Találtam fotót a gyári üléstakaró aljáról.
Ha csak a carbon takarót veszed meg, akkor ezek hiányoznak:
- a zár és bepattanó szerkezet (ezt még le lehet gyártatni)
- a műnyag lezáró rész a jobb oldalon (ezt nem lehet legyártatni...)
Pedig kora tavasszal még volt 2 Ricsinél.
Amit küldtem Carbont azt nem tudod felpattintani, mert csak a burkolatot adják. Nincs hozzá a 3 részes gumi végződés, ami a gyárin ott van ès nincs felfogató szerkezet sem (olyan amivel a hátsó ülést is rögzíted), tehát kell a gyári hozzá donornak.
Vagy olyat keresel ami a hátsó ülésre megy rá (és nem az ülés helyett). Erről is csatolok fotót.
A gyári üléstakaró a legjobb, bontókban próbálkozz, szokott lenni. Arra figyelj, hogy a netes karbonos opciókhoz is kell a gyárinak a szerkezete! Pl ehhez kell egy gyári üléstakaró donornak. http://www.moto-vision.com/en/...
Hátsó sárvédővel nincs ilyen gond.
Bocs, kicsit későn reagálok, régen jártam erre. Én vagyok az élő példa arra hogy ez igaz. A vizsga után rögtön erre ültem, gyakorlatilag ezen tanultam motorozni. Nagyon kezes gép, csak a gázkart kell ésszel kezelni. Ha fejben ott vagy, bátran ajánlom, ráadásul lehetetlen "kinőni".
Nekem Bodis volt, most Akra van. Bodis szebb, dögösebb hangú, de hosszú távon DB killer nélkül már zavaró is lehet. Akra is szép hangú, szolídabb, DB killer és katalizátor nélkül sem zavaró tartósan a hanghatás.
Még a Laser GP-t érdemes szerintem megnézni, meghallgatni.
Mondj egy árat, engem érdekel.Merre vagy?