Szevasz, ez Ermax gyártmány. Itthon véletlenül találtam rá egy bontóban, elfekvőben volt olcsón, csak a gyári csavarkészletet kellett hozzá kintről megrendelnem. Kintről kb. 60ezerből megvan az új általában. Milyen szín kellene?
Tavaly október óta Németországban dolgozom. A barátnőmmel jöttünk ki, aki azóta már nincs meg, de ez más egy másik történet. A költözés miatt (mivel kellett a pénz) eladtam a CB-t, még ma is sír érte a szívem.
Mivel pénzt (mert csak én dolgoztam) nem nagyon tudtam spórolni, egyelőre csak erre futotta (és ez is hitelre lett véve). Amúgy nem rossz gép, közúti motorozáshoz teljesen jó, de azért bízom benne, hogy nem ez lesz az utolsó motorom :)
Nektek pedig jó motorozást :)
Mert motoroztunk , Mr. is kint volt az uj KTM-mel: http://www.sportmotor.hu/motor...
Én gyertyát tudtommal még nem cseréltem, nem kellett és most tartunk 38ezernél.
Üdv motoros tàrsam;)Csütörtökön megèrkezett az àlom amire vàgytam.Honda Cb1000r büszke tulajdonosai közé tartozom.Arrow Rendszer meseszèpen ropog ;)Nyomatékossàga pàratlan.hightech làbtartók rendszámtartó konzol kuplung illetve hàtsó fèkpedàl teszi sportosabbà.Egyszerűen imádom.Dyno nélkül is szalad a paripa.Fogyasztàs tènyleg tempótòl függ:D Nekem maga a tökély a moci:)
Szevasz, na megnéztem a szerviz számláimat, az összegek márkaszervíz árak:
- 18ezernél és 36ezernél volt levegőszűrő csere (kb. 10ezer)
- 24ezernél volt szelephézag állítás (+2óra munkadíj, 8-10ezer)
- 24ezernél az első teleszkópból engedett az olaj, szimmering csere + olaj kellett (30ezer alatti tétel)
- 20ezer körül láncszett csere (kb. 50ezer)
Ezeken felül a szokásos 6ezrenkénti olaj és szűrő csere volt, plusz ad hoc fékbetét cserék szükség esetén.
Hello, mennyi van a motorban? Nalam 20ezret birt a lanc es lassan ujra cserelni kell. Gyari csere volt, atteten nem valtoztattam. Szelephezag allitas 24ezernel volt. A tobbi az csak a szokasos 6ezrenkenti csere (olaj, szuro).
Ha megbizhato, jo szerelo kell, tudok ajanlani Budapesten privatba.
Üdvözlet mindenkinek! Olyan kérdésem van hogy vettem a motoromra egy mivv dobot még tavaly, azóta próbálok a katalizátorra vmi takaró szerüséget szerezni. Van hozzá mivv állítólag csak nem tudom honnét tudnám beszerezni? A dobot ebayról rendeltem de ott nem találok vagy csak én vagyok balf....sz . A Danger motortól rendeltem de ott még fél év múlva se jött meg nekik. Valakinek vmi ötlet? Rakjak oda flunér lemezt vagy gyórsközőzzek rá egy suzuki disztárcsát?
Én Puig plexit vettem és mondhatom ég és föld a különbség (188 cm vagyok) de mivel anélkül szebb a Motor leszedtem. Hosszú távon mindenképpen kényelmesebb a nyaknak.
Megemlíteném, hogy a motorral együtt a plexi is eladó - tök új. Féláron.
Vettem egy cb-t kb 2 hete! Mindig hallok a blokkból vmi hangot ami tetszik, amikor kb 3ezerről gyorsítani szeretnék. Azt szeretném megkérdezni h ez normális v vigyem el megnézetni. A másik pedig h az olajellenőrző ablak alatt szivárog az olaj. Olajcseppet meg nem láttam sehol de elég idegesítő, mitől lehet ez?
És ki is próbáltam!
Tavaly október óta Németországban dolgozom. A barátnőmmel jöttünk ki, aki azóta már nincs meg, de ez más egy másik történet. A költözés miatt (mivel kellett a pénz) eladtam a CB-t, még ma is sír érte a szívem.
Mivel pénzt (mert csak én dolgoztam) nem nagyon tudtam spórolni, egyelőre csak erre futotta (és ez is hitelre lett véve). Amúgy nem rossz gép, közúti motorozáshoz teljesen jó, de azért bízom benne, hogy nem ez lesz az utolsó motorom :)
Nektek pedig jó motorozást :)
Köszi az infót!
Én gyertyát tudtommal még nem cseréltem, nem kellett és most tartunk 38ezernél.
Úgy látom, hogy elég offon van a fórum.
Mindenki eladta a motorját, vagy senki sem cserélt még gyertyát? Az lett volna a kérdésem... :/
Köszi Abdul az infókat.
- 18ezernél és 36ezernél volt levegőszűrő csere (kb. 10ezer)
- 24ezernél volt szelephézag állítás (+2óra munkadíj, 8-10ezer)
- 24ezernél az első teleszkópból engedett az olaj, szimmering csere + olaj kellett (30ezer alatti tétel)
- 20ezer körül láncszett csere (kb. 50ezer)
Ezeken felül a szokásos 6ezrenkénti olaj és szűrő csere volt, plusz ad hoc fékbetét cserék szükség esetén.
Levegoszurot mikor cserelted?
Mit kernek el egy szelephezag ell, allitasert?
Ha megbizhato, jo szerelo kell, tudok ajanlani Budapesten privatba.
http://www.mivv-auspuff.de/zub...
Nekem 83euro volt postaval.
Ki mikor csereli a motorjaban:
-Gyertya
-levegoszuro
-lancszett(ha cserelitek milyen tipusra es attetelt valtoztattok-e?)
Mikor esedekes a szelephezag ell, allitas?
Van-e valami nagyobb volumenu csere, javitas, amire figyelni kell?
Koszi elore az infot!
nonoo@freemail.hu
Köszi.
Megemlíteném, hogy a motorral együtt a plexi is eladó - tök új. Féláron.
Érdeklődnék hogy rakott-e már fel valaki Plexit és ha igen, milyenek vele a tapasztalatok? Pont azon gondolkodom, veszek egyet!
Köszi az infót.
Vettem egy cb-t kb 2 hete! Mindig hallok a blokkból vmi hangot ami tetszik, amikor kb 3ezerről gyorsítani szeretnék. Azt szeretném megkérdezni h ez normális v vigyem el megnézetni. A másik pedig h az olajellenőrző ablak alatt szivárog az olaj. Olajcseppet meg nem láttam sehol de elég idegesítő, mitől lehet ez?
Cserére szorul a légszűröm, meg az első fékbetétek, tudtok valami forrást ahonnan be lehet szerezni? Vagy csak gyári?