Nekem nyóóc.
Mellesleg, pl a cr 500 kurvára nem forog még 10 et sem, oszt még is üzemórás, és még is full szint kell bele.
Ennek az az oka, hogy nem minden a fordulatszám.
Az olajoknak van egy teljesítményszintje, a motoroknak meg egy teljesítményszint igénye.
Rendszerint a kis sportmotorok olyan teljesítményszintű olajat kívánnak, amit a rész szintetikusok nem tudnak, vagy csak némelyik.
Én is azzal hajtottam pedig én kentem a száját rendesen nem is kormolt semmi nem kokszosodott el tőle bőven elég bele... (mielőtt belekötnétek elég sokat elment egy dugattyúval 15 ezer kilométert, sőt még most is az van bent )
szerintem meg egyáltalán nem kevés, én két éve rész szintetikussal járok, nem egy üzemórás krossz gép ez ami 15 öt forog, főleg ahogy mondjátok itt mindenki szelíd motoros, gondolom ha nem szálguldoznak az nsr el akkor nem is forgatják szét, egy 8-9-10ezres fordulathoz tök felesleges full szintetikus. én állandóan nyélen járok az enyémmel és tök felesleges bele az 5 rongyos olaj amikor olcsóbbal is elmegy.......
tolómérővel megnéztem, jónak tűnt. már amennyire én szemre meg tudom mondani. de most nagyon szépen megy a motor, 6-7 ezerig pörgettem, nem volt semmi baja. mikor hazaértem külön megnéztem, hogy füstöl -e, nem tudom mennyire kéne füstölnie ha vizet kap a henger, de nem igazán lehetett látni, hogy füstöl.
A hőfok is jónak mondható, a skálának nagyjából a felénél vagy valamivel alatta állt a mutató.
Scooter RÉSZ szintetikus!
A dobozon ez van: szintetikus komponensekkel.
A forgalmazók szeretik full szintben árulni, de nem az.
szerintem NSR be kevés.
Ember, mondtam, hogy tolómérővel be kell állítani:)
Tegyél bele elegendő váltóolajat, és légtelenítsed a 2t pumpát, utána be kell melegíteni, hidegen meg had füstöljön.
egyenlőre úgy tűnik, hogy minden rendben, csak alapjárat nincs gondolom azt majd be kell állítani és akkor az is lesz. Meg amit mondtál, hát eléggé füstöl, de még hideg volt szóval eldönteni még nem lehet. Az úszószint is jónak tűnik most, úgy van hogyha teljesen vízszintesen tartom és megrázom akkor kicsit lötyög ki belőle a túlfolyónál, de ha olyan szögben tartom ahogy fel van szerelve akkor már nem.
Akkor köszünjed, ha jó lesz!
Ha már kint volt a főtengő, illett volna egy felűjítás, de legalább új görgő meg csap alulra.
Persze, jónak túnik, de ha már kint volt...
Mindenesetre bízzunk benne...
há még csak hang van, az is kicsit csörgős, de holnap az utómunkák után szerintem minden rendben lesz. csak mááá megin rámsötétedett, ahogy felraktam a kiput, szóval olajpumpát légteleníteni, meg a vízállást megint csekkolni már nem volt idő.
de mostmár ha nem lesz jó akkor csavaronként fogom eladni az egészet :D
És igen. BEINDULT A MOTOROM!
1 évig állt szinte megszakítás nélkül, motorhiba miatt. Ma este VÉGRE SIKERÜLT BEINDÍTANI.
Ezúton is szeretném megköszönni : EmZolinak a blokkom összerakását és a temérdek elbaszott cucc megjavítását.
Petinek, hogy tartotta bennem a lelket, és amikor szükség volt rá, itt volt, stephan01 -nek, az alkatrészek rendelési számát, és a rengeteg jótanácsot, és minden fórumozónak is szeretném megköszönni, akik olvasták a hozzászólásaimat, és nyomonkövették a motorom történetét. (mert mint kiderült ilyen ember is volt).
Sziasztok! egy kis segítséget kérnék HONDA NSR 125R 1998-hoz keresnék alkatrészeket, vagy donor motort. Ha valaki tud kérem segítsen!
MSN: huszar92.11.12(kukac)hotmail(pont)com
főleg idomok érdekelnének, bal oldalon, tank, ülés...:D
Mellesleg, pl a cr 500 kurvára nem forog még 10 et sem, oszt még is üzemórás, és még is full szint kell bele.
Ennek az az oka, hogy nem minden a fordulatszám.
Az olajoknak van egy teljesítményszintje, a motoroknak meg egy teljesítményszint igénye.
Rendszerint a kis sportmotorok olyan teljesítményszintű olajat kívánnak, amit a rész szintetikusok nem tudnak, vagy csak némelyik.
A hőfok is jónak mondható, a skálának nagyjából a felénél vagy valamivel alatta állt a mutató.
A dobozon ez van: szintetikus komponensekkel.
A forgalmazók szeretik full szintben árulni, de nem az.
szerintem NSR be kevés.
repsol scooter 2t olaj?Full szintetikus
vagy ki mit mond mien olajat érdemes bele venni?
Tegyél bele elegendő váltóolajat, és légtelenítsed a 2t pumpát, utána be kell melegíteni, hidegen meg had füstöljön.
Ha már kint volt a főtengő, illett volna egy felűjítás, de legalább új görgő meg csap alulra.
Persze, jónak túnik, de ha már kint volt...
Mindenesetre bízzunk benne...
de mostmár ha nem lesz jó akkor csavaronként fogom eladni az egészet :D
1 évig állt szinte megszakítás nélkül, motorhiba miatt. Ma este VÉGRE SIKERÜLT BEINDÍTANI.
Ezúton is szeretném megköszönni : EmZolinak a blokkom összerakását és a temérdek elbaszott cucc megjavítását.
Petinek, hogy tartotta bennem a lelket, és amikor szükség volt rá, itt volt, stephan01 -nek, az alkatrészek rendelési számát, és a rengeteg jótanácsot, és minden fórumozónak is szeretném megköszönni, akik olvasták a hozzászólásaimat, és nyomonkövették a motorom történetét. (mert mint kiderült ilyen ember is volt).
MSN: huszar92.11.12(kukac)hotmail(pont)com
főleg idomok érdekelnének, bal oldalon, tank, ülés...:D