Világos, ezért kérdeztem, hogy _ebből_ mennyi maradt keréken. Az érdekel, hogy különböző motoroknál mennyi a hajtáslánc vesztesége.
(Valójában a fékpad fordítva mér. Ha a blokk nincsen kiszerelve, hanem a kerék forgatja a pad görgőjét, akkor mérni csak keréken tud, a főtengelyre valójában kiszámolja.)
Eddig kapott egy összekötőt amivel kiiktattuk a katalizátort,kapott egy dobot,meg egy sportlégszűrőt.Ennyi
A továbbiakat majd dokumentálom.
Szerintem ütős lessz mire elkészül.
Főtengelyen.
Csak megmértük hogy mi a kiindulási alap.
És innen épitjük a gépet hogy méltón repüljön a pályán!
Már fenn is van az asztalon és reszeljük a gépet.
Főtengelyen vagy keréken? És mitől ennyi? Mit csináltak rajta, vagy már eddig is ennyi volt csak most lett megmérve? Bocs, ha sok a kérdés, egyébként nem rossz érték se így se úgy, gratulálok.
Na aztán nem kidumálni a hátam mögött! Figyellek ám Titeket!
"Sajnálom" fiúk , de (elviekben) elkelt a cucc egyben - mindennel együtt... (bár a moci még itt figyel, de komoly részösszeg lett letéve...) Bevallom én örülök, hogy így történt - bár jól esett volna "bandázni" is egyik-másikótokkal egy-egy alkatrész elbizniszelésénél
Amint egyenesbe jövök - ha egyenesbe jövök - elkezdem én is az új vas csinosítgatását (persze előtte még meg is kell venni , s majd néha idepofátlankodok ellenőrizni Titeket , és beszámolni típuscsere által szerzett a tapasztalatokról - már amennyiben érdekel Titeket és nem utáltok ki innen mint vén sznob f@szt
Valaki aki esetleg Pécs környéki az tudna ajánlani valami megbízható/jó szervizt itt a "térségben"? Számomra elég érdekes, hogy a Pécsi Honda nem található meg a magyar Honda kereskedők között, már mint a weblapon. Nem tudjátok mi ennek az oka, illetve van jelentősége? Előre is köszi választ...
Valami ilyesmire tippeltem.