Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a táblázat tartozik hozzá!
Anzahl in
den Warenkorb
AlleAPRILIA BMW CAGIVA DUCATI HONDA KAWASAKI SUZUKI TRIUMPH YAMAHA
10006546 PUIG UNIVERSAL-AUFSATZ F.
WINDSCHUTZSCHEIBEN, M.ABE HONDA CA 125 S (JC24)
HONDA VARADERO 125 (JC32A/07)
HONDA VARADERO 125 (JC32A)
HONDA VT 125 C SHADOW (JC29)
HONDA VT 125 C SHADOW (JC31)
HONDA CB TWO-FIFTY (MC26) [BJ. 95-]
HONDA CB 500 (PC32)
HONDA CB 500 (PC26)
HONDA CB 500 /S/CUP (CB500S) [BJ. 96-03]
HONDA CBF 500 (PC39)
HONDA CB 600 F HORNET (PC36)
HONDA CB 600 F HORNET (PC41)
HONDA CB 600 F HORNET (PC34)
HONDA CB 600 F/S HORN (PC34/2000)
HONDA CBF 600 / ABS (PC38)
HONDA CBF 600 S / ABS (PC43/S)
HONDA CBF 600 S / ABS (PC38/S)
HONDA CB 600 F HORNET (PC36/05)
HONDA NTV 650 (RC33)
HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04)
HONDA XL650V TRANSALP (RD10)
HONDA NT 700 DEAUV. (RC52A)
HONDA XL700V TRANSALP (RD13)
HONDA VT 750 C SHADOW (RC50)
HONDA VT 750 C2 (RC44)
HONDA VT 750 DC BL.W. (RC48)
HONDA VT 750 C (RC29)
HONDA CB 900 F HORNET (SC48)
HONDA XL 1000 V VARA. (XL1000V/07)
HONDA XL 1000 V VARA. (XL1000V/04)
HONDA XL 1000 V VARA. (SD02)
HONDA XL 1000 V VARA. (SD01)
HONDA CB 1000 BIG (SC30)
HONDA CBF 1000 (SC58A)
HONDA X-ELEVEN (SC42)
HONDA ST 1300 PAN EUR (SC51)
HONDA CB 1300 (SC54)
HONDA CB 1300 / ABS (SC54/05)
HONDA VTX 1300 (SC52)
HONDA F6C VALKYRIE (SC34)
HONDA VTX 1800 (SC46A)
Most már én sem értem , rákattintok a linkre feljön egy Honda Transalp eleje és a gyári plexin van egy kis kiegészítő plexi ami univerzális. Úgy értelmeztem ezt lehet megrendelni, mert az alsó kis képek egyikén nyíl is mutatja.
Ez a kis állítható plexi rakható a meglévő plexire. De lehet én értettem félre
Szia!
Mekkora a sérülés?
Nem értem!
Van a képen egy Honda, rajta a plexi és a tetején a kis terelő. 10006546 a kódja!
Szia Balázs!
Előfordul az ilyen, én Romániában vertem oda kb akkora horpadás lett rajta min két borsószem egymás mellett. Csak ha aláfekszek akkor látszik, a működését nem akadályozza. Nem foglalkozok vele, persze engem is bántott nagyon, de már elfelejtettem.
Nagyon látszik, hogy cserélni akarod?
Arról a felső kicsiről lenne szó ami állítható?
Sziasztok!

Budapest Budapest de csodás
Ma bent voltam eltévedtem
Visszakartam fordulni találtam is 1 lehetőséget! Mondom tök jó itt meg tudok fordulni. Volt 1 enyhe padka azon óvatosan le akartam engedni a motort. de a kő megbillent és az első kerék leugrott róla berugózott a teló és odavágtam a leömlőt és faszán behorpadt! Tanulságot leszőve soha többé de soha többé nem fogok ilyen helyen megfordulni! a szívem szakad meg!
Ha valaki esetleg tud olyan helyet ahol leömlőt lehet szerezni vagy csináltatni és nagyjából a gyártásról tud adni tájékoztatást az megköszönném!

üdv: szobbal

Széles utat! alacsony padkát! Kátyúmentes utat! és még sorolhatnám!
Szia Laci!
Kattints a linkre és nézd meg, ott szerepel az ára, meg a CB-lista, amire jó!
Szia!
Jól néz ki nagyon, de ez nem a Transalphoz való?
Transalp
Sziasztok CB-sek!
Hogy vagytok? Ez a plexi tetszik. Mit szóltok hozzá?
http://www.louis.de/_1060a8968...
Hello!
Igen, érdekelne a rozsdamentes rendszer. A motor hangja egyébként mennyire változott meg a CBF-dobtól? A leömlő gondolom a CB500 eredeti leömlőjének méretei alapján készült valamilyen saválló anyagból.
Ha úgy gondolod hogy külön is eladnád a rendszert, írj egy árat az email címemre (felhasználói nevemre kattintva megtalálod az adataimnál), hátha meg tudunk egyezni.
Hátha akkor már jobb lesz az idő, amúgy nekem is beleszól az ügyeleti rend és most úgy néz ki az új időpontban ügyeletes leszek.
Ez nagyon király! Valóban a mutatós órákért rajongok. Amikor 1981-ben a barrátom vetődött a ts 250/1-esemmel és letörtek az óratartók csak egyet tudtam szerezni, akkor nem a km órát, hanem a fordmérőt tettem fel, amíg a másik össze nem jött. Ha emlékszel a régi 1500-s Ladára, annak nagyon tetszett az óracsoportja.
a CBF1000-esnek mutatós órái vannak, csak a megtett km számláló digitális (sajnos). Én is az analóg órákért rajongok, a digitális számos szerintem undorító... persze megszokás kérdése is.

A digitális számok gyorsabban leolvashatóbbak, nagyobb pontossággal.

Az analógon pedig jobban követhető a gyors változás.
De ezt nem hiszem, hogy magyarázni kell egy deprez műszereken nevelkedett elektronikus emberkének!

A CB500 szép, letisztult műszerfala a legszebb. Illetve a CB750-é sem kutya! (90-es évek közepe, vége felé)
hozzá kell tenni, hogy élőben megint más lehet... Sokáig csak képről láttam CB500-at, olyan kicsikének tűnt. Aztán élőben megdöbbentem egy pöttyet! :D Szóval tök más élőben az tuti
Üdv!
Én is kipróbáltam ma 180-at cb500-on....elég necses. Kellett kapaszkodni gazdagon
Honda varadero és bmw 1100 gs, de sztem gs lesz belőle!Már ki néztem egy feketét.
Helló!
Bár én nem vagyok valami guru, de én nem éreztem rossz változást.Mivel még vékonyabb is a csöve a cbf600-asnak.Így szerintem majdhogynem fojtás is. De a dob kompenzálja.És igen a leömlő is rozsdamentes cucc és karkus-féle, fent is van a honlapján.Tehát téged a rozsdamantes cuccaim érdekelnek?
Hello!

Ha 1x családot alapítok és menni kell valahová
Igazad van! Most jövök egy Centerből, ott ki van állítva "reklám" négy Honba, köztük a CBF1000 és a CBF600 szépek, de a műszercsoport? A fordmérő mellett, ott az idétlen a kvarc km óra és láttam a többi tipuson is, ez az trend. Lehet hogy maradi vagyok, de nekem a két mutatós műszer az igazi.
Hali!
Igazad van, az "S" főleg elölről nem túl szép, olyan "sáska" feje van.
Laci és akit érint: módosult a CX500 találkozó időpontja Május 16-ra! Én szívesen elmentem volna, de akkor programom van :(

http://sgforum.hu/listazas.php...
a cb500s nekem személy szerint nem tetszik... Akkor már CBF600-1000, azon tényleg szép a fejidom! A plexivel meg lehet, hogy érdemes várni, majd meglátod milyen élőben.
Hello!
Én szeretem általában a félig burkolt motorokat (pl CB 1300), de szerintem az 500-as ritka ronda burkolattal. Úgyhogy szerintem ne bánd!
Hali!
Köszi! az infót, most már tök meg vagyok keverve. Az AdaMotonál is ígértek, a forgalmazottnál magasabbat. Szerintem, most már ki kell várnom olyan találkozást, akinek a CB-jén van plexi és ha kipróbáltam akkor olyat veszek, ami bevált. Most már megbántam, hogy nem „S” modellt választottam.
(Ada) jelenlegi választék http://adamoto.hu/shop_art.php...
Szia Atesz!

Én rengeteget szenvedtem a plexivel... Louisos GIVI túraplexit vettem, kb. 44 cm magas. Sehogy se sikerült beállítani jóra, mindig a fejemre jöttek a turbulenciák, a légörvény pont ott szakadt le a sisakomon... Viszonyítás kép annyit, hogy kb. 5-ször akkora szélzaj volt mint plexi nélkül, már már balesetveszélyes volt annyira szar...

Aztán az egyik fórumon tanácsolták, hogy ha nem birom elég magasra állítani, akkor egyszerűen állítsam lejjeb! Így is tettem, azóta hibátlan! Az örvények most kb. a nyakam magasságában képződnek, de nem a bukómon.

Miért írom le ezt? Mert magamnál imbuszfejes crowát hordva hetekig állítgattam a nyavalyást motorozás közben! Mire rájöttem, hogy lejjebb kéne állítani. A lényeg az, hogy olyan magas plexi kell, ami legalább szemmagasságig ér! Ha van rá lehetőség. Az már nem is plexi hanem inkább pajzs. A nagy túramotorokon (BMW, Paneuropa, stb.) lát az ember ilyet, most már tudom nem ok nélkül.

Az enyém kompromisszumos méretű és nincs teljes szélcsend de nélküle sokkal-sokkal rosszabb motorozni.

Választék:
http://www.louis.de/_200bf94
5d...


Nekem ilyen van:
http://www.louis.de/_200bf945d...

Talán ez jobban terel, de bazi drága:
http://www.louis.de/_200bf945d...

Üdv,
Zol
i