Jah enis azert akartam ilyet, mert kurva ritka ebbol csinaltak a legkevesebbet. Gyari fenyezestol a csikokban meg a cbr feliratban ter el. Gondolkoztam rajt, hogy megcsinalom gyarira de sztem marad, mert igy is nagyon zorall.
NSRt 4. nap elvittek 425 be ment el torott plexivel, meg horzsolt bal idommal. Szerelo faszi vette meg a fianak latta, hogy ezen kivul a TOP a gep. Aztmondtam megneztek eddig 6 ot de a blokkja mindnek off volt. Ugye a 12-15 eves mocik 15000 ezer kilometerrel.
Okes, nekem. Amit lattam rolam kepet az kb. 2 eves.
Most 66/179 vagyok. Meg egy 5-6 kilot fel akarok szedni aztan jo lesz.
Hát öcsém...neked bejött az élet. Én is egy ilyenre vágyom. A lényeg h 2003 utáni 600rr legyen. Nagyon szép és a szín is ritka. Nem sok ilyet láttam még. (ugye ez gyári fényezés attól?)
Az nsr-t hamar elvitték? Sikerült jó áron eladni? Mert ahogy elnézem a piacot, eléggé pang, semmit se lehet jó áron eladni.
Vigyázz a gázkarral, ez már nem játék Amúgy nem nagy ez egy kicsit neked? Mármint súlya, magassága miatt stb.?
Csaoo! Hat szavakban nehez lenne kifejezni amit ez a moci tud.. Amilyen gyorsan csak tudtam felpakolgattam 6. mondom ott mar nem ugral. De 5-6 ezres fordulattol olyat lep 6 ba, hogy bele se merek gondolni mit csinal 1 esbe 10. nel. Brutalis! 50 tol siman elmegy 6. ba. Vadalatt ! ! ! Vegen szinte mar nemis neztem hanyasba vagyok, de elbirna meg egy 7-8. sebesseget. Rohadtul nyomatekos, ha nsr hez akarom hasonlitani akkor kepzeld el azt amikor 6-7000 res fordulaton indulsz vele. Na ez ugyanazt produkalja 3000 nel kb. Varosba korom sotet de mindenki ugy nezi mint vmi ferrari f430 at, integetnek, hogy huzogassam a gazt. :D Kurva feltuno jelenseg!
Sziasztok! Érdekelne, hogy szerintetek mennyi lenne a reális ára a mocimnak, ha esetleg eladnám?
1989-es évjárat papíron (gyakorlatilag '90-'91). 33ezer km-el. 11kW van bejegyezve a forgalmiba, törzskönyv van, műszaki vizsga 2010 április végéig jó. Heidenau K63-64 gumik, kb 2500km-t használtak, még 'tüskések'. Eredeti, korához illő (kicsit megfakult) fényezéssel, első sárvédő karcos. Lánc lassan csereérett, fékekkel semmi baj. Henger-dugó állapotáról nem tudok semmit, pöccre indul, még sosem állt meg alattam. Egyelőre ennyi jut eszembe...
Megvan meg, du tan leszek fenn 6-7 utan!
NSRt 4. nap elvittek 425 be ment el torott plexivel, meg horzsolt bal idommal. Szerelo faszi vette meg a fianak latta, hogy ezen kivul a TOP a gep. Aztmondtam megneztek eddig 6 ot de a blokkja mindnek off volt. Ugye a 12-15 eves mocik 15000 ezer kilometerrel.
Okes, nekem. Amit lattam rolam kepet az kb. 2 eves.
Most 66/179 vagyok. Meg egy 5-6 kilot fel akarok szedni aztan jo lesz.
Gyari festes:
Az nsr-t hamar elvitték? Sikerült jó áron eladni? Mert ahogy elnézem a piacot, eléggé pang, semmit se lehet jó áron eladni.
Vigyázz a gázkarral, ez már nem játék Amúgy nem nagy ez egy kicsit neked? Mármint súlya, magassága miatt stb.?
Egy képet dobhatnál fel valami véleménnyel ellátva.
1989-es évjárat papíron (gyakorlatilag '90-'91). 33ezer km-el. 11kW van bejegyezve a forgalmiba, törzskönyv van, műszaki vizsga 2010 április végéig jó. Heidenau K63-64 gumik, kb 2500km-t használtak, még 'tüskések'. Eredeti, korához illő (kicsit megfakult) fényezéssel, első sárvédő karcos. Lánc lassan csereérett, fékekkel semmi baj. Henger-dugó állapotáról nem tudok semmit, pöccre indul, még sosem állt meg alattam. Egyelőre ennyi jut eszembe...
akkor délután fent leszek aztán megdumáljuk a többit
Tegnap átvittem a csavar és csapágytalanított pudvás blokkfeled, de nem voltál otthon