Szevasz, szerintem a Leo Vince E szabványos, kell a kipufogóban lennie bevésett számozásnak és E betűnek... Külföldön DB killer legyen benne és akkor nem lesz gond. Ha tudsz, akkor a gyárit szerezd be mindenképpen.
Engem Ausztriában gyorshajtásért bűntettek meg, a kipufogót meg sem nézték, Bódis volt DB-vel, ami még így is hangos. Külföldön alapból csak DB-vel megyek, fő az óvatosság, meg hosszú távon már a vezetőnek is árt a hangzavar.
Sziasztok, új még a gép nálam és tanácsot szeretnék kérni, hogy mit csináljak a kipufogómmal?
A gyárihoz képest van egy összekötő és egy karbon Leo Vince dob, ami sztem k hangos. CE igazolásom nincs és fosok, hogy külföldön szopni fogok miatta. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e CE igazolást szerezni, vagy rakjak be egy db killert és azt csináltassam, vagy vegyek gyárit? Illetve az is a kérdés, hogy egy db killer elég-e egy osztrák rendőrnek pl?
A motor kapott egy Power Commandert5-öt is, de gondolom, ez ebből a szempontból nem számít...
Mit javasoltok?
Ja sziasztok, ritkán nézek be mostanában. Itt kitört a motoros szezon, ma kettőt is CT-ztem összetörve. Én csak lassan nyomom a VT-vel. Otthon meg porosodik a CB a garázsban. El kellene adnom, ha érdekel valakit 7000 kilóméterrel kb, már nem is emlékszem.
Köszönöm Na, hogy jártam tegnap. Hazafelé menet a hátsó kerékből eltűnt a szelep Ilyet még nem is hallottam. Szerencsére már Érdnél történt és betudtam gurulni a kútra. Gondoltam felfújom aztán haza gurulok. Akkor szembesültem vele, hogy nincs benne a szelep
Ma leszedtem, holnap viszem a gumishoz. Kíváncsi vagyok, hogy mit mond rá
A benzinszintmérő mindegyiken más, ki kell tapasztalni. Tankold tele és kiderül mit fogyaszt, ami egyébként használattól függ. Nekem átlag hat liter körül megy, de fel lehet nyomni hétig, viszont volt 4,8 - is egy túrán. Szóval rajtad is múlik.
Megtettem az első pár száz kilométeremet az első "jó" időt kihasználva. Kicsit furcsáltam, hogy sokat forog 6.-ban. Természetes az, hogy tartós 120.-al 5000 felett forog? Fogyasztásról mik a tapasztalatok? Lehet hinni az üzemanyag visszajelzőnek, mert eddig "össze-vissza" ugrált...Tök nyugis használat után teli tanktól mérve 222km-nél villog az utolsó kocka...
Én a pécsi hondánál vettem a motort, de a szomszédba viszem szervizelni, már ha kell. Gumit és első szimeringeket cseréltek a red barónál és nem volt okom panaszra.
Mindenesetre én úgy gondolom érdemes telemetria-adatrögzítő után optimalizálni a motort, ahol a legtöbbet használják, oda kell hangolni.
Egyébként már többször bebizonyosodott, hogy egy telítettebb nyomaték, ami a kanyarból gyorsabban ki hoz az többet számít.
Top versenycsapatok is általában több nyomatékot kérnek alacsonyabb fordulatszámokra, természetesen a csúcsteljesítmény növelése mellett. Nagyobb töltési fokot és egyben telítettebb nyomatékot kérnek.
Szia!
Ha jól tudom elvették tőlük a jogot, de nemcsak a Pécs-i kereskedés járt így.
2008 körül a Honda Hungary új kritériumokat írt elő, hogy fejlessze a kereskedői-szervizhálózatát és ezeket a kritériumokat nem teljesítették.
Itt nézelődj!