egy srác mondta nekem hogy van neki egy eladó 5x1m textil honda felirata szárnyal piros fehér akit érdekel 20e ért eladó az irjon a reeeman@freemail.hu ra ez az én cimem de a gyereknek nincs nete
Szerintem ezt CBLacitol meg fogod majd tudni s ha nem akkor majd értesitlek én is de ez rajtatok múlik...egyeztessetek és talaljatok ki egy megfelelő dátumot ahol lehetőleg mindenkinek jó és senki se keljek áldozatot hozzon....
Ha összejön egy dátum és leszögezésre is kerül...akkor adom a további infokat...szállás vagy ilyesmi tályon de szerintem a nyár közepe juli vagy augusztus eleje jönne össze(de ez csak egy tipp) rajtatok mulik....
Persze hogy megoldható...nagyon sokat járok udvarhelyre. Legjobb haverjaim ott vannak. De amugy ez a tura nincs időhöz kötve. Ti egyeztettek aztan én megmondom hogy körül belül nekem jó-e...aztán meg nélkülem is lehet csinálni én csak segitek ha tudok és szivesen segítek. Nekem is sok a dolog mert kell nyári terepgyakorlaton részt vegyek két het ami lehet hogy az autópálya készitésnél lesz Kolozsvár környékén geologiával kapcsolatos. De szerintem én lennek az aki tud váktoztatni leghamarabb a dolgokon mert változó nekem a munkahely...gondolom a többieknek stabil állás és ott nehezebb kérezkedni vagy ilyesmi....
De ha szolsz mielőtt jösz haza szivesen bemegyek Udvarhelyre...és összefutunk
Nekem az első jobban tetszik mert látványosabb sokkal és a Drakula vár nem olyan nagy szám!
De ha komoly a szándék akkor úgysem 1 napig marad a csapat.
Turázással kapcsolatosan ha már látom hogy ennyire sok az érdeklődő,én megprobáltam egy kezdetleges erdélyi útirányt össze állítani. Ebben persze csak a ti vélemenyeteket kérem hogy tetszik vagy nem és majd kérek javaslatokat, ha még valamit meg akartok nézni természetesen segítek... Ehez meg csak annyit hogy ha Laci még az idén megveszi a mocit és ha igy van tervébe akkor szrintem mindenkinek ugyan az a gondolata hogy VÁRJUK meg... Én most csak javaslok egy útvonalat. Velem vagy Vásárhelyen vagy Balavásárhelyen találkoznátok innen két úton lehet elindulni:
1. Vagy Szováta fele ahol a medvetónál le lehet hűsűlni a sósvizbe majd parajdon a Sóbányát meg lehet tekinteni (itt mesélni is tudok).
Tovább Korondi megtekintése, majd Udvarhely és onnan a Libántetőn keresztül át a gyergyói medencébe mielőtt a Zete-váraljai viztárózót meg lehet nézni. Gyönyörű és ha az időzítés is jó akkor motoros találkozót is rendeznek minden évben(nagy buli az egész 3-om napig tart azt hiszem) . Már a gyergyói medencébe ahogy érkezunk egy andezit kőbánya( itt is tudok szövegelni) aztán GyergyóSzentmikloson keresztül a békási-szoros meg gyilkostó lenne az út vége.
A másik út meg az lenne hogy nem szováta fele térnénk le hanem haladnánk tovább az E 60-valahányason és bemennénk Segesvárra ahol a Vlad Tepes( cepes ) kastályát meg lehetne nézni.(Drakula kastély) Ami egy nagy baromság csak jól hoza turistákat . Romániában meg kell szokni a sok kamut... tovább pedig keresztúr majd Udvarhely. Ezzel az uttal azonban az a gondocska hogy a másik akkor kimaradna....vagy a kastélynézés segesváron vagy szovátán a medve tó meg Parajdon a Sóbánya(ami nagyon gyönyörü-külon templom van lent meg játszótér...ennek persze a neten komolyabban is utánna lehet nezni.) Itt persze tudok jo villákat viszonylag olcsó áron és van ismeretségem is ott(pénz nelkül is meg lehetne uszni ha szerencsénk van) tehat meg lehet pihenni is. De az ilyenekröl majd a véleményetek után. Azért lenne vagy ez vagy az mert nagy a kerülő de ezt is meg lehet oldani azzal hogy hazafele a másik útvonalat kell választani. Amugy azért ezt választottam mert viszonylag rövid távon borzasztó sok szép látni való van.
Eggyelőre ez csak javaslat volt, időtől függetlenül. Kérem majd Lacitól is és a többiektől is a hozzászólásokat. Ha pozitiv a reagálás akkor majd komolyabban hozzáállok.
jó szerencsét és vigyázzatok magatokra. Száraz meleg aszfaltot
A túrázások engem is érdekelnek és főleg nagyon szívesen megismerném a társaságot!
Az Erdély szülőhaza mindig is a szívemben marad, de motorral még nem volt szerencsém elmenni (társasággal , túrázni).
Remélem előbb utóbb találkozunk és még egy Erdélyi tórán is részt vehetünk együtt!
biztosan találkozunk, valahogy összehozzuk majd. Geologi mérnökit végzek Kolozsváron s ebből adódóan nagyon sok vagány helyre elvisz az egyetem és amúgy is nagy itt a választék a Kárpátokban. Ha úgy jön, csak várom az ötleteket meg hogy mit akartok látni s ha nem akkor majd én adok néhányat és egyeztetünk... Addig is neked kitartást a VAShiányhoz nekem is volt ilyen problémám...( fel is irt az orvos valami gyógyszereket, aztán mondtam hogy nem az a bajom amire ő gondol . ---ne vedd komolyan )kitartás... sok szerencsét a következő paripádhoz!
Egyenlőre CB 1300 nem lesz (sajnos), de rajta vagyok egy másik ügyön mert motor nélkül nem egyszerű ám!
Az utasülést csak úgy vállalom ha előtte elaltattok és felgumipókoztok valaki mögé. Valamikor ültem én hátul de ha más vezet halálfélelmem van, meg izgága is vagyok
Laci nekem kezdesz gyanús lenni ám!
Még a végén pár hét múlva közlöd velünk hogy megvan az új paripa CB1300-as néven .
Na jó csak hülyülök!
De ha nyáron túrákat tervezünk/terveztek mint fórum biztos akad valaki aki felajánlja az utasülést .
Szia Ivacson!
Lehet személyesen nem ismerlek de ez nem azt jelenti, hogy ez mindíg így marad. Ha te is túrázós típus vagy és majd nekem is újra lesz motorom, biztosan találkozni fogunk, annak meg különösen örülök ha szép helyeket mutatsz nekünk. Sokat jelent ha van a csapatban némi helyismerettel rendelkező ember.
Személyesen nem olyan sokan találkoztunk még, de volt már 3 közös túra amin megismerhettem a "kemény magot" Zoli99, Szobbal, Darkmind, Kontroll akikkel jó kis csapatot sikerült összehozni.
Köszönöm a motortalanságban való együttérzésed, de már vannak elképzeléseim a jövőt illetően
Én meg a középsulit jártam ott és kedvenc városom Székelyudvarhely...Ott érzem magam igazán otthon holott Gyergyószentmikolós mellett lakom... Nagyon sokat járok arra fele, ha tehetem szabadidőmben arra motorozgatok. Örvendek... jo szerencsét az utakon
kösz a tanácsokat...megfontolom hogy mit csinálok. Amúgy gyönyörű a hangja a paripának...5 * Én is úgy gondolkodom hogy nincs most időm vagyis pénzem... Amúgy romániában élek Hargita megyében az ország közepén és kicsikét sokkal többe kerülne minden ha kellene utazgatnom méretekért meg minden :( megpróbálok itt romániában keresni hasonló műhelyeket... Kösz az infókat... Jó szerencsét az utakon... Vigyázz magadra
Ahoz hogy nekem sportdobom legyen a gépen le kéne mennem Martinhoz hogy lemérje pontosan a csőátmérőt! Csinál 1 összekötőt és 3-4 hét múlva megvan a dob is.
Tehát egyénileg a géphez szabja le az összekötőt :)
Szerintem nem nehéz sportdobot találni venni a motorhoz újonnan!
Csak hát akarni kell! (pénzileg értem). És sajnos most nekem nincs kedvem hozzá .
Sportdobot meg lehet kapni 50ezer FT körül összekötővel 1ütt!
Pl. Martin vagy Raptor vagy BÓDIS és még sorolhatnám az itthoni gyártókat!
Martinok szépek! és szép mély hangjuk van!
Raptorok is jól néznek ki De rövidebb felépítésűek és így harsányabb hangjuk van!(nekem nem tetszik)
BÓDIS Csinál eu normás dobokat csak fizesd ki :)(tetszene mert eu normás) asszem az eunormás dob olyan 70ezer körül volt tavaly.
Én hátul tértem el a mérettől 140/70! elől maradt a 110/80
De Hátul tolómérővel a gumi csak 134 elül meg csak 108.
Úgyhogy szerintem a gumival nem stimmel valami! Pl. az hogy a Pilot Activ az Diagonál felépítésű még igy más a profilja a mostani Sportosabb gumiknak.
Ha hátulra mindenféleképpen 150/70 gumit szeretnél akkor érdemes előre már a 120/70-est tenni!
nekem a 140-es gumival nem változott szinte semmi a menettulajdonságban!
De ha hátulra 150 kerülne elöl tuti 120-ast tennék ha elfér azt még nem mértem :)
De 1 tény és való 150-es méretben olyan gumikat kapsz ami szem szájnak ingere :D mint pl Pilot Road II vagy a Continental Road Attack!
Ha a 150 mellett Döntesz arra kiváncsi lennék én is! mert ha jó és elfér és stb.! akkor én is 150-est rakok fel a következő cserénél!
Értem....de ezeket a lyukakat simán be is lehet zárni...vagyis úgy el lehet tüntetni mintha ott se lett volna egy jó műhelyben. Sportdobbot meg ahogy hallom nagyon nehezen lehet kapni CB500-ra... szerinted megérné? vagy te megfúrnád ha most nem lenne megfúrva?
Nem én fúrtam meg hanem az előző tulaj!
Hangban Változott (hangosabb) Videót Találsz a profilomban!
Teljesítményben 1 picit javult az alsó tartományban.
De szerintem inkább 1 sportdob mint a furkálás! Még is lesz 1 gyári dobod ha eladásra kerül a sor! Vagy ha pl piszkálnak a hangja miatt 1 esetleges vizsgánál :)
Szerintem ezt CBLacitol meg fogod majd tudni s ha nem akkor majd értesitlek én is de ez rajtatok múlik...egyeztessetek és talaljatok ki egy megfelelő dátumot ahol lehetőleg mindenkinek jó és senki se keljek áldozatot hozzon....
Ha összejön egy dátum és leszögezésre is kerül...akkor adom a további infokat...szállás vagy ilyesmi tályon de szerintem a nyár közepe juli vagy augusztus eleje jönne össze(de ez csak egy tipp) rajtatok mulik....
De ha szolsz mielőtt jösz haza szivesen bemegyek Udvarhelyre...és összefutunk
Én megyek haza Erdélybe autóval vagyis család látogatás, de csak július 14 körül és akkor összefuthatnánk Udvarhelyen.
De ha komoly a szándék akkor úgysem 1 napig marad a csapat.
üdv.:
Sly
Turázással kapcsolatosan ha már látom hogy ennyire sok az érdeklődő,én megprobáltam egy kezdetleges erdélyi útirányt össze állítani. Ebben persze csak a ti vélemenyeteket kérem hogy tetszik vagy nem és majd kérek javaslatokat, ha még valamit meg akartok nézni természetesen segítek... Ehez meg csak annyit hogy ha Laci még az idén megveszi a mocit és ha igy van tervébe akkor szrintem mindenkinek ugyan az a gondolata hogy VÁRJUK meg... Én most csak javaslok egy útvonalat. Velem vagy Vásárhelyen vagy Balavásárhelyen találkoznátok innen két úton lehet elindulni:
1. Vagy Szováta fele ahol a medvetónál le lehet hűsűlni a sósvizbe majd parajdon a Sóbányát meg lehet tekinteni (itt mesélni is tudok).
Tovább Korondi megtekintése, majd Udvarhely és onnan a Libántetőn keresztül át a gyergyói medencébe mielőtt a Zete-váraljai viztárózót meg lehet nézni. Gyönyörű és ha az időzítés is jó akkor motoros találkozót is rendeznek minden évben(nagy buli az egész 3-om napig tart azt hiszem) . Már a gyergyói medencébe ahogy érkezunk egy andezit kőbánya( itt is tudok szövegelni) aztán GyergyóSzentmikloson keresztül a békási-szoros meg gyilkostó lenne az út vége.
A másik út meg az lenne hogy nem szováta fele térnénk le hanem haladnánk tovább az E 60-valahányason és bemennénk Segesvárra ahol a Vlad Tepes( cepes ) kastályát meg lehetne nézni.(Drakula kastély) Ami egy nagy baromság csak jól hoza turistákat . Romániában meg kell szokni a sok kamut... tovább pedig keresztúr majd Udvarhely. Ezzel az uttal azonban az a gondocska hogy a másik akkor kimaradna....vagy a kastélynézés segesváron vagy szovátán a medve tó meg Parajdon a Sóbánya(ami nagyon gyönyörü-külon templom van lent meg játszótér...ennek persze a neten komolyabban is utánna lehet nezni.) Itt persze tudok jo villákat viszonylag olcsó áron és van ismeretségem is ott(pénz nelkül is meg lehetne uszni ha szerencsénk van) tehat meg lehet pihenni is. De az ilyenekröl majd a véleményetek után. Azért lenne vagy ez vagy az mert nagy a kerülő de ezt is meg lehet oldani azzal hogy hazafele a másik útvonalat kell választani. Amugy azért ezt választottam mert viszonylag rövid távon borzasztó sok szép látni való van.
Eggyelőre ez csak javaslat volt, időtől függetlenül. Kérem majd Lacitól is és a többiektől is a hozzászólásokat. Ha pozitiv a reagálás akkor majd komolyabban hozzáállok.
jó szerencsét és vigyázzatok magatokra. Száraz meleg aszfaltot
Az Erdély szülőhaza mindig is a szívemben marad, de motorral még nem volt szerencsém elmenni (társasággal , túrázni).
Remélem előbb utóbb találkozunk és még egy Erdélyi tórán is részt vehetünk együtt!
Üdv.
Sly
Biztos érdekes lehet amit tanulsz.
Köszönöm!
Az utasülést csak úgy vállalom ha előtte elaltattok és felgumipókoztok valaki mögé. Valamikor ültem én hátul de ha más vezet halálfélelmem van, meg izgága is vagyok
Laci nekem kezdesz gyanús lenni ám!
Még a végén pár hét múlva közlöd velünk hogy megvan az új paripa CB1300-as néven .
Na jó csak hülyülök!
De ha nyáron túrákat tervezünk/terveztek mint fórum biztos akad valaki aki felajánlja az utasülést .
Lehet személyesen nem ismerlek de ez nem azt jelenti, hogy ez mindíg így marad. Ha te is túrázós típus vagy és majd nekem is újra lesz motorom, biztosan találkozni fogunk, annak meg különösen örülök ha szép helyeket mutatsz nekünk. Sokat jelent ha van a csapatban némi helyismerettel rendelkező ember.
Személyesen nem olyan sokan találkoztunk még, de volt már 3 közös túra amin megismerhettem a "kemény magot" Zoli99, Szobbal, Darkmind, Kontroll akikkel jó kis csapatot sikerült összehozni.
Köszönöm a motortalanságban való együttérzésed, de már vannak elképzeléseim a jövőt illetően
Én élőben hallottam a FINSTER nevezetű dobot CBF500-on, nekem nagyon tetszett ezt Cegléden csinálják kb.45000 Magyar Forintért
FINSTER
Én is szoktam Erdélyben járni többször Udvarhely és környékén mert ott születtem!
Tehát egyénileg a géphez szabja le az összekötőt :)
Szerintem nem nehéz sportdobot találni venni a motorhoz újonnan!
Csak hát akarni kell! (pénzileg értem). És sajnos most nekem nincs kedvem hozzá .
Sportdobot meg lehet kapni 50ezer FT körül összekötővel 1ütt!
Pl. Martin vagy Raptor vagy BÓDIS és még sorolhatnám az itthoni gyártókat!
Martinok szépek! és szép mély hangjuk van!
Raptorok is jól néznek ki De rövidebb felépítésűek és így harsányabb hangjuk van!(nekem nem tetszik)
BÓDIS Csinál eu normás dobokat csak fizesd ki :)(tetszene mert eu normás) asszem az eunormás dob olyan 70ezer körül volt tavaly.
Én hátul tértem el a mérettől 140/70! elől maradt a 110/80
De Hátul tolómérővel a gumi csak 134 elül meg csak 108.
Úgyhogy szerintem a gumival nem stimmel valami! Pl. az hogy a Pilot Activ az Diagonál felépítésű még igy más a profilja a mostani Sportosabb gumiknak.
Ha hátulra mindenféleképpen 150/70 gumit szeretnél akkor érdemes előre már a 120/70-est tenni!
nekem a 140-es gumival nem változott szinte semmi a menettulajdonságban!
De ha hátulra 150 kerülne elöl tuti 120-ast tennék ha elfér azt még nem mértem :)
De 1 tény és való 150-es méretben olyan gumikat kapsz ami szem szájnak ingere :D mint pl Pilot Road II vagy a Continental Road Attack!
Ha a 150 mellett Döntesz arra kiváncsi lennék én is! mert ha jó és elfér és stb.! akkor én is 150-est rakok fel a következő cserénél!
Nem én fúrtam meg hanem az előző tulaj!
Hangban Változott (hangosabb) Videót Találsz a profilomban!
Teljesítményben 1 picit javult az alsó tartományban.
De szerintem inkább 1 sportdob mint a furkálás! Még is lesz 1 gyári dobod ha eladásra kerül a sor! Vagy ha pl piszkálnak a hangja miatt 1 esetleges vizsgánál :)