..köszi!
Teljes akra rendszer. Pc. Gyors váltó.
Mikor el vittem a prop-tech-ez akkor más probléma volt a motorral. De mondom ha már ott van, akkor hangolják már össze a dolgokat. Csunderlik Csabitól annyit kértem, hogy ne a maximumot hozza ki a motorból, hanem inkább nyomatékra menjünk. hát ez lett belőle és imádom.
Csak ajánlani tudom őket mindenkinek. Normálisan állnak az emberhez, ami már teljesen meglepő volt, mivel jó pár "neves emberrel" beszéltem, akik mint egy darab sz@rral úgy beszéltek velem.
Nem utolsó sorban az áraik is sokkal barátságosabbak voltak.
Ja okés köszi. Azt hittem ntec ez is, valahol mintha úgy olvastam volna. De akkor nem :)
Az nekem is feltűnt m7rr után hogy elég lapos profilú és nehezebben kanyarodik. De egész tartósnak tűnik viszonylag jó tapadás mellett.. ennyi ami mellette szól nálam.
Muti a mérésről a papírt :D Nem azért, mert nem hiszem el, csak kíváncsi vagyok.
Devidzon gépe 135.3 LE, 112.0 Nm, ami egy Akra dobot kapot decattal és PC-vel. Mit kellett módosítani nálad a 140 LE-ért?
Az nem nteces, én próbáltam leengedni 1,2-re is, hátha. De én nem tudtam vele motorozni, a szarrá kopott sokéves conti sportattack után raktam fel a zsíruj sportsmartot, vártam hogy majd magától fordul a motor de ez csak egyenesen akar menni vele aztán nagynehezen befordul és egy szög után meg be akart esni az eleje.
Sportsmart 2 maxot vajon mennyire lehet leengedni pályázás kor? Olvastam hogy elég extrém alacsony nyomáson a jók. 1.5 körül melegen elég bizonytalan volt nekem. 1.7nel jobb. De még akkor se volt az igazi.
Vigyázz a d212-213 akkal életveszély vizes úton menni
Cserébe szárazon eszméletlen jó, leengeded hátul 1,2-re hidegen, az felvándorol 1,4-1,5-re max és brutálisan lehet érezni hogy mikor mit csinál a gumi. Tökéletesen érzed hogy hopp most kezdi elveszíteni és meddig húzhatod vagy tarthatod a gázt mielőtt elmenne.
Meg nálam ha függőleges volt a motor, hamar elcsúszott hátsófékre, de picit mar döntve, tapadt jól, gondolom a profil miatt.
Ez mit takar?
Teljes akra rendszer. Pc. Gyors váltó.
Mikor el vittem a prop-tech-ez akkor más probléma volt a motorral. De mondom ha már ott van, akkor hangolják már össze a dolgokat. Csunderlik Csabitól annyit kértem, hogy ne a maximumot hozza ki a motorból, hanem inkább nyomatékra menjünk. hát ez lett belőle és imádom.
Csak ajánlani tudom őket mindenkinek. Normálisan állnak az emberhez, ami már teljesen meglepő volt, mivel jó pár "neves emberrel" beszéltem, akik mint egy darab sz@rral úgy beszéltek velem.
Nem utolsó sorban az áraik is sokkal barátságosabbak voltak.
http://youtu.be/fvJbJ2rKusA
...és az eredmény..:
Az nekem is feltűnt m7rr után hogy elég lapos profilú és nehezebben kanyarodik. De egész tartósnak tűnik viszonylag jó tapadás mellett.. ennyi ami mellette szól nálam.
Devidzon gépe 135.3 LE, 112.0 Nm, ami egy Akra dobot kapot decattal és PC-vel. Mit kellett módosítani nálad a 140 LE-ért?
Cserébe szárazon eszméletlen jó, leengeded hátul 1,2-re hidegen, az felvándorol 1,4-1,5-re max és brutálisan lehet érezni hogy mikor mit csinál a gumi. Tökéletesen érzed hogy hopp most kezdi elveszíteni és meddig húzhatod vagy tarthatod a gázt mielőtt elmenne.
Meg nálam ha függőleges volt a motor, hamar elcsúszott hátsófékre, de picit mar döntve, tapadt jól, gondolom a profil miatt.