Egyelőre hagyom, ahogy van, most vettem a gépet, egyelőre úgyis csak az összeszokás fázisában vagyunk, bár annyira kezes gép, hogy túl sok összeszokni való nincs is :)
Itt van egy javaslat a cb1000r-hez is, de nem klikkelésban van megadva az elsőnél, hanem fordulatban (3 turns out).
A hátsó egyértelmű, a gyári javaslat a 3. pozíció, itt pedig az 5. fokozatot javasolja.
Ki, milyen beállításokkal használja a futóművet?
Én egy kicsit puhának érzem az elsőt, bár azt még nem néztem meg, hogy a gyári beállításokkal megyek-e vagy az előző tulajok odébb tekergették-e.
Beöltözve kb. 95 kg. vagyok.
Mr. által profi módon rögzített és megvágott rövidfilm a tavalyi túráról, idén folyt. köv., aki még nem járt itt, mielőbb pótolja https://m.youtube.com/watch?v=...]Szardínia 2014[/url]
Szia. 200 felett kanyarodva kicsit beszitál az eleje. Mi lehet a gond ? Mennyi az optimális keréknyomás az első és hátsóban? 105 kg vagyok és kettőt rá állítottam a hátsó rugófeszítőn. Így jobbnak találtam. Az elsőt hagytam a gyári beállításon. Aki hozzá tud szólni ezekhez kérem tegye meg. Köszönöm .
Minek az Neked? Ha a gumik a kormánycsapágyak, a kerékcsapágyak és a fékek rendben vannak, akkor semmi szükség nincs rá! Ha mégis beleng, akkor valami gond van.
Sziasztok ! Én Repsol Racing ot használok mert szeretem sportosan használni a gépet. Szakszetviz azt mondta ,hogy ha vereted a legjobb a versenyolaj.
:)
Én is végig a Repsol Moto Racing 4T-t használtam. 10W-30 és 5W-40 változatban egyaránt. És ezt használom a mostani motoromban is. Sem a Honda, sem a Kawa nem evett soha egy cseppet sem, váltó és kuplung finoman és hibátlanul működnek. Szóval semmi rosszat nem tudok erről az olajról mondani.
De persze azt sem, hogy jobb vagy rosszabb-e más olakoknál :)
Rosszat tuti nem teszel a motorodnak, ha ezt teszed bele.
100kg vagyok és a feszítést azért akartam, mert már ritkán megyek itthon utcán.
És a húzófokozatokhoz is hozzányúltál?
Hátul 10 fokozat van, azt tudom, de elől mennyi lehet?
Te mekkora súlyú vagy?
Itt van egy javaslat a cb1000r-hez is, de nem klikkelésban van megadva az elsőnél, hanem fordulatban (3 turns out).
A hátsó egyértelmű, a gyári javaslat a 3. pozíció, itt pedig az 5. fokozatot javasolja.
Ki, milyen beállításokkal használja a futóművet?
Én egy kicsit puhának érzem az elsőt, bár azt még nem néztem meg, hogy a gyári beállításokkal megyek-e vagy az előző tulajok odébb tekergették-e.
Beöltözve kb. 95 kg. vagyok.
Szükségem lenne fék- ill. kuplungkarra és valami kicsi rendszámtartóra. Tudtok ajánlani valamit jó árban?
Igazából hvg fórumtársat keresném, szokta még a fórumot olvasgatni?
Itt vagy hvg?
:)
Én is végig a Repsol Moto Racing 4T-t használtam. 10W-30 és 5W-40 változatban egyaránt. És ezt használom a mostani motoromban is. Sem a Honda, sem a Kawa nem evett soha egy cseppet sem, váltó és kuplung finoman és hibátlanul működnek. Szóval semmi rosszat nem tudok erről az olajról mondani.
De persze azt sem, hogy jobb vagy rosszabb-e más olakoknál :)
Rosszat tuti nem teszel a motorodnak, ha ezt teszed bele.