Elkészült az ülés! a Bőrt nem mi varrtuk de a ráfeszítést már itthon Bátyám és Fater segítségével csináltuk. Őőő valódi bőrt sikerült szereznem :) sajnos kicsit vastagot meg is szenvedtek/tünk vele..
Ha már ennyira témába jött a tunying, nekem sportlégszűrős élményem volt! :D Konkrétan lazák voltak a légszűrő csavarjaim még télen (szerelés utáni kapkodás) és rés volt a szűrőn (2km út alatt) Nagyon brutál szürcsögések, krakkogások jelenetek meg, igazi élmény volt! Életre kelt a motor hangilag!
Szóval egy jó kis sportlégszűrő is feldobná a helyzetet! Az a probléma, hogy itt megint több levegőt kap a kicsike, újra kéne állítani a karbit gondolom...
Köszi a sok infot nem terveztem szétfurkálni a kipufot (sajnálnám),csak érdekelt ,hogy mégis milyen hangja van igy!
Szobbal az a te mocid?szép , jó a hangja.Későbbiekben persze vszínű.hogy kerül rá egy sport dob de egyenlőre örülök ha meglesznek a papírjai és végre mehetek legálisan is vele!
ŐŐŐ ja most hoztam el a jogsim az okmányirodábol!
Nem az "e" jelzés, vagy hogy a műszakin át megy e, igazán a kérdés! Hanem, hogy mész e tőlünk nyugatra, vagy sem! Ugyanis már Ausztriában is a rendőrök dB mérővel közlekednek! A gyári dobnak 72dB a street legal dobnak 92dB alatt kell lennie a zajszintjének! Ott már szinte nem is nézik az "e" jelölést, hanem csak mérnek! Így vették le egy magyarnak fúrt de gyári dobos MT01-nek a rendszámát! Megállították, megmérték, és megbüntették! Trélerezhetett magyarországra, míg visszakapta a rendszámot, új műszaki, bírság, és vehetett dobot a vasra! Szerintem Kb fél milla ugorhatott Neki!
Street Legalnak meg kell az "e" jelölésű dob, a beszerelt hangfogó, és a dob tanusítványa a forgalmiban!
Ez a végre csökken a teljesítmény, ez Nekem ismerős! Én is így jártam! Nagyobb főfúvóka kell, és kész! Vagy a dob visszafolytása! Ala CBLaci! Egyébként gratula hozzá CBLaci!
Az "e" betü és mellé a számkódok gravírozása nehéz, mert ívelt felületre kellene tenni...
Egyébként cikk az E betüről: E betűs tudnivalók (autókra)
CNC-vel talán? Hobby CNC géppel, amit otthon rak össze az ember (próbálkoztam már ilyennel...) lehet talán ilyet gravírozni.
Balázs haverja, Zsolt nyomatott ilyen gravírozás témát, őt kéne faggatni... (persze nemtom melyik fakabát veszi be, hogy homologizált a majd-GP dobja :D)
Ki kellene nyomozni hol gravíroznak ilyesmit, én is szánnék rá még annyit, mert egyébként elégedett vagyok (pedig nem a Martin csinálta) hanem én otthon link
nem az a gáz :DD hogy lefagyott megint a firefox aztán próbáltam Explorer-rel is vagy 2x :DD aztán Apám gépéről is 1x fent lesz vagy 8x mert ez az első amit feltettem
Feltünősködésről eszembe jutott egy régi vicc, lehet ismeritek is néhányan.
Átutazó városi vendég betér egy vidéki kocsmába, majd illedelmesen így szól a pincérhez.
-Kérek szépen 3deci paradicsom levet
-pincér: nincs
-Akkor legyem szives 3deci multivitamint
-nincs
-Ez esetben talán megfelelne 3deci gyömbér
-nincs
Az öreg parasztember közben odaballag és egy betyáros parasztlengővel jól szájbaveri a megszeppent vendéget, aki megszégyenülve sietve elhagyja a kocsmát.
-pincér: Pista bátyám! Mi a fene baja volt azzal a szerencsétlennel?
ja és ha nekem gyári lenne a dobom szó szerint én se furnám meg! inkább gyűjtenék dobra! Pl.: Martin aminek isteni hangja van! és 42-45ből megvan DB killerrel 1-ütt :)
Hát nekem max 5 lityó körül van a fogyasztásom és ez nagyon vegyes!
És szerintem a sportdobnak mindenféle állítgatás nélkül is van 1 kis értelme. 1 Hang (hallanak) 2 alsó tartományban kicsit jobban húz a motor nem kell visszaváltani.
Tapasztaltam mentem 1 kört 1x a dugóval amit csináltam és dugó nélkül is! Van különbség mind gyorsulásban mind alacsony tartományban való használatban is.
Sokat jelent az elbírálásnál ha előtte nem feltünősködik az ember, ne legyen hangos, nem kell 1keréken közlekedni, ne legyen behajlós a rendszámtábla.
Már volt részem igazoltatásban, rá se néztek a kipufra, pedig valamikor full nyitott volt és minden átalakítás otthoni munka.
Csak szolidan kell motorozni és nincs baj
Elkészült az ülés! a Bőrt nem mi varrtuk de a ráfeszítést már itthon Bátyám és Fater segítségével csináltuk. Őőő valódi bőrt sikerült szereznem :) sajnos kicsit vastagot meg is szenvedtek/tünk vele..
Képek:
Ha már ennyira témába jött a tunying, nekem sportlégszűrős élményem volt! :D Konkrétan lazák voltak a légszűrő csavarjaim még télen (szerelés utáni kapkodás) és rés volt a szűrőn (2km út alatt) Nagyon brutál szürcsögések, krakkogások jelenetek meg, igazi élmény volt! Életre kelt a motor hangilag!
Szóval egy jó kis sportlégszűrő is feldobná a helyzetet! Az a probléma, hogy itt megint több levegőt kap a kicsike, újra kéne állítani a karbit gondolom...
Jó hétvégét!
Zoli
Én is tervezgetem a sportdobot de még egyenlőre máshol van a helye a pénznek
Szobbal az a te mocid?szép , jó a hangja.Későbbiekben persze vszínű.hogy kerül rá egy sport dob de egyenlőre örülök ha meglesznek a papírjai és végre mehetek legálisan is vele!
ŐŐŐ ja most hoztam el a jogsim az okmányirodábol!
Street Legalnak meg kell az "e" jelölésű dob, a beszerelt hangfogó, és a dob tanusítványa a forgalmiban!
Ez a végre csökken a teljesítmény, ez Nekem ismerős! Én is így jártam! Nagyobb főfúvóka kell, és kész! Vagy a dob visszafolytása! Ala CBLaci! Egyébként gratula hozzá CBLaci!
Egyébként cikk az E betüről: E betűs tudnivalók (autókra)
CNC-vel talán? Hobby CNC géppel, amit otthon rak össze az ember (próbálkoztam már ilyennel...) lehet talán ilyet gravírozni.
link
(Tényleg itt az ideje, hogy végre rávalót vegyek mindenféle egyéb méretek helyett)
http://www.martindob.hu/martin...
HORNET 600 DOB
Te is föltünősködsz?
Átutazó városi vendég betér egy vidéki kocsmába, majd illedelmesen így szól a pincérhez.
-Kérek szépen 3deci paradicsom levet
-pincér: nincs
-Akkor legyem szives 3deci multivitamint
-nincs
-Ez esetben talán megfelelne 3deci gyömbér
-nincs
Az öreg parasztember közben odaballag és egy betyáros parasztlengővel jól szájbaveri a megszeppent vendéget, aki megszégyenülve sietve elhagyja a kocsmát.
-pincér: Pista bátyám! Mi a fene baja volt azzal a szerencsétlennel?
Ne föltünősködjön!
És szerintem a sportdobnak mindenféle állítgatás nélkül is van 1 kis értelme. 1 Hang (hallanak) 2 alsó tartományban kicsit jobban húz a motor nem kell visszaváltani.
Tapasztaltam mentem 1 kört 1x a dugóval amit csináltam és dugó nélkül is! Van különbség mind gyorsulásban mind alacsony tartományban való használatban is.
Már volt részem igazoltatásban, rá se néztek a kipufra, pedig valamikor full nyitott volt és minden átalakítás otthoni munka.
Csak szolidan kell motorozni és nincs baj