Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elcsapták egy barátomat a napokban, féltve őrzött GSX1400-ével... Szerencsére láb és kéz törésen kívül nincs komolyabb baja úgy néz ki. Kijöttek elé. A világ legnormálisabb motorosa (~30 év motoros tapasztalattal).

Nagyon vigyázzatok! Napi 2-3 balesetről hallok mostanában a hírekben... Lehet, hogy motor helyet Kama3-al kéne járkálnunk lassan Ott nem gond, ha nem ad elsőbbséget egy konzervdoboz.

Zoli
Hali!
Köszi az infót! Azt gondoltam, hogy bírkózni kell vele, de hogy ennyire azt nem Épp azon gondolkoztam, hogy ehez vagyon lehet bármilyen alkatrész.
Műemléknek tökéletes, gyönyörűen néz ki, az is valami!
Szépnek szép meg különleges de használni,hát nem egyszerű eset.(van a családban egy 79-es,meg nekem volt régen egy 900-as Bol d'Or csak azért ugatok bele)
Nagyon másképp kell motorozni vele,ha meg kell hozzá valami,na az nem gyenge menet.A nagybátyám(58 éves) él vele tizenakárhány éve,1,8 millióért sem adta el pedig sokan megvennék.(nem ez,de ugyanilyen színű/állapotú,ez mindent elárul)
Hali!
Ez nagyon király!
köszi a választ zoli nincs mitt tenni ugylátom csere lesz .üdv ati
Rohadt jó az a 3D-s szelepvezérlést szemléltető animáció!
A sor4-et is elég volt átlapkázni, nem tudom ehhez hozzá mernék e fogni
A többi vidit már láttam , néha én is rákattanok a Youtube-ra és főleg ezeket böngészem, de nem lehet ezeket elégszer látni.
azért féltve titkolt nagy álmom a CB750!

ez hátborzongatóan sikerült a japán motorépítő műhelynek!

http://www.youtube.com/watch?v...
Köszönöm!
Nem nagy ördöngőség, volt néha mikor nem úgy sikerült ahogy vártam, de hagytam egy napot és újrafényeztem, az a lényeg mindíg egyszerre kell festeni az egész elemet. A tanknál is volt már hogy ismételni kellett, de akkor az egészet! Mert részlegesen nehéz a festékköd miatt. Ha mondjuk van egy csúnya karcolás és vétek lenne az egészet fújni akkor takarni kell olyan helyen ahol minta van benne és csak a beteg részt kell festeni, de lakkozni érdemes az egészet olyankor.
Gyönyörű gép Zoli!
Régóta hírdetik és mindíg felfigyelek rá, láttam nemrég róla vidit, a hangja eszméletlen szép, szinte vibráció mentesen jár.
Szerintem próbáld ki te is a Prevent polír pasztát (a képen az is rajta volt). Már én próbáltam többet is, még szín polírt is de ez magasan verte az összes többit. Van benne csiszolópor és a festék saját anyagát fényesíti fel és teljesen újnak hat még mosás után is.
Nem szöszölő ruhával körkörösen dörzsölöd addig amig képlékeny a paszta, majd egy 15perc múlva mikor kicsit kifehéredik a felület, másik tiszta ruhával fényesre polírozod közben úgy hajtogatod a ruhát, hogy tiszta felülettel törölj mindíg. Nagyon szép lesz meglátod
ha valaki már a sornégyet is megunta, most válthat sorhatra

a legenda... őrületesen szép a 6 leömlő!

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Hali!

Ha ez a helyzet, akkor lánc+lánckerék kuka, nem mondott hülyeséget a szerelő. Ha felteszed a régi lánckerékre a jó láncot, azzal nagy hibát követsz el.

Lánc + lánckerék csere kb.25-40 Ft minőségtől függően...Eeegen zsebbenyúlós művelet, de nincs mit tenni ha megnyúlt.

Ha hosszú élettartamot akrasz, akkor ~300km-ként sprayzni kell, valami jóféle láncsprayvel. Behozza az árát.

üdv,
Zoli
sziasztok ajomultkorában észrevettem a gépemen egy fura dolgot éspedig egy láncszem mégpedig az a láncszem amelyikkel öszevan fogatva az egész lánc (hulyén ) áll ferdén nem hajlik ijesmi elvitem (hozáértö) emberek hez azt monták csere mert megvan nyulva kb 5 lánc szemnél a lánc de a fogas kereke még nem hegysedtek ki azt monták az is csere mert ugyis ledarálja meg dobálni fogja meg zajos meg mitudoménmicsoda de a legdurvább dolgokat emlegeték hogy pár ezer és elszakad és akor ugyhátbaver mintaz álat (egy csöpet ekkor már megijetem )kérdésem szerintetek a leirtak ból ez valoban az egész szet kuka vagy sem(ajánlotak cetka láncot meg hasonlokat haverok barátságból hogy nekik márbevált meg ijen de nem tudom persze csak joindulatuan segiteni akartak én ugyhiszem)én a ti véleményetekre is kiváncsi lenék még azért válaszokat elöre is köszönöm üdv ati
Na megint tanultam valamit! Laci azt hiszem tud még meglepetést okozni nekünk! király!
Ez nem semmi!
Le a kalappal!
nekem csak 1 kérdésem van Ugye öreg motor 9 éves a drága és (a festés ki tudja) de a farokidomon van mattulás a drága 3M-es polír nem segít rajta . Mit tudsz esetleg ajánlani?

üdv: szobbal
Zseniális, hogy mi mindent meg tudsz csinálni.... Igazán le a kalappal! Gratulálok! Majd vmikor megpróbálom, hátha nekem is összejön vmennyire!
Azért is kérdeztelek, mert az Inazuma előtt a CB-1-et láttam, és az nagyon királyul nézett ki, szuper volt a fényezése.
Üdv és köszönöm a bizalmat a többiek nevében is! Aki meg leszólja, az tehet egy szivességet...
Üdv,
Darkmind
Szia Dani!

Volt úgy másfél éve, amikor kérdeztek erről a festés dologról egy felújítós videóval kapcsolatban, hogy én hogyan festem otthon a dolgaimat. Akkor leírtam részletesen mindent és jöttek a hozzászólások, hogy az egész egy kaka amit csinálok meg ilyen pl hogy : "apu festő és azt mondta ez így nem jó mert nem tartós, meg lekopik meg különben is kompresszor az igazi...stb" Akkor én megfogadtam, hogy soha mégegyszer senkinek se beszélek róla, magamnak megcsinálom és maradjon az én titkom, más meg adjon ki érte sok 10ezer forintot és az sem különb mint az én festésem.
Persze itt barátok között vagyunk ezért neked leírom hogyan csinálom itthon magamnak meg a fiaimnak (meg aki közel áll hozzám és megérdemli)
Először 400-as vizespapírral egyenletesen lecsiszolom a meglévő festéket mindaddig amig nincs tapintható átmenet két festék réteg között ill. ha javító gittet kellett használni azt is "síkba" csiszolom a régi festékréteggel. Ezután mikor "porszáraz" még hajszárítóval szárítok rajta főleg ha gittel kellett javítani, ez azért fontos mert ha hamar fújsz a gittre száradás után meglátszik a foltja. Ezután alapozok, régebben primer alapozóval, újabban sima fekete Very Well zománcal mert az nagyon hamar szárad, felóra vagy max egy óra elteltével lehet csiszolni 600-as vizespapírral egyenletesen mindenütt, sík felületen egy fa lapra erősítem a csisz.papírt így nem lesz kagylós a felület. Ha nagyon igényes vagy még a 600-as vizespapír után rá lehet csiszolni 1000-es vizpapírral.
Ha az alapozós felület alól csiszolás után kilátszik az alsó réteg, vagy a fém, újra le lehet alapozni és azt már csak "felborzolni" 1000-es papírral. A víztől újra teljesen megszárítani majd két réteg színt adni neki, nekem a Motip Skoda szinei jönnek be, az Inazuma a Metálfekete színt kapta. Mivel a garázsom nem laboratórium ezért festés előtt rovarirtózok és fellocsolom a padozatot és az oldalfalat is leködölöm vízzel. Legalább három irányból világítom meg a festeni kívánt felületet. Legnehezebb a tankot fújni, azt úgy szoktam, hogy egy legalább másfél méteres lécre rácsavarozom ezáltal körbe tudom forgatni, úgy képzeld el mikor a malacot sütik nyárson. A festés lényege, hogy nem szabad visszatérni oda ahol kezdted, hanem forgatva körbe a tankot egyenletesen haladva lehetőleg azonos réteg vastagságban (a fényén látszik, ezért kell a megfelelő világítás) körbefújni, majd fél óra elteltével újra megismételni az egészet. Másnap mehet rá szintén két rétegben a lakk, régen Motip lakkot használtam de rájöttem, hogy száradás után fátyolosabb lesz kicsit a festés, ezért mostanában Very Well "fényes" lakkot használok ezzel tuti magas fényt kapsz végeredménynek. Másnap szerelheted össze az egészet, de legalább két hétig nem szabad mosni, majd ha eltelt két hét lehet az egészet polírozni amire a Prevent autópaszta a legjobb, legalábbis nekem az vált be, igaz nem olcsó (1000Ft) de nagyon jó. Erre azért van szükség mert festés során óhatattlan a porszemcse és a festék köd lerakódás, a prevent ezt gyönyörűen lepolírozza és védőréteget is hagy maga után.
Röviden ennyi, régen mikor még csak neolux festék volt "Lada piros" meg ilyenek, már én akkor is magamnak csináltam a festést, ezek a mai anyagok nagyon jók és megfelelő törődéssel, előkészítéssel szépen lehet velük dolgozni. Még annyit elfelejtettem, hogy a festékszóró spray-t nem szabad nullára kifújni mert a vége felé "köpköd", én mikor már érzem, hogy kevés van benne, veszem elő a másikat. Egy motorra (ha tankot, két deknit, faridomot, első sárvédőt fújod) minimum 5doboz festéket kell venni a 150ml-es kiszerelésűből, lakkot meg 2dobozzal kell venni a 400ml-es kiszerelésűből.
Nem tudnám megszámolni hány motor fújtam már le és tényleg szépek lettek, ezért esett rosszul mikor leszarozták a technológiámat, de nem vitáztam inkább visszavonultam, látni kell és úgy minősíteni a melót. Kontroll CB 500 as mocijának a faridomot javítottam részlegesen festés és lakkozással, ő nagyon elégedett volt, nekem meg az volt a jutalom, hogy láttam a szemén, hogy tényleg tetszik neki.
Itt van a festék a lakk és a paszta, én ezekre esküszök, fújtam már kompresszorral is de a festékszóróval is legalább lehet olyan szépen dolgozni, csak időt kell rá szánni és kell szeretni csinálni.
Hello Laci!
Az új motor festését megint javítósprével oldottad meg? Érdekelne pontosan hogy csinálod ezt a festés-lakkozást, mert teljesen laikus vagyok. Gondoltam arra, hogy csinálnék hosszani csíkokat a gépre...
Üdv,
Darkmind

ui: 1 hétig nem voltam gépközelben, de látom, hogy nagyon szép lett a paripa :)
Sziasztok!
Balázs:
Már mikor festetlenül felraktam a plexit tudtam, hogy rajta hagyom pedig még akkor nem is mentem vele, de így hogy ti is megerősitettétek biztosan maradni fog. Kösz a választ!

Köme:
Még nem tudom milyen lesz a gumi, vannak elképzeléseim de a buksza is meghatározza a választást, most Bridgestone Battlax van elől hátul, de majd meglátom maradok e annál vagy nem.

Albert:
Tulajdonképpen elgondolkoztam én már azon mióta megvettem a mocit, hogy kellett e nekem ekkora motor. A tempó eddig is 100 körül volt és szerintem ebben jelentős változás ezután se lesz.
Sőt ha úgy veszem még ez egy fél literrel minimum többet eszik (ha nem hajtom) tehát akkor minek Aztán mikor meg megyek vele és előzni kell, vagy csak éppen egy kis adrenalinra van szükség és annál a bizonyos 100-nál még odacsavarsz egy bővet és felmordul a motor a levegő rád nehezedik a karod megfeszül...
Na talán ez a dolog az amiért érdemes volt és nem sajnálom amibe került, vagy amennyit elfogyaszt.
Ha húznám neki szerintem drasztikusan megugrana a fogyasztás, de még ott nem tartok, még egyenlőre ő az úr!
Szia Laci! Na a fogyasztás igen nagyon jó egy 750eshez,laza hajtás során!És menyit tud megenni ha nyomnád 5ezeren felett?
Az a jó az ilyen "Massiv" gondolom erős gépeknél h alacsony fordulaton is nagy a nyomaték,ott is megtudja mutatni az erejét! Jó motrot választottál!
Milyen gumikat szeretnél venni?

(nekem is aktuális lesz rövidesen, és össze kell hangolni a pénztárcámmal is...)
Köszi a képeket! Ezeket látva tudom már hogy mi lesz a következő garnitúra
Szia Laci!

Alap hogy marad a plexi! Nagyon állat vele a gép!
És örülök hogy egyre jobban tetszik! A szívedhez fog nőni
Fent is hagyom, bár ma nem igazán éreztem jótékony hatását mert fújt a szél minden felől és úgy lökdöste a motort elég volt fogni. Viszont normál körülmények között nagyon jó és nem kellemetlen a magasabb utazósebesség sem.
A fogyasztásnak én is örülök, azt mondtam míg nem mértem, hogy ha 6 alatt lesz már győztem (a karbon dob miatt), erre 5 alatt produkált.
Először veszek gumikat, majd azután a túraszett, de mindezt megelőzi, hogy elviszem a családot a Balcsira.
Nagyobb túrák majd jövőre, de idén a KÉK túra az biztos!
Üdv