Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nézd meg Randy hozzászólását(12612), mert akkor szerintem az lesz.
Körlámpás igen! Na most! Nincs már meg az a tartály amiről beszélsz! Azt szétnyomta állítólag! Úgyhogy valami mást kéne kitalálni!
Tisztában vagyok vele hogy a meleg vizet kell csak oda visszanyomnia! de ez kapásból visszanyomlya az összes vizet! És elmegy ahűtőböl is meg a hengerből is! Nah ezt nem értem!
vagy vigyem szerelőhöz és csinálja meg?csak most nincs cash!
nah beszélhetünk róla,bár kétlem h az összes elvárásomnak meg fog felelni,tapasztalat.
de próba szerencse
Hali nekem van egy rendszámos nsr em ha érdekel vegyél fel msn re letémázzuk elküldöm a hirdetést is ha kell :)
az olajtartályos dolgot mindenképpen kösd ki a renszerből, nem kell oda, felesleges, a nyereg alatt van elvileg egy tartály, ami arra van, ha egy kicsit felmelegszik a víz, oda kinyomja a felesleget. körlámpás nsr-ről van szó ugye?
persze, de most nem, csak délután, mert a barátnőméknél van széddöntve a motorom, én meg most itthon vok. a power alkatrészek hiányoznak belőle, mert átpakoltam az új hengerbe, de amúgy jó állapotú. Gila 2-es. csak gyűrűzni kéne.
Az a gond hogy már a vízkör úgy van megoldva hogy kikötötték a külön olajzást és az olajtartályból csináltak kiegyenlítőtartályt! Azon meg van szuszogó a kupakon! Ha lezárom teljesen akkor meg kilövi az olajszintmérőt! Állítólag az eredeti olajtartállyal ugyan ezt csinálta! A tank alatti kis tartály mire szolgál? Ott nem lehet valami? A tököm kivan ezekkel a sufni megoldásokkal dehát így vettem!
Valahogy meg kéne oldanom!
mennyiért adod a komplett blokkot?És mennyié adnád csak a hengert-dugóval külön,vagy akár dugo nélkül is?
Kösz a választ!
stephan01, neked milyen állapotu a hengered?Képeket tudsz róla dogni?
kösz a választ
legközelebb szólj!
e-mail-ben küldhetnél egy tel számot
Attila írtam neked e-mail-t
megkereslek ha szétszedem,de még várok vele, mert elöször a fő darabokat akarom eladni vagy egyben ha kell valakinek
A vízkör legfelső pontján a zárókupak rugója elég erős? Ha nem akkor szabaddá válik az út az ülés alatti tartályba. Lehet eljutna a hűtőig csak mire kinyitna a termosztát,addigra távozik a víz.
Csak egy tipp,én is szoptam ezzel,csak más formában.
Igen!
megvan már a matricaszett is!
Csináltattam de csak feliratokat!
Feketemetál lesz! és sárgák lesznek a feliratok !
készlenne már, csak szar valamiért a keringtetés én így nincs hűtése a motornak!
átlesz fényezve?
Kössz!
majd nézd meg ha esetleg egyszer kész lesz!
A termosztátom?
oksa És ebben hól a francban kéne lennie a termosztátnak?
nemtom mitől lehet, akkor a dogócsere kihúzva a marellinek más a hőértéke, lehet azt jobban szereti.
Dugocsere 28e.nél volt most van benne 31e ebböl sajnos csak 600 az én saram amugy huz és megy is.Föleg power-rel persze ilyenkor meg jön az étvágya..lehet hogy visszarakom a "ladagyertyát"
nem, könnyen kéne indulnia, lehet hogy már dogócserés lesz a gép, azért nem akar indulni a gyári gyertyával. más ötletem nincs, esetleg sok anyagot kap, vagy ilyesmi lehet. Marelli nekem is volt az Yz-ben, de gyorsan kinyírta...
kurva jó szine van titta ghostrider
Igen br9ecs-t olajbol meg repsolt(remélem jol írom) a váltoba.az ülés alá meg azt hiszem valami szintetikus 2t olaj a neve nem jut eszembe...De drága volt
Normális a nehéz indulás amit "lada"gyertyával nem csinál,?
szar a termosztátod szerintem
milyet vettél? BR9ECS-t? én kapásból a BR9EIX-et ajánlom ha legközelebb veszel. a Marelli gyertya meg ladába való, elég marharépa lehetett aki belerakta...