Legalább továbbra is az aktuális modellen ülünk, nem egy kifutott csotrogányon Egyébként elnézve ezeket a fényezéseket, ezt az erőfeszítést megspórolhatták volna, enyhén szólva is izzadságszagú a történet.
A jelek szerint még kivár a Honda az újítással, maradnak a szín változtatásnál. Pedig már mindenki lépett ebben a kategóriában..(Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Aprilia, BMW...)
Ahogy Abdul is írta, személyfüggő. Nekem, ránézésre nem tűnik túl kényelmesnek, de sosem ültem hátul . Viszont a CBR - hez hasonlítva, nem hiszem hogy rosszabb lenne.
Jelenleginél mindenképpen kényelmetlenebb lesz.
A párom szinte semmennyire nem bírta (max. 50km), de tudok olyanról aki több százat is bírt hátul és kényelmesnek mondta (amíg nem ült más kényelmesebb opción ). Szóval egyén függő, én inkább egy személyes motornak mondanám - és többen innen úgy is használják, fix utasülés takaróval, biztos ami biztos.
Ahogy előttem is írták, csuklóval nem lesz gond, a nyak pedig tartós 150 felett fárasztó saját tapasztalat alapján.
Ha rendesen megkapta a kötelező dolgokat 6000-ként, plusz a kopó alkatrészeket, akkor nincs gond vele. Én már 42ezernél járok, de tudok ennél többről is , hiba nélküli.
Ha kisebb buktából épült fel szakértő kezek által, akkor azzal sem lesz gond. Én a csúszás óta mentem közel 10ezret és semmi gond nincs.
Arra figyelj, hogyha decat cső van benne (és remélhetőleg beállitott commander is), akkor sokkal hirtelenebb a gázreakció. Fickósabb, de ez akár lehet zavaró is.
A jó hír az, hogy a csuklót semennyire. A rossz az, hogy a nyakat viszont jobban mint az RR. Valamit, valamiért. Egyébként nincs típushibája szerintem, vegyél szépet, amire vigyáztak, szervizelték és nem volt összetörve. Bár ezzel szerintem nem mondtam újat.
Sziasztok! Eladtam a CBR1000RR-t , de most cb1000r-ben gondolkodom. A kérdés, hogy a csuklót mennyire terheli, mert a RöRö eléggé zsibbasztotta hosszú távon. ( biztos öregszem ) A lényeg, hogy esetleg mire figyeljek vásárláskor ( tudom a szokásos dolgok) ?
A párom szinte semmennyire nem bírta (max. 50km), de tudok olyanról aki több százat is bírt hátul és kényelmesnek mondta (amíg nem ült más kényelmesebb opción ). Szóval egyén függő, én inkább egy személyes motornak mondanám - és többen innen úgy is használják, fix utasülés takaróval, biztos ami biztos.
Jövőre motorcsere lenne.Nekem nagyon tetszik a modell, de ez az egy aggaszt.
Extreme matricát rendeltem a cb-re 4200 / db. A gépre nem kerül fel mert átfújatom, ezért eladom a két darabot 4000 ft ha valakit érdekel.
Eladó CB nálam lenne, akit érdekel írjon.
Részletek: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_1000_r-8188092
Kross
zra csere érdekel!
Ha rendesen megkapta a kötelező dolgokat 6000-ként, plusz a kopó alkatrészeket, akkor nincs gond vele. Én már 42ezernél járok, de tudok ennél többről is , hiba nélküli.
Ha kisebb buktából épült fel szakértő kezek által, akkor azzal sem lesz gond. Én a csúszás óta mentem közel 10ezret és semmi gond nincs.
Arra figyelj, hogyha decat cső van benne (és remélhetőleg beállitott commander is), akkor sokkal hirtelenebb a gázreakció. Fickósabb, de ez akár lehet zavaró is.
Van egy hátsó üléspúpom eladó. Fekete színben, teljesen új. A hirdetések között megtaláljátok, ha érdekelne valakit.
Üdv mindenkinek!
Bocsi, most tudtam csak benézni ide.
Fogalmam sincs mennyiért mennek a magyar dobok.
kekvillam82@gmail.com címem elérsz