NSR be láttam először ilyet! Azért kérdeztem mert amikor összeraktam nem láttam jelet h hogy kell összeforgatni.Most ugy van h forgásirány szerint amikor a hajtókar teljesen fent van a balansztengely az alsó holtpont elött van 1-2foggal.
Mire jó a balansztengely? És hogy szokták beállitani? vagy hogy kell hogy álljon eredetileg a fötengelyhez képest?
Ha lehetséges részletesen irja le valaki aki tudja! Előre is köszi!
A tank alazz van egy fekete doboz amibe belemegy a két bowben a powerszelepből és abban a dobozba van az elektronika is ami a fordulatszámmérőre van kötve . abban a dobozban kell kalibrálni hogy nekkora fordulatnál huzza a szelepet.
De amugy a CRM ben a power nekem 3x nyitott 4ezernél szinte észrevehetetlenül, 6nál kellemesen és 8ezernél mint azállat . És úgytudom ugyanaz az elektronika vezérli mindakettőt
dehogy lehet . gondolkozz. azzal csak azt hogy amikor kinyitja a motor akkor teljesen nyitva legyen vagyha nincs kinyitva teljesen zárva legyen azzaé csak a szeéep állását lehet kalibrálni hogy hol álljon, azt hogy mely fordulaton ahoz semmi köze, és a bowden nyúlását is utánna tudd akár állitani. szervi könyvben is ugy van hogy ott megadott pozicióban kell lennie zárt és nyitott állapotnál
szerintem a hengeren,ahol van azaz RC VALVE feliratú vmi,abba megy bele a két bowden!És az egyiket lehet állitani,na azzal lehet a powert is állitani,hogy mikor nyisson szerintem...
elektromos a vezérlés nemhiszem hogy lehet állitani , szedd szét a vezérlőt ha van benne trimerpoti vagy valami lehet azzal fog menni ha nem igy van javitsatok ki...
Ez 1 jó hír! Megusztam 1 csomó papírozást mászkálást megspóroltam 1 zsák pénzt mert én leakartam rendszámoztatni a gépet! Nem tom valami nagyon megfogott ebbe a gépbe.Beleszerettem elsőre ebbe a kurvába és non imádom. Ha nagyobb is lesz majd idővel ezt tutira megfogom tartani!
Elhagytam a kilóméteróra spirált! Lejött a hüvely a keréknél, és a belseje valószínűleg kicsúszott. Nincs valakinek egy fölösleges?
Köszi!
Huba