tisteletem!
megvolt a teszt a újj akksival .
pöccre indult szoval olyan baja éppen nincs
bemelegedett üzemihőre és kicsit huzni akartam volna neki ha ment volna:(
ami a hiba vagy az akksi mert igaz jó a akksi de eléggé kicsi lehet még mindig ez a baj
vagykicsitni kinyit a power de olyan mintha ragadna és egyszerűen nem nyitva ki teljesen kinyit valamennyit és vissza meggy és mikor ez lejátszódik 7-8-9 ezres fodulaton a fordulatszámmérőt nem lehet követni
Többek között szakmám a motorszerelés és itt nem az nsr-ről hanem a magyar mentalitásról beszélek... nem akarom kifejteni miket láttam tapasztaltam, de a véleményem fent tartom, mellesleg a büdös életben meg nem mondja senki egy csapágyról mikor fog széthullani vagy ránézésre se mondja meg hogy mennyi van még egy főtengelyben... egy alapszabály viszont biztos: amilyen kívülről a motorod olyan belülről is... ha valaki odafigyel rá esztétikailag azé biztosan jó motorikusan is, esztétika alatt nem csak azt értem hogy nincs törve nem repedezettek az idomok
adam túl pesszimista vagy, nagyon rossz tapasztalataid lehetnek az nsrrel ha így beszélsz. haverom el cserélt egy lepukkant robogót egy nsr-re ami szarból várat címszóval lett összerakva, és tök jól szolgál, bár mikor hozzám került akkor már csak főtengelyszimeringet kellett cserélni, tömítéseket, és légszűrőt, de most tök jól szolgál, fékek futómű most lett fel újítva az előző tulajnál, külsőre is nagyon rendben van, szóval jó csere volt, és eddig kb 3-4 ezer forintot kellett rá költeni. és azért ennek több baja volt, szóval arra akartam ki lyukadni hogy nem kell megijedni az nsr nem egy bonyolult technika, renbe lehet rakni könnyen ha értesz hozzá és tudsz gondoskodni az alkatrészekről olcsóbban.
Amikor azt mondjuk hogy halott a motor nem éri meg hidd el jó szándékból tesszük... amit felsoroltál az alapján nem ajánlom, pár éve benne vagyok a dolgokban tudom miről ugatok... de vannak ugye csodák a föld banán alakú és a fogtündér is létezik szal lehet hogy tényleg megéri
Pala1989
teljesen egyet értek veled.
annyi jó benne hogy tudom h kié a motor egy jó ismerősömé .most is nállam van benn áll a garázsba szoval olyan értelembe akár darabokra szét szedhetném hogy mien ..csak ő ugyebár ezt el akarja adni én meg felhoztam neki h mind 1 hogy az Nsr-t vagy a suzukit adja el.
és így nekem lenne egy vmivel komolyabb motorom.
ez igaz hogy nem fiatal motor most hogy ha megyek vele 2ezer km ert nem mondhatom neki h vazzki szar amit cseréltünk ez használattól is függ ez benne van ha veszek 250ezeré egy csili vili nsr-ert és 2000ezer km er után meg dugo csere szoval magyarorszgágon sok a trükk h eltudják csábítani egy motor vagy auto vásárláskor. ő ebbe a motorba sokat mondok ha 1500km ert tett mivel inkább kocsit hajt.
mámma hoz ismerősöm egy franko akksit és lessz vele menve és kiderül h igazábol mien is.
sokan mondják itt hogy 150ezer ft meg csak bontani érdemes megvenni azért nem annyira beteg motor ez csak elvan hanyagolva.
de mámma kiderül :) hogy mien a kis nsr :)
Íme a képek. Minöségért sorry. Egyébként a mostani gépemre is tervezem a kormány cserét hasonló módon.(cb900) Ha minden igaz szombaton ütöm meg a dolgot, esetleg az eredményröl rakhatok ki képet.
Kormánycserére: én etz kormányt tettem az nsrre. csutkákat ledobtam, elsö telókat kicsit lentebb nyomtam a villahidból, majd szépen felszereltem egy babetta kormány lefogató bilincset. Elötte sokáig néztem mit lenne érdemes rárakni, de a simsoné nagyon kicsi és gyenge. normális nagy kiemelöt pedig drágán kapsz. Aztán rátaláltam a babettáéra. 1500ft-ból megvolt a két pár, alsó-felsö rész, 2000 az etz kormány, pár fillér a 4 csavar. kormányba kell furni 2 pici lyukat a kezelöszervek rögzítöpontjához. A villahidra fúrtam 4 lyukat, babi felfogató fel, kormány bele, cuccok rápakol, és már mentem is. 3500ft-ba, és egy délutánomba került. majd rakok ki képet is ha találok róla. Remélem segítettem.
Szerintem megéri a csere.De csak ha mérlegelsz.Pl hogy jössz ki jöbban.. Ha a mostani hibáit megcsinálod, ami tényleg 20-30ezer forintból kijön, + az rg-d piaci ára kevesebb, vagy kb azonos azzal amennyiért vennél egy ilyen nsrt, akkor jól jössz ki a dologból. Én a helyedben vennék egy aksit- nyár elején 2500ért vettem a neten belevalót- és beleraknám egy próba körre. Ha netán nem müködne a power,stb, az ott helyben ki is derülne és elállhatsz a cserétöl.(ez esetben "buktál" 2500 forintot.Vagyis nem mert lesz egy aksid...)
Fötengelynél pedig fontosabb a henger, dugó, csapágyak állapota.
DE hiába mondja mindenki h akkor biztos így szar, úgy szar, ma már minden ilyen korú gépnek lehet ilyen hibája. ha 100-ért, ha 400ért veszed is. Ez már hungarikum.
Sajnos el kell keserítselek! 150 ezerért nagy mázlival vehetsz jó állapotú 125-ös sportmotort.
És hogy miért burítasz rá majd vagyonokat?
Hát az apróságok, amiket felsoroltál már jópár nap, ha magad megtudod csainálni, akkor talán 20-30-40 e -ből megvan.
Aztán ugye ez a gyújtás csere dolog. Gondolom töltése nincs, és csak így érzetre kisakkoztátok, hova lehet jó a vezeték. Akku is kuka, aztán majd kiderül, hogy a power elektronika tényleg olyan jó-e! Aztán pár ezer km múlva, hogy a motorja mennyire van rendben. Nagyon könnyen beleszaladsz ezzel egy szép utcába, amibe jópáran, hogy a motor beteg, össze van kókányolva. Ekkor jön a dugattyúcsere, hengercsere, főtengelygenerál, aztán a külső rendbehozatala, és rá is burultak a vagyonok.
Hidd el, amit sajnos sokan nem akarnak, hogy sokkal jobban jársz, ha veszel egy rendben lévő motort, ami külsőleg-belsőleg egybe van, kicsit drágább, de nincs vele szenvedés, és összeségében olcsóbb.
azt szeretném megkérdezni
mentem a nsr rel
igaz h egy nagy rakat kaki a akksia olyannira h semmi áramot nem vesz fel bekell bikázni a motor
mentem vele de hát vhogy nem mentem vmi jól lehet azért h a akksi végett. a power nem nyit ki?
van köze a akksit a powerhez mert nem nagyon akart menni
akkor azt mondjátok megérné a csere csak egy komolyabb motor lenne értékileg is de a főtengely az tuti benne power tuti benne
egy időbe ennek is ez volt a baja mint József 88nak
mentek vele durrant egyet a kipuff semmi nem volt.először azt mondták hogy jeladó kicserélték benne akkro se semmi
utánna volt egy nsr-es ismerős és neki volt minden az égatta hozzá és végig lett nézegetve és a gyujtás elektronika volt a hiba.kiis lett cserélve csak mivel ez 94es évjárat a gyújtás elektronikár ugye rámegy a 2 csatlakozás ne ennek a 2csatlakozás felül még jött ki 2db sárga vezeték ami egy piros és egy fehér vezetékkel jött össze nézegettük és a végét a első idomzat alatt találtuk meg ottis egy csatlakozós rész volt de a ellen része sehol szoval azt nem tudni mi lehet de ettől függetlenül hibátlan a motor
helló!érdeklődnék olyan problémám van hogy durrant egyet az nsrem és azóta nem indul be vettem hozzá állórészt elektronikát jeladót.de az elektronika az nem pontossan ugyan az de szikrát ad mert előtte nem adott és be is indul de csak alapjáraton pörög egy kis ideig.milehet a baja?
ha kormányt akarok cserélni egyenes kormányra valamilyen másik moci villahídja jó lenne a hozzá ('92 nsr) vagy komplett telót kéne cserélni mindennel?esetleg más megoldás ha van valakinek valami ötlete, előre is köszi a válaszokat
jóestét az uraknak
egy kérdésben szeretnék választ kapni
van nekem egy 88as rg-m és lenne rá egy csere egy az egybe egy 94es honda nsr.dupla kerek lámpás
a hondának vannak némi bajai.: hőfokmérő nem jő hátsófék úgy szint hátsó gumi kuka akksi kuka, villogo automata kuka.
nagyjábol ennyi a baja gyújtás elektronika frissen volt benne cserélve.
várom a hozzászólókat h ki mit mond ez ügybe érdemes lenne e
megvolt a teszt a újj akksival .
pöccre indult szoval olyan baja éppen nincs
bemelegedett üzemihőre és kicsit huzni akartam volna neki ha ment volna:(
ami a hiba vagy az akksi mert igaz jó a akksi de eléggé kicsi lehet még mindig ez a baj
vagykicsitni kinyit a power de olyan mintha ragadna és egyszerűen nem nyitva ki teljesen kinyit valamennyit és vissza meggy és mikor ez lejátszódik 7-8-9 ezres fodulaton a fordulatszámmérőt nem lehet követni