Én 2 éve használom, nem rossz cucc.
Van már "jobb" is, de az .ind fizetős.
Pl. a Relive ilyen, ott videót is csinálhatsz az útvonalból. Képeket, meg klipeket is tudsz beszúrni némi pénzért.
Mai "könnyű túra".
Megjártam Tolnát, Baranyát. 277 km 30-32 fokban. Muszáj volt tempózni, hogy hűtsön a menetszél :) Új gumik veszettül jól tapadnak és sokkal könnyebb dönteni is, pedig a régi sem volt kockásra kopva. Hiába, új gumi az mindig élmény :)
CB1000R-t nem láttam, de volt nagyon sok túraendúró és pár chopper.
Árpád-tető környékén meg a szokásos sok speed-es.
Valaki használ RBiker-t? Én tavaly tavasz óta használom, néha érdekes visszanézni a "túrákat".
Kezdtem aggódni.
Nekem nem kell bajmolódni a motorválasztással.
Amúgy egy tiger 900-ra felültem.................leért a lábam.................szo-szo..................de picit elgondolkodtam.
Aztán most hogy kb egy twnk van kimotorozva idén a hülye vírus,a munka,és a monszun miatt hagytam a fenébe.
nomeg most 3 év után láttam a hogy a fordulatszámmérő tiltás előtt még pirosra vált feketéből,így meg huha...............még vonalkódos lesz a gatyó,nem cserélek.
Nem akarlak megsértemi,de spec nekem a régi nem tetszik,ha szögugyanúgy ingyen adnák akkor is az újat nyúlnám le,de spec a kawa z1000 nem tetszik az MT10 meg igen,bár ott is ha az új CB-vel tennék össze azt venném.
Hála az égnek nem kell japot választani mert dúl a szerelem a kis szürke angollal.
Pontosan. Ha ránézek és folyik össze a nyál a számba, akkor megette a fene. Többször megnéztem kereskedésben, ültem is rajta, de nem fogott meg. Az kifejezetten zavar, hogy a gyújtáskapcsoló a tankra került, így normális tanktáskát se lehet rárakni.
Ez korral jár :D (vicc vót').
Tény, hogy nem fiatalos, nem vagány. Teljesen más korosztályt céloztak meg azzal a motorral. Követem a külföldi fórumokat, nagyon kevesen cserélték le az SC60-at SC80-ra. Váltás esetén a többség nem is a Hondát választotta, mert ha a műszaki adatokat nézzük, akkor közel azonos áron mástól jobbat is lehet venni.
Van itt vki, aki az előző cb1000r-ről ült át a mostani generációra? Kíváncsi lennék egy összehasonlításra.
Nem nagyon láttam még mostani cb-t az utakon (Baranya, Tolna). Mondjuk a régiből sem sok van...
Van egy pár összekötő csövem CB900 Hornet-hez. Eredetileg Viper sportkipufogókhoz volt, de szerintem más kipufogópárokkal is össze lehet hozni. Ha netán van már két csöved, csak pont az a 20cm-es darab kell, amivel összehoznád a bekötőcsővel, ideális megoldás lehet. A bekötőcső oldali cső belső átmérője 34mm kb. , ebbe megy bele a bekötőcső, a kipufogó felőli külső átmérője 52mm. A második képet a netről szedtem le, és zöld kerettel bejelöltem melyik részéről van szó, ha valakinek nem lenne tiszta.
Üdv. Megmaradt motyók a volt motorról. Az első jt márkájú lánckerék pár száz kilométert futott. A bukógombából csak egy darab van. A teleszkóprugók pedig gyáriak.
Előbújt az enyém is, mentünk egy rövid karikát. Mind egy falat kenyér...
Új gumit én is rendeltem, holnap elméletileg megjön, délután felpattintom, aztán lesz még egy kisebb szerviz.
Van már "jobb" is, de az .ind fizetős.
Pl. a Relive ilyen, ott videót is csinálhatsz az útvonalból. Képeket, meg klipeket is tudsz beszúrni némi pénzért.