Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srécok!

Elhagytam a kilóméteróra spirált! Lejött a hüvely a keréknél, és a belseje valószínűleg kicsúszott. Nincs valakinek egy fölösleges?
Köszi!
Huba
Athena 190ccm-es henger szett 280 EUR, posta 25 EUR, lásd:
125 ccm-shop
sejtettem és valami helyet nem tudsz ahonnan tudnék venni? csak ugy emlékszem neked is volt vagy valami kiindulási pontot?
nem akarok hülyeséget mondani de ugytudom100 fölött
hun és mennyibe fáj egy 160-as pollini hengerfejjel dugóval gyürüvel?
160 polini henger
Az NSR kipuffjában hány fojtás van és hol? Milyen módszerekkel lehet még a fojtás eltávolításán kívül végsebességnövelést elérni?
ezt nem igy kell, hanem ahogy irtam. nekem van eladó balansztengelyem meg amásik fogasdkerék is és mindakettő össze van pontozva !
NSR be láttam először ilyet! Azért kérdeztem mert amikor összeraktam nem láttam jelet h hogy kell összeforgatni.Most ugy van h forgásirány szerint amikor a hajtókar teljesen fent van a balansztengely az alsó holtpont elött van 1-2foggal.
benne van a nevében kiegyensúlyozó tengely, egy vagy akár 4 hengeres motoroknál is alkalmazzák a vibráció csökkentése végett
Nemkell beállitani mert ugy kell összerakni ahogy az ábra mutatja.
kiegyenliti az 1 henger rezgését
Egyszerű

A D. jelű fogaskereket nem lehet rosszul feltenni a főtengely végére, és össze is van pontozva amásikkal.
Mire jó a balansztengely? És hogy szokták beállitani? vagy hogy kell hogy álljon eredetileg a fötengelyhez képest?
Ha lehetséges részletesen irja le valaki aki tudja! Előre is köszi!
A tank alazz van egy fekete doboz amibe belemegy a két bowben a powerszelepből és abban a dobozba van az elektronika is ami a fordulatszámmérőre van kötve . abban a dobozban kell kalibrálni hogy nekkora fordulatnál huzza a szelepet.
De amugy a CRM ben a power nekem 3x nyitott 4ezernél szinte észrevehetetlenül, 6nál kellemesen és 8ezernél mint azállat . És úgytudom ugyanaz az elektronika vezérli mindakettőt
dehogy lehet . gondolkozz. azzal csak azt hogy amikor kinyitja a motor akkor teljesen nyitva legyen vagyha nincs kinyitva teljesen zárva legyen azzaé csak a szeéep állását lehet kalibrálni hogy hol álljon, azt hogy mely fordulaton ahoz semmi köze, és a bowden nyúlását is utánna tudd akár állitani. szervi könyvben is ugy van hogy ott megadott pozicióban kell lennie zárt és nyitott állapotnál
szerintem a hengeren,ahol van azaz RC VALVE feliratú vmi,abba megy bele a két bowden!És az egyiket lehet állitani,na azzal lehet a powert is állitani,hogy mikor nyisson szerintem...
rendes,normális,gyári áttétel!
elektromos a vezérlés nemhiszem hogy lehet állitani , szedd szét a vezérlőt ha van benne trimerpoti vagy valami lehet azzal fog menni ha nem igy van javitsatok ki...
Hali! Van itt valakinek a motorján Michelin Pilot Sporty? Nem csúszik?
nem tudjátok, h a power szelepet, h lehet beállítani, h 6500nél nyisson? Mert nekem 7400körül nyit. Előre is thx a segítséget.
milyen áttétel?
Nem kell valakinek vadi új első-hátsó lánckerék?Odaadom 5500-ért a kettőt,és az új ára 7200 volt
votka narancséer eladom al elkem is...
Ez 1 jó hír! Megusztam 1 csomó papírozást mászkálást megspóroltam 1 zsák pénzt mert én leakartam rendszámoztatni a gépet! Nem tom valami nagyon megfogott ebbe a gépbe.Beleszerettem elsőre ebbe a kurvába és non imádom. Ha nagyobb is lesz majd idővel ezt tutira megfogom tartani!
Amúgy oldalidomja vkinek nincs eladó körlámpáshoz?