Sajnos semmit nem tudok mondani róla, mert utána szerelőhöz mentünk úgy, hogy a fiam jött utánam kocsival, mert ott hagytam a gépet és ő vitt haza.
Talán annyit, hogy 4.-ben úgy 60-ról meghúztam egy kicsit és érezhető volt a nagyobb nyomaték alacsony fordulaton is. Meg, hogy nagyon közvetlen a gázvétel.
Úgyhogy várni kell még "hitelesebb" info miatt
Ez jól hangzik. Érzed a különbséget menet közben is? Nem a hangjára gondolok. Én is gondolkoztam egy ilyen beavatkozáson, csak nem tudom megéri-e az zsebbenyúlást.
Most értem haza Agotól berakott egy pc-t 141.3 Le és 115.4Nm lett az eredmény Köszönhetően a Bódis rendszernek is
Nagy az öröm, csak most már jó lenne egy éles teszt is
Holnap kinéz még valaki a Citadellara?...
Illetve ha valakit érdekelne Szardíniai motorozásról sok információ, akkor a honlapomon nézelődhet http://www.szardinia-motorozas...
Bar, akit innen a CB fórumról megismertem és kijött velem a szigetre (vagy most kijön), azok mind megváltak a CB-től
Azt hittem ilyen sosem lesz... Most - több mint 5 év után - mégis eljött a pillanat...
Eladósorba került szeretett mocikám... Ha esetleg valakinek érdekes lehet a használtautón minden adatot megtalál.
Itt nektek pluszban annyit, hogy rengeteg cucc van a motoron és hozzá, szóval az eladás elég rugalmas tud lenni ami a felszereltséget stb. illeti... Amennyiben elmegy a moci, és maradnak alkatrészeim-tartozékaim, nektek fogom felajánlani elsőként!
Még valami: ha nem haragszotok, azért továbbra is látogatnám a fórumot, annyira megszoktam... :)
BOLDOG ÜNNEPEKET MINDENKINEK!
Akkor a bringa kilőve. Ahogy az időt elnézem a motor sem esélyes egy darabig.
Ami a kereket illeti, arról hogy mit ér meg, csak azután tudok nyilatkozni, ha már kipróbáltam. Tavasszal térjünk erre vissza. A VFR kerék viszont nem hiszem hogy előrelépés lenne. Viszont sokkal csúnyább mint az eredeti. Akkor inkább marad az eredeti.
A bringámat pár éve eladtam egy kocsmázós éjszakai hazatekerés után, ahol egy észre nem vett lépcső okozott egy kisebb problémát... Akkor úgy gondoltam, biztonságosabb, ha motorozom. (akkor fix a józanság) Szerintem még idén lesz 10-12 fok, elő lehet venni még a motort.
Láttam még más oldalt is, más motorokhoz nem karbonból, de az sem olcsó mulatság. Egy kerék legalább egy Szardíniai túra ára... Megér annyit?
Illetve láttam CB-kre szerelt VFR 800-as kereket is, no meg 260-as szélességűt is felrakott már egy svájci cég. Jó kis tuning alapanyag ez a CB.
Hát idén már csak biciklivel tervezek gurulni, ha van kedved csatlakozni akár országúton, akár terepen........ Persze, ha intézel egy legalább 16-18 fokos hétvégét.....
A Dymagot ismerem, ők egy angol cég, úgyhogy onnan egyszerűbb a beszerzés, de náluk sincs fenn a weboldalon hogy gyártanak a Hondára, bár lehet, viszont árat egyedileg kell kérni, na mindegy majd kérek, viszont karbon nem kell, javíthatatlan ha sérül, így elég drága lehet egy perec
Akar iden is gurulhatunk
A katalizator kiszedes is sulycsokkentes lehet. kerekre emlekeztem, hogy lattam mar, most megtalaltam... Pehelysuly kategoria, ultra brutal osszegert www.motostarz.com/filter-by-bi...
Szóval nem bántad meg a beruházást. Szívesen összehasonlítanám az enyémmel, azon csak egy végdob van. Jó lenne látni mennyit ad hozzá a PC és a katalizátor kivétele, bár ez utóbbitól kicsit ódzkodom a szennyezés miatt , de egy kisebb sportkatalizátorra, ha lenne olyan, lecserélném. Tavasszal egyszer gurulhatnánk egyet, hamár így majdnem szomszédok vagyunk.
Én is rákattantam a tuningra, csak én a másik oldalról indítok. Nem a teljesítményt növelem, hanem a súlyt csökkentem, azt is ott ahol a leginkább számít a kerekeken. Az RSV-re vettem kovácsolt felniket, hát nem semmi a súlykülönbség. Az első 3kg, a hátsó 4,5 csapágyakkal, tengelyhüvellyel együtt. Baromi kíváncsi vagyok milyen lesz Ezzel ráadásul a kezelhetőségnek is nagyságrendet kell ugrania. A Hondára is elkezdtem keresni, de egyenlőre nem találtam. Lehet hogy nem gyártanak rá? Pedig jó lenne találni, mert a CB kerekei brutális nehezek, szerintem fényéveket lehetne javítani rajta. Mintha egy futó lábairól lehúznánk a betoncipőket és kapna egy pár versenycipőt.
Talán annyit, hogy 4.-ben úgy 60-ról meghúztam egy kicsit és érezhető volt a nagyobb nyomaték alacsony fordulaton is. Meg, hogy nagyon közvetlen a gázvétel.
Úgyhogy várni kell még "hitelesebb" info miatt
Akkor aki a legtöbbet adja érte annak küldöm.....
Azért a tied sem csúnya....
Ha küldesz egy emailt akkor elküldöm azt a rövid videót amit csináltam Agonál a mocidról....
Egy kis meglepi....:
Nagy az öröm, csak most már jó lenne egy éles teszt is
Illetve ha valakit érdekelne Szardíniai motorozásról sok információ, akkor a honlapomon nézelődhet
http://www.szardinia-motorozas...
Bar, akit innen a CB fórumról megismertem és kijött velem a szigetre (vagy most kijön), azok mind megváltak a CB-től
Eladósorba került szeretett mocikám... Ha esetleg valakinek érdekes lehet a használtautón minden adatot megtalál.
Itt nektek pluszban annyit, hogy rengeteg cucc van a motoron és hozzá, szóval az eladás elég rugalmas tud lenni ami a felszereltséget stb. illeti... Amennyiben elmegy a moci, és maradnak alkatrészeim-tartozékaim, nektek fogom felajánlani elsőként!
Még valami: ha nem haragszotok, azért továbbra is látogatnám a fórumot, annyira megszoktam... :)
BOLDOG ÜNNEPEKET MINDENKINEK!
http://www.flickr.com/photos/1...
Iden ki jon meg gurulni?
Ami a kereket illeti, arról hogy mit ér meg, csak azután tudok nyilatkozni, ha már kipróbáltam. Tavasszal térjünk erre vissza. A VFR kerék viszont nem hiszem hogy előrelépés lenne. Viszont sokkal csúnyább mint az eredeti. Akkor inkább marad az eredeti.
Láttam még más oldalt is, más motorokhoz nem karbonból, de az sem olcsó mulatság. Egy kerék legalább egy Szardíniai túra ára... Megér annyit?
Illetve láttam CB-kre szerelt VFR 800-as kereket is, no meg 260-as szélességűt is felrakott már egy svájci cég. Jó kis tuning alapanyag ez a CB.
A Dymagot ismerem, ők egy angol cég, úgyhogy onnan egyszerűbb a beszerzés, de náluk sincs fenn a weboldalon hogy gyártanak a Hondára, bár lehet, viszont árat egyedileg kell kérni, na mindegy majd kérek, viszont karbon nem kell, javíthatatlan ha sérül, így elég drága lehet egy perec
A katalizator kiszedes is sulycsokkentes lehet. kerekre emlekeztem, hogy lattam mar, most megtalaltam... Pehelysuly kategoria, ultra brutal osszegert www.motostarz.com/filter-by-bi...
Én is rákattantam a tuningra, csak én a másik oldalról indítok. Nem a teljesítményt növelem, hanem a súlyt csökkentem, azt is ott ahol a leginkább számít a kerekeken. Az RSV-re vettem kovácsolt felniket, hát nem semmi a súlykülönbség. Az első 3kg, a hátsó 4,5 csapágyakkal, tengelyhüvellyel együtt. Baromi kíváncsi vagyok milyen lesz Ezzel ráadásul a kezelhetőségnek is nagyságrendet kell ugrania. A Hondára is elkezdtem keresni, de egyenlőre nem találtam. Lehet hogy nem gyártanak rá? Pedig jó lenne találni, mert a CB kerekei brutális nehezek, szerintem fényéveket lehetne javítani rajta. Mintha egy futó lábairól lehúznánk a betoncipőket és kapna egy pár versenycipőt.