem hogy ezért vettem előre indexet 3200 FT nagyon hiányzott de ebben van E betű és ha igy is megbukik a motor akkor rendszám nélkül fogok menni és nem állok meg senkinek
Aztán elmegyek oda ahol a rossz szűrőt adták és oda adom a régit, hogy olyat hozzanak mert csúnya verekedést rendezek!
Azért veszedelmesen tudok ám fellépni a 167centimmel és mind a 65 kilómmal .