Csak baromság... plusz súly, amit egy sima hengerreszeléssel meg egy jobb rezóval el lehet érni, többet úgyse tudsz belőle kihozni, nem bírnák az anyagok...
Annál nem tudom,hogy van pontosan a vízkör,de az előző típusé az úgy volt megcsinálva,ahogy írtam. Termosztát a hengerfej tetejében van,tank lekap meg,ha útban van még 1-2 cucc akkor azt is,otthon elvégezhető dolog. Keresgélj itt termosztátot,egy srác pont bont egy NSR-t,amiből neked jó lenne,csak kérdés odaadja-e külön. Én a Mitohoz 4 ezerért vettem használtat újonnan 12 asszem. NSR-é is kb ekörül mozoghat.
Koszonom a gyors valaszt 97-es macskalampasom van. Holnap akkor vegigjatszom a lehetosegek es meglatjuk. Egy termosztat csere mennyibe kerul es mennyire bonyolult otthon elvegezheto? Megegyszer kossz.
Az nem kiegyenlítő ( ha nem macskalámpásod van,de lehet annál is) hanem túlnyomástartály,ha forralja a vizet oda nyomja. Töltsd fel az egész rendszert és ereszd le az ülés alatti tartályt,mert leeht csak kevés van benne. Ha továbbra is forralja, akkor vagy nem nyit a termosztát (hűtőt nézd meg,melegszik-e) vagy amit előbb írtam,hogy pl a hengerfejnél megeszi és a maradék már nem elégséges a hűtésre. De elég valószínű termosztát lesz.
Sziasztok! Egy hettel ezelott nsr tulajdonos lettem es maris lenne egy igen surgos kerdesem.
A vizhofokmero felora motorozas utan a pirosban tanyazik. Otlet hogy mivel lehet problema vagy mit nezzel meg? A kiegyenlito tartalyban boven van folyadek igy gondolom a rendszerben is... Elore is koszi ...
Ha vmit pl 1:2-be sűrítesz akkor 2bar-t kapsz(egyéb melegedéstől eltekintve),az elősűrítés ennél sokkal nagyobb a turbónyomás meg a legtöbb esetben kisebb,így a membrán tudna zárni,tehát nem akadályozza az elősűrítést a turbó. Csak a megfelelő arányokkal kell játszani.
szerintem nem turbo hanem inkabb kompresszor kene es elektronikus kompresszor es amikor jelet kapna a lendkerekrol elzarna szelepet a kopresszoron es akkor nyomna levegot de csak egy kis frocsot es igy szerintem mukodne
Vagy az elősűrítéshez kell igazítani a turbónyomást,hogy a membránvezérlésnek legyen értelme,de azt is megfelelő erősségűre tervezni, így már "duplán" elősűrített keveréket kapsz a forgattyús házban. A tárcsavezérlésnél meg tutira nem nyomja vissza a karbiba.
Érdekel a véleményed most már.
igy van.a lenyeg az hogy csak a szivas utemnel lehet turbo nyomas kulomben mikor a dugo megy lefele mindent kinyomna a kipufogo nyilason es lassitana a dugo mozgasat is
hali
holnap bemegyek Egerszegre aztán kicsit rámenős leszek
ha nem lesz akkor felhívom Fehérvárt
ha el kell mennem Fehérvárra akkor is elmegyek csak legyen kész a
motor mert már egy ideje nem jó
mindent megteszek a motor iránt
mikor lesz tuit hogy elbontod? vagy már az?
A vizhofokmero felora motorozas utan a pirosban tanyazik. Otlet hogy mivel lehet problema vagy mit nezzel meg? A kiegyenlito tartalyban boven van folyadek igy gondolom a rendszerben is... Elore is koszi ...
Érdekel a véleményed most már.
holnap bemegyek Egerszegre aztán kicsit rámenős leszek
ha nem lesz akkor felhívom Fehérvárt
ha el kell mennem Fehérvárra akkor is elmegyek csak legyen kész a
motor mert már egy ideje nem jó
mindent megteszek a motor iránt