QUATRRO90 Nem jött átt nekemse a manuál nemtudnád máshogy megoldani! De azért kösz mert az akarat az megvolt az a lényeg. CSak valahogyan máshogyan nemtudnád megoldani?
Szevasztok fórumlakók!
Jövőre tervezek egy JC22-es NSR-t beszerezni.
Kérdés:
Az összes JC22 ugyanaz? (első gyártási évtől - 2001-ig?) semmi különbség nincs köztük? előre is köszi
Pl.Próbálj megosztani néhány elérhetőséget (Mail, tel stb)
Ha például adsz egy mailt kapsz egy manuált
De nem mindig vesszük komolyan azokat akik legalább valami minimális ezt-azt nem osztanak meg magukról......
Hellóztok.
Segítséget szeretnék kérni, ugyanis van haveromnak egy NS125R-je asszem így kell írni, elöl kockalámpás és elmondása szerint ment vele, minden tökéletes volt, aztán odahúzta neki, kinyitott a power és elkezdett hörögni lefele és megállt.
Azóta nem tudjuk beindítani, mert csak durrog.
Szikra van azt néztük.
Előre is köszi a segítséget.
Az éves licenc feltétele, az érvényes sportorvosi(asszem 30 napig jó) és egy motorport egyesületi tagság.
(A cimconyosok, MZ-sek a Blue Sorpions MSE nél vannak pl)
Beadod a kitöltött licenckérő lapot és asportorvosit az MSE-hez, kicsengeted a díjat, pár hét múlva megkapod a licenced.
A napi licenchez érvényes jogsit szoktak kérni.
A verseny reggelén odaballagsz a versenyre és nevezel, csengetsz, versenyzel, örülsz:)
Köszi Olyan kérdésem lenne hogy ez a nevezéses dolog hogy van? Nem voltam még így versenyen igazándiból. A nevezésért futamonként vagy ez a nevezési díj az összes futamra értendő? A licenc az mi vagy hogy van? Valamit már olvastam róla de nem tiszta. Kiakarom próbálni a versenyzést de még nem volt lehetőségem rá. Ezért ez a sok kérdés. Olvastam lent hogy van valami orvosi is! az hogy megy vagy a jogsi orvosia megfelel? Bocs a sok hülye kérdésért de nem tudok ezekről sok mindent.
Hát nézd. Kavicsot is szórhatsz bele, csak akkor meg már túl nagy lesz a hézag a dugó és a henger között, de végülis az sem baj, mert legalább sosem fog megszorulni :D
- hát itt jön be a képbe, hogy pontosan milyen motorod is van, mer én csak 1 fajtánál tudom :D
Ha kör vagy macskalámpás nsr125 r ed van akkor az olajtöltéshez le kell szedni az oldalidomot (macskalámpásnál csak az oldalidom ablakját) a jobb oldalon, és ott egy fekete kupakot lecsavarva kő olajat tölteni a váltóba.
Az olajpumpa beállításához is a jobb oldalidomot kell leszedni, és egy két csavarral tartott műanyag fedelet kell még utána lecsavarni.
(1 bowden meg 2 cső megy a fedél alá) aztán meg kell oldani, hogy valaki folyamatosan tökig húzza a gázt(álló motornál:D) és utána meg tényleg kell valami manual, de lényegében a bowdent kell úgy állítani, hogy amikor csutkán van a gáz a csévén meg az öntvényen lévő jelölés egybe essen.
Kb 6 futam lesz az évben
Ez az előzetes terv a versenynaptárra:
Ami eddig kialakult:
Május 15------------------Kakucs MAMI
Május 29------------------Siófok, városi pálya Kassák
Június 26-27--------------Bábolnai szokásos Kassák
Július-------két verseny, egy Kecsó, meg egy Brezova MAMI
Szeptember 12-------------Balassagyarmat MAMI
Nevezési díj 8-12 rugó, éves, vagy napi licencel lehet indulni(9 rugó volt idén)
Nyilván bőrruha, kesztyű, e-s zárt bukó, csizma.
Ha jonnek az Aprilia kupások, akkor az ő szabályaik szeriinti lebonyolítás.
elöre is danke
e-mail: rittom@freemail.hu
Jövőre tervezek egy JC22-es NSR-t beszerezni.
Kérdés:
Az összes JC22 ugyanaz? (első gyártási évtől - 2001-ig?) semmi különbség nincs köztük? előre is köszi
Ha például adsz egy mailt kapsz egy manuált
De nem mindig vesszük komolyan azokat akik legalább valami minimális ezt-azt nem osztanak meg magukról......
Segítséget szeretnék kérni, ugyanis van haveromnak egy NS125R-je asszem így kell írni, elöl kockalámpás és elmondása szerint ment vele, minden tökéletes volt, aztán odahúzta neki, kinyitott a power és elkezdett hörögni lefele és megállt.
Azóta nem tudjuk beindítani, mert csak durrog.
Szikra van azt néztük.
Előre is köszi a segítséget.
Ha lessz valami fejlemény majd írsz:)
(A cimconyosok, MZ-sek a Blue Sorpions MSE nél vannak pl)
Beadod a kitöltött licenckérő lapot és asportorvosit az MSE-hez, kicsengeted a díjat, pár hét múlva megkapod a licenced.
A napi licenchez érvényes jogsit szoktak kérni.
A verseny reggelén odaballagsz a versenyre és nevezel, csengetsz, versenyzel, örülsz:)
- hát itt jön be a képbe, hogy pontosan milyen motorod is van, mer én csak 1 fajtánál tudom :D
Ha kör vagy macskalámpás nsr125 r ed van akkor az olajtöltéshez le kell szedni az oldalidomot (macskalámpásnál csak az oldalidom ablakját) a jobb oldalon, és ott egy fekete kupakot lecsavarva kő olajat tölteni a váltóba.
Az olajpumpa beállításához is a jobb oldalidomot kell leszedni, és egy két csavarral tartott műanyag fedelet kell még utána lecsavarni.
(1 bowden meg 2 cső megy a fedél alá) aztán meg kell oldani, hogy valaki folyamatosan tökig húzza a gázt(álló motornál:D) és utána meg tényleg kell valami manual, de lényegében a bowdent kell úgy állítani, hogy amikor csutkán van a gáz a csévén meg az öntvényen lévő jelölés egybe essen.
Ez az előzetes terv a versenynaptárra:
Ami eddig kialakult:
Május 15------------------Kakucs MAMI
Május 29------------------Siófok, városi pálya Kassák
Június 26-27--------------Bábolnai szokásos Kassák
Július-------két verseny, egy Kecsó, meg egy Brezova MAMI
Szeptember 12-------------Balassagyarmat MAMI
Nevezési díj 8-12 rugó, éves, vagy napi licencel lehet indulni(9 rugó volt idén)
Nyilván bőrruha, kesztyű, e-s zárt bukó, csizma.
Ha jonnek az Aprilia kupások, akkor az ő szabályaik szeriinti lebonyolítás.