Ez nem, kb. 3ezer hazai/ausztriai km volt benne, a tulaj tapasztalatai alapján ilyen körülmények között kb. 10ezret ment el neki a RoadSmart eddig... de kint már csak 2500-t tudott beletenni (bár ebből 500km már nem legális profil mélységgel)
M3-ról is van fotóm otthon, az új volt.
Sportsmart2 van most rajta, Szardínia előtt tettem fel közvetlenül és már nincs sok a hátsóban (eddig 2800-3000km ment bele, de a kinti igénybevétel extrém a hazaihoz képest), így azt tudom mondani, hogy a sima Sportsmart valamennyivel tartósabb volt nálam. 10-én kinézek a ringre, akkor abban is lesz összehasonlítási tapasztalatom.
Nagyon hamar melegszik, tapad és tartósabb a többi sportgumihoz képest (pl. Zsir új M3 kuka lett egy szardíniás hét után). En most ugy vagyok vele, hogyha gyartanak a simat, akkor azt vennem.
Ha jol olvastam az volt a becsapos instrukcio, hogy "akik tudnak magukon uralkodni"...
Terkepet elokeszitettem nektek, majd valamikor ossze kellene futni.
Ahogy Peti is írta, be lehet vállalni. Sebességre (fokozatonkent, vegsebesseg) szinte nincs is kulonbseg egy 600as izmosabb nakedhez viszonyitva, es a nyomatek miatt nem is kell annyit valtani... Ez nyugisabba is tesz, viszont eszben kell tartani, hogy jobban meg is tud indulni barmelyik fokozatban.
Akkor maradtal kint vegul es oda is rendezkedtel be... S1000R tenyleg nagyon eltalalt, arban is a konkurenciahoz kepest. Viszont BMWt tuti nem vennek, szerviz/alkatresz min. 3x osszeg... Vagy ha elmegy egy fokozat a valtoban, akkor szerezhetsz komplett valtot (uj 1M, bontott 300ezer)... Egy jobarat tapasztalataibol tanulva.
Szerintem igaz. Nekem volt ugyan előtte egy SV 650 2 évig, majd egy GSR 600 egy évig, de a CB volt mindhárom közül a legkönnyebben vezethető (na jó, a GSR is hasonló volt).
Szóval, ha valaki nagyon béna, akkor egy 500-600 köbcentis géppel ugyanúgy fel fog borulni lassú menetkor, megállásnál, indulásnál. Ha pedig nem tud magán uralkodni, akkor a kisebb géppel ugyanúgy be fog sokalni a kanyarba.
Én a CB-t sem vezettem gyorsabban, mint a többit. Annyi, hogy jobb a futóműve, jobb rajta a fék, és jobban is gyorsul, ami előzéskor inkább jó, mint veszélyes.
Még azt sem mondhatnánk, hogy egy kisebb gép sokkal könnyebb lenne, sőt, egy Bandit még nehezebb is.
Hát igen, régen jelentkeztem már, de ott volt a kiköltözés Németországba, aztán a tél, plusz a sok probléma a kapcsolatomban.
Mindegy, most már magam vagyok, újra beállt szépen az életem :)
Nem tudom még, hogy mikor tudom a Kawát cserélni. Egy év biztos kell, hogy összeszedjek annyi pént, hogy kifizessen a rajta lévő hitelt, de a következő motorhoz már nem nagyon akarok hitelt, vagy ha mégis, csak keveset.
Lassan tényleg piacra kéne dobnia a Hondának egy új csupasz ezrest, mivel ez már a 7. éve a CB-nek. Igaz, még most is kategóriája egyik legjobb motorja és - legalábbis itt Németországban - még mindig elég jól fogy. Februárban vagy márciusban az eladási lista 10. helyén szerepelt.
Per pillanat - ha ezres csupaszban gondolkodom - szerintem a BMW S 1000R-t választanám. Nagyon fasza gépnek tűnik és 12 800 euró az új ára, szóval alig drágább, mint például a Honda vagy a Kawa Z1000.
És azért mégiscsak egy olyan gépről van szó, ami nagyban megegyezik az S 1000RR-rel, ugyanakkkor utcán is kényelmesen motorozható.
Most az, hogy tetszik-e valakinek vagy sem, az egy dolog, de az biztos, hogy technikailag gyakorlatilag a csúcsot képviseli és ahhoz képest egyáltalán nem elrugaszkodott az ára.
Amúgy szeretem a Kawát és az árához képest nagyon jó kis gépezet, kb. 5 900 euróért vettem újonnan, ABS-es 2013-as gyártású modell. Közúti motorozáshoz teljesen jó, de azért a Honda komolyabb gép volt, ez egyértelmű. Megy ez is, de az a nyomaték és magabiztosság, ami Hondában volt, azért az hiányzik egy kicsit.
Mindegy, tulajdonképpen egy pár hónapal ezelőtt még azt semi hittem, hogy lesz motorom ebben a szezonban, szóval ahhoz képest mindenképpen nagyon örülhetek.
Hy! Zöld kellene ha lenne. De az sem baj ha más színű . Amúgy a Puigból néztem karbont de mégiscsak szebb lenne a motor színű. Az is 60e. lenne. Ha valaki mégiscsak tudna akkor írhat e-mailt is a borbelyvili@gmail.com -ra. Köszi mindenkinek.
Azokban csak lessz annyi szusz hilgy kibirja hazaig.
Hetvegen talan el tudok ugrani a terkepekert.
M3-ról is van fotóm otthon, az új volt.
Nekem elöl-hátul 1,6mm a Sportsmart profilmélysége.
Nagyon hamar melegszik, tapad és tartósabb a többi sportgumihoz képest (pl. Zsir új M3 kuka lett egy szardíniás hét után). En most ugy vagyok vele, hogyha gyartanak a simat, akkor azt vennem.
Ki hol vett a motorjahoz hatsó ledes iranyjelzőt és hozzá relét?
Valaki tesztelte mar a dunlop sportsmart2-t?
Ki melyik gumit ajanlja?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Terkepet elokeszitettem nektek, majd valamikor ossze kellene futni.
Szóval, ha valaki nagyon béna, akkor egy 500-600 köbcentis géppel ugyanúgy fel fog borulni lassú menetkor, megállásnál, indulásnál. Ha pedig nem tud magán uralkodni, akkor a kisebb géppel ugyanúgy be fog sokalni a kanyarba.
Én a CB-t sem vezettem gyorsabban, mint a többit. Annyi, hogy jobb a futóműve, jobb rajta a fék, és jobban is gyorsul, ami előzéskor inkább jó, mint veszélyes.
Még azt sem mondhatnánk, hogy egy kisebb gép sokkal könnyebb lenne, sőt, egy Bandit még nehezebb is.
Szóval én nem látom akadályát a dolognak :)
Olvastam több helyen is hogy a Cb1000R jó kezdőmotorosoknak akik tudnak magukon uralkodni. Szerintetek ez mennyire igaz?.
módosított kipufogó
fém hátsó fékcső tartály nélkül
fordított váltósor
gyorsváltó
gyorsgáz
lekerült az oldaltámasz
kormánygátló
Hát igen, régen jelentkeztem már, de ott volt a kiköltözés Németországba, aztán a tél, plusz a sok probléma a kapcsolatomban.
Mindegy, most már magam vagyok, újra beállt szépen az életem :)
Nem tudom még, hogy mikor tudom a Kawát cserélni. Egy év biztos kell, hogy összeszedjek annyi pént, hogy kifizessen a rajta lévő hitelt, de a következő motorhoz már nem nagyon akarok hitelt, vagy ha mégis, csak keveset.
Lassan tényleg piacra kéne dobnia a Hondának egy új csupasz ezrest, mivel ez már a 7. éve a CB-nek. Igaz, még most is kategóriája egyik legjobb motorja és - legalábbis itt Németországban - még mindig elég jól fogy. Februárban vagy márciusban az eladási lista 10. helyén szerepelt.
Per pillanat - ha ezres csupaszban gondolkodom - szerintem a BMW S 1000R-t választanám. Nagyon fasza gépnek tűnik és 12 800 euró az új ára, szóval alig drágább, mint például a Honda vagy a Kawa Z1000.
És azért mégiscsak egy olyan gépről van szó, ami nagyban megegyezik az S 1000RR-rel, ugyanakkkor utcán is kényelmesen motorozható.
Most az, hogy tetszik-e valakinek vagy sem, az egy dolog, de az biztos, hogy technikailag gyakorlatilag a csúcsot képviseli és ahhoz képest egyáltalán nem elrugaszkodott az ára.
Amúgy szeretem a Kawát és az árához képest nagyon jó kis gépezet, kb. 5 900 euróért vettem újonnan, ABS-es 2013-as gyártású modell. Közúti motorozáshoz teljesen jó, de azért a Honda komolyabb gép volt, ez egyértelmű. Megy ez is, de az a nyomaték és magabiztosság, ami Hondában volt, azért az hiányzik egy kicsit.
Mindegy, tulajdonképpen egy pár hónapal ezelőtt még azt semi hittem, hogy lesz motorom ebben a szezonban, szóval ahhoz képest mindenképpen nagyon örülhetek.
Üdv Nektek és jó motorozást!