Sziasztok urak!
Merre jártatok a hétvégén, nagy itt a csend
Remélem motoroztatok ebben a jó időben.
Aki esetleg más elfoglaltság miatt nem ért rá mocizni annak itt van néhány kép kárpótlásul.
Üdv nektek sorkettesek
a régi CB500-asé tuti nem jó! CBF 500 CBF 600 és talán a CBF 1000 -é jó a motorodra! ezek elvileg egyforma a váza! de a CBF 500 és CBF 600 az tuti hogy egyforma csak a blokk más! kérdezősködj bontónál! Van aki postázza is a darabot.
Sziasztok nekem van egy CBF 500-as mocim 2007-es és azt szeretném kérdezni,hogy ha kellene nekem egy középsztender akkor nincs e valakinek eladó,vagy a régebbi CB 500-as sztendere jó e rá? Köszi előre is.
szia csaszi4 kérdezted hogy mér akarok nagyobb teljesitményü motora ülni öszinte leszek csak egy kérdés tetem fel kinek mi a véleménye az egészről nemugynézki mintha tudnák más mocit venni még ezt a gépetsem ismerem ugyismothatnám magázo viszonyba vagyok vele rutinom sincs tulsok . én különben ugy tudom hogy a transalp sem egy loeröbajnok 50-60 lokörül van cb750 70 -75 loerö lehet .szerintem nem is kell turázáshoz több talán kényelmesebb a transalp mint a cb csak azért az nem egy kezdö motor szerintem gondolok itt ijenre magasépitésü stb ami a közlekedést ileti neked van igazad motorral a leg egyszerübb meg a legg gyorsabb motorozás területén nekem is van tanulnivalom ez tény csak néha sokk a buta ember az utakon. üdv ati
Köszi Leves!
Szép idő volt ma gondolom aki tehette az pacira ült:)
Sajna nekem még a jogsi se jött meg és a papíroknak is kell még vagy 3 hét:(.jótcakát!
Szia Atesz!
Békéscsaba még 100km sincs tőlünk (94), még postázni sem érdemes hamarabb van ha elhozod.
Azért javasoltam Andort mert ő is motorozik és tudja mire figyeljen egy nyereggel kapcsolatban.
Nekem lövésem se volt milyen legyen a nyereg, eljött hozzám egy péntek délután, szabókrétával felrajzolta a régi nyeregre hogyan kövesse a tank ill. a faridom vonalát az új bőrözés és rá bíztam a többit.
Majd ezután csak a kész nyerget láttam mikor vasárnap elhozta, nem csalódtam nagyon profi lett.
Árat ne kérdezz ezt majd ő megmondja, de megsúgom nem dolgozik drágán.
Üdv,
Laci
3! Hát a közlekedési morál az egyhamar nem fog javulni! Ha kocsival, ha mocival, ha gyalog közlekedsz, inzultáció mindig is érni fog Téged! A motorral való közlekedés, meg a leggyorsabb, és legolcsóbb közlekedési forma! Egyébként nem olyan vészes! Van tőlünk sokkal rosszabbul álló ország is!
Más! Miért akartok nagyobb vasra ülni? Nem elég 500ccm? 56-60Le? Én ma reggel dicsértem meg a mocim, hogy milyen jól megy! Ringen kívül hol használnád ki a nagyobb teljesítmény adta előnyöket? Mert sztrádára 150ig nagyon szupi a gép! Sőt! Még tovább is! És a hosszabb rugóút? 30 évvel ezelőtt minden földúton MZ-k szaladgáltak! Ha az elment, akkor most a CB500 is elmegy! Én úgy örülök, mint majom a farkának, hogy 2 évvel ezelőtt megvehettem ezt a CBF500at! Nem lépek tovább az 1x fix! Majd 10-15 év múlva talán egy hasonló teljesítményű elektro mocira!
háát nem próbáltam még a varacskost, de valóban nehéz vas, 235 kg üresen (teszt) A TDM pedig 190.
A teljesítménye persze magasabb a Hondának, de 85 vagy 92 lóerő... Az már ugyan mind1.
Ha tele lennék lóvéval és lenne városi motorom illetve hosszútávú túrázós (Paneuropa?) akkor jó lenne. De kocsik között terelgetni számomra a TDM szimpatikusabbnak hat. Persze ez csak az én véleményem. Meg aztán a varacskost is ki kéne egyszer próbálni a kép alkotáshoz.
Mondom ezt úgy, mintha a következő x évben lenne esélyem nagyobb mocira váltani
Szevasztok!
A túraenduro/motor témában megemlíteném a Suzuki V-Stromot. 2 változata van, az 1000-es és a 650-es. Mindkettő baromi jó motor, kezes, nyomatékos, megbízható. A méreteitől sem kell megriadni, mentem vele és minden király volt, pedig nem vagyok egy ősrégi veterán. Szerintem a kategória egyértelmű ár/érték győztese, de egy teljes motorpaletta összehasonlításban is igencsak megállja a helyét. Összességében nem véletlenül választották többször az elmúlt években az "Alpok királyának" neves szaklapok. Ott pedig a legdrágább túramotorokkal küzdött meg a V2-es motorjával.
Üdv,
Darkmind
szisztok még egyenlöre nem döntötem el hogy elakarom adni vagy sem a gépem vagy hoy mijen motort szeretnék egyáltalán szeretnék még motorozni azt sem tudom csak kérdezösködöm meg nézegetek .(meg nézegetek ki a fejemböl is rendesen de ez már más dolog)a lényeg hogy hasonló kaliberü gépeket néztem int kis cb500as egy kicsit nagyobakat is de szerintem még rutintalan lenék igen csak egy 1000 varaderon azért gondoltam a 600-as transzalpra vagy egy kicsit öregebb cb750-re .még én sem tudom igazán mit is szeetnék ez teljes igazság még motorozás területén sem igzán hogy van e egyáltalán kedvem az egészhez mert néha a a kedves négykeréken közlekedö emberek nevezük autósnak ugy lenyom az utrol mint az álat és még röhög is a tükörbe hogy hogy kibaszot a motorosal mijen kemény volt meg ijenek és amikor mögöte megál az ember a piros lámpánál néha kényszerem támadna oda mondogatni neki hogy mekora segfej volt valojában csak ugygondolom ha ezt teném akor én is ojan vagyok mint ö na ezért nem teszem. na ezt csak azért irtam le mert sajna ez a valoság bocs havalakit untatam volna az agymenésemel szo f.osásam meg ijenek bocs a trágár kifejezésekért. ugyhogy öszegzésben csak anyihogy csak tájékozodom figyelgetek kiváncsi vagyok véleményekre mert ahány ember anyi féle. u.i atesz kérdezted hogy megvéltozot a tel számom nem csak lemerül folyamatosan a telefonom és azért nem tudtál elérni . üdv ati
A Varadero tényleg jó motor, de ha nem vagy legalább 190cm, akkor felejtős. Próbáltam. A 173cm-mel teljesen egyik oldalra átcsúszva is csak a lábujjaim vége ér le. Úgy meg elég szar megtartani a 250+ kg-os, magas súlypontú gépet. Betonon még nem gond, de egy csúszós felületen könnyen baj lehet belőle. Persze ha elindultál, már minden rendben van.
Tokaj és környéke, a CB-1 fórumon van még kép azokról talán jobban felismered.
Széphelyen jártál, de nekem nem ugrik be a hely!
Merre jártatok a hétvégén, nagy itt a csend
Remélem motoroztatok ebben a jó időben.
Aki esetleg más elfoglaltság miatt nem ért rá mocizni annak itt van néhány kép kárpótlásul.
Üdv nektek sorkettesek
a régi CB500-asé tuti nem jó! CBF 500 CBF 600 és talán a CBF 1000 -é jó a motorodra! ezek elvileg egyforma a váza! de a CBF 500 és CBF 600 az tuti hogy egyforma csak a blokk más! kérdezősködj bontónál! Van aki postázza is a darabot.
mint ők pl.: http://sugomotor.hu/
Telefonon érdeklődj!
üdv: szobbal
Hétvégén eligérkeztem soförnek, de utána keresem Andort.
Szép idő volt ma gondolom aki tehette az pacira ült:)
Sajna nekem még a jogsi se jött meg és a papíroknak is kell még vagy 3 hét:(.jótcakát!
hátsó 2,25bár (33psi) utas nélkül
hátsó 2,5bár (36psi) utassal
űdv mindenkinek leveles
A táska eredeti svéd gyártmány!
Felhasználható számtalan dologra:
- motorozáshoz
- téli-nyári extrém sportokhoz
- laptop táskának, stb.
Az index is tesztelte: http://index.hu/tech/hardver/t...
még nem használtam...minden papírjával együtt eladó
jóval a bolti ár alatt!
ha érdekel a profilomba van az e-mailem...
Nem tudjátok véletlenül ,hogy milyen légnyomás kell az első ill. hátsó gumikba cb500 nál?
Békéscsaba még 100km sincs tőlünk (94), még postázni sem érdemes hamarabb van ha elhozod.
Azért javasoltam Andort mert ő is motorozik és tudja mire figyeljen egy nyereggel kapcsolatban.
Nekem lövésem se volt milyen legyen a nyereg, eljött hozzám egy péntek délután, szabókrétával felrajzolta a régi nyeregre hogyan kövesse a tank ill. a faridom vonalát az új bőrözés és rá bíztam a többit.
Majd ezután csak a kész nyerget láttam mikor vasárnap elhozta, nem csalódtam nagyon profi lett.
Árat ne kérdezz ezt majd ő megmondja, de megsúgom nem dolgozik drágán.
Üdv,
Laci
Más! Miért akartok nagyobb vasra ülni? Nem elég 500ccm? 56-60Le? Én ma reggel dicsértem meg a mocim, hogy milyen jól megy! Ringen kívül hol használnád ki a nagyobb teljesítmény adta előnyöket? Mert sztrádára 150ig nagyon szupi a gép! Sőt! Még tovább is! És a hosszabb rugóút? 30 évvel ezelőtt minden földúton MZ-k szaladgáltak! Ha az elment, akkor most a CB500 is elmegy! Én úgy örülök, mint majom a farkának, hogy 2 évvel ezelőtt megvehettem ezt a CBF500at! Nem lépek tovább az 1x fix! Majd 10-15 év múlva talán egy hasonló teljesítményű elektro mocira!
Bocsesz, hogy nem figyelek!
Andor nem Bcsabán lakik (sajna). Láttam a melóját, művészien végzi.
A teljesítménye persze magasabb a Hondának, de 85 vagy 92 lóerő... Az már ugyan mind1.
Ha tele lennék lóvéval és lenne városi motorom illetve hosszútávú túrázós (Paneuropa?) akkor jó lenne. De kocsik között terelgetni számomra a TDM szimpatikusabbnak hat. Persze ez csak az én véleményem. Meg aztán a varacskost is ki kéne egyszer próbálni a kép alkotáshoz.
Mondom ezt úgy, mintha a következő x évben lenne esélyem nagyobb mocira váltani
A túraenduro/motor témában megemlíteném a Suzuki V-Stromot. 2 változata van, az 1000-es és a 650-es. Mindkettő baromi jó motor, kezes, nyomatékos, megbízható. A méreteitől sem kell megriadni, mentem vele és minden király volt, pedig nem vagyok egy ősrégi veterán. Szerintem a kategória egyértelmű ár/érték győztese, de egy teljes motorpaletta összehasonlításban is igencsak megállja a helyét. Összességében nem véletlenül választották többször az elmúlt években az "Alpok királyának" neves szaklapok. Ott pedig a legdrágább túramotorokkal küzdött meg a V2-es motorjával.
Üdv,
Darkmind
Itt minden infót megtalálsz:
magyar honlap
forum
Ilyet akarsz venni? Én is gondolkozok rajta, de a TDM még mindig vezet egy kerékhosszal nálam!
Megváltozott a számod? Küldtem sms-t nem ment el!
Elhagytam a kárpitos kollégád számát. Az ülésem már nagyon rossz!