hát én is úgy vettem h.fulladt,nemakart meni!de amint hazahajtottam,szétszedtem,furatás,új dugatyú bele,totál uj dob,mert az televolt szarral és már ment is!kellet 1 kis polirozás neki,és már fénylett is!1évet volt nállam,aztán eladtam mert vágytam nagyobbra!
Hali!
Nekem is volt. Behoztak pár darabot az országba. Itt itt ritka volt a Jugo áru. Itt az NDK, CSeh. Orosz motorokat, nyomták. Ezeket már untuk és amikor meg láttam az megtetszett és szereztem nagynehezen. Az volt a gond ide segédmotornak jött és nagyon le volt fojtva. Nem igazán jöttünk rá mit kellett volna vele tenni, hogy úgy menjen mint nálatok az eredeti állapotában . Sajna, utána ellopták.
Szia attesz44!
hát igaz,elég rég volt már... jó motor volt,nagyon szerettem! soh a nem volt gondom vele,még 1 xer 1 gyürü föl is mondott,és még akkor is jó sokat lefuttam vele!it a képen még gyári moci volt rajta,azután kesztem én piszkálgatni,másik henger rá,másik karbival és nyomta a 105öt,de csak 2 hétig! és akkor uj dugatyu bele és ment is már tovább!neked is volt ilyened?
hali!
Ha korlátozva van a feszültség, mondjuk 14.2 V-ra és áramkorlát is van (akku kapacitás / 10, tehát 10 Ah -nál 1 A) akkor akár targonca töltővel is töltheted...
Ha nincs feltüntetve semmi a töltőn, akkor egy multiméterrel ellenőrizheted a paramétereket (fesz, áram).
Ma vettem egy rendkívül ügyes sokrétű töltőt.(az Aldiban akciózzák,német minőség 4700 pénz egy akksinál bejön az ára nem beszélve a bosszúságról).
Kimondott motor akksi üzemmódja is van és már 1,2Ah akksi is tölthető vele,de 120 Ah autóakksi is.
Mély kisülésű ledöglött akksi is ujratölthető vele,de fenntartó töltést is tud.
Ezt e kategóriát több helyen árulják,de 10-20000Ft többet kérnek érte!
Az akksi tÖlt?nÉl nem az a lÉnyeg,hogy autÓtÖlt? vagy kamion,hanem a tÖlthet? min. kapacitÁs (ah).
az a tÖlt? amin pl. min. 20ah szerepel nem igazÁn szerencsÉs motor akksihoz .f?leg akkor, ha otthagyod tÖlt?t felÜgyelet nÉlkÜl.
a tÖltÉs kezdetÉn nincs gond,de a vÉge felÉ nem tudja a tÖlt?Áramot annyira vissza szabÁlyozni,hogy ne forralja tÚl az akksit.
ekkor meg kell szÜntetni a tÖltÉst (mert kÁrosodnak a lemezek,ÜledÉk kÉpz?dik),pedig kisebb tÖlt?Áram esetÉn mÉg 1-2 ah bele lehetne paszÍrozni.
Holnap, lesz motorozás? Valami nemtetszik váltásnál, 2-3-4-nél meleg olajnál idönként kemény. Mennél vele te is, hogy kipróbáld! Te már belegyürtél a CB 500-ba pár km-t, ismered a pályát!
értem találomra nem mondok semmit mert nem akarok kelemetlenséget senkinek akkor nem megyek. mert fogalmamsincs hogy hogy alakul a jövö azért köszi hogy megkérdezted.
De ma kellett leadni a szállás igényt, arra gondoltam, ha jönnél, még talán holnap még el tudnám intézni. (május 1-2-3 péntek.,szombat, vasárnap) két éjszaka+1vacsi 8000ft
semmi gond nemtörtént semmi de az az igazság hogy még nem tudom nem igazán látok még anyit előre .De ha mindenjolmegy akkor szivesen menék . ez még egy kicsit távol van számomra ami viszont biztos 3 hétmulva megtudom mondani biztosra.
Doboz ügyben vannak jobb helyek! Louis,KRAUSER márkái vannak, de én voltam már háromszor is nem csak az van, amit a neten látsz!
Bocsesz, hogy nem szóltam, te jönnél Pécsre május 1-én?
szia atesz köszi a választ szerintem azért nem láthatál mert kocsival voltam . ez a berényi bolt meg szerintem is jo majd megyek szerintem a jövöhétfojamán valamikor. a helyzet hát az meg változatlan de nem reménytelen szokták montdani . üdv ati
KissB mióta eladta a CB-t, Pannóniázik. Hétvégén gurultunk is egy kis kört együtt, de sajnos az eső kicsit lerövidítette a motorozásunkat. Ha jöttök májusban, én is megpróbálom szabaddá tenni magam egy találkozás erejéig.
Nekem is volt. Behoztak pár darabot az országba. Itt itt ritka volt a Jugo áru. Itt az NDK, CSeh. Orosz motorokat, nyomták. Ezeket már untuk és amikor meg láttam az megtetszett és szereztem nagynehezen. Az volt a gond ide segédmotornak jött és nagyon le volt fojtva. Nem igazán jöttünk rá mit kellett volna vele tenni, hogy úgy menjen mint nálatok az eredeti állapotában . Sajna, utána ellopták.
hát igaz,elég rég volt már... jó motor volt,nagyon szerettem! soh a nem volt gondom vele,még 1 xer 1 gyürü föl is mondott,és még akkor is jó sokat lefuttam vele!it a képen még gyári moci volt rajta,azután kesztem én piszkálgatni,másik henger rá,másik karbival és nyomta a 105öt,de csak 2 hétig! és akkor uj dugatyu bele és ment is már tovább!neked is volt ilyened?
Ha korlátozva van a feszültség, mondjuk 14.2 V-ra és áramkorlát is van (akku kapacitás / 10, tehát 10 Ah -nál 1 A) akkor akár targonca töltővel is töltheted...
Ha nincs feltüntetve semmi a töltőn, akkor egy multiméterrel ellenőrizheted a paramétereket (fesz, áram).
http://www.panelectron.hu/akku...
Ez valóban jó ár. Az Aldiban vetted? Én ezt néztem ki, de a tied jobban tetszik.
http://adamoto.hu/shop_artdet....
Kimondott motor akksi üzemmódja is van és már 1,2Ah akksi is tölthető vele,de 120 Ah autóakksi is.
Mély kisülésű ledöglött akksi is ujratölthető vele,de fenntartó töltést is tud.
Ezt e kategóriát több helyen árulják,de 10-20000Ft többet kérnek érte!
az a tÖlt? amin pl. min. 20ah szerepel nem igazÁn szerencsÉs motor akksihoz .f?leg akkor, ha otthagyod tÖlt?t felÜgyelet nÉlkÜl.
a tÖltÉs kezdetÉn nincs gond,de a vÉge felÉ nem tudja a tÖlt?Áramot annyira vissza szabÁlyozni,hogy ne forralja tÚl az akksit.
ekkor meg kell szÜntetni a tÖltÉst (mert kÁrosodnak a lemezek,ÜledÉk kÉpz?dik),pedig kisebb tÖlt?Áram esetÉn mÉg 1-2 ah bele lehetne paszÍrozni.
Bocsesz, hogy nem szóltam, te jönnél Pécsre május 1-én?
Ha CB-vel mész, szólj el kisérlek!(persze, ha nem lesz hó, vagy jég)
Majd gurulunk, úgy is szerintem sokan megyünk, így lesz ürügy, egy kis külön akcióra. Kb. 30-40 motorral megyünk