Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak baromság... plusz súly, amit egy sima hengerreszeléssel meg egy jobb rezóval el lehet érni, többet úgyse tudsz belőle kihozni, nem bírnák az anyagok...
De lehetséges, láttam itt az oldalon egy olyan vidit, lehet én raktam fel, nem emlékszem, vespa volt...
Ha 30 ért odaadod telóval együtt, akkor kell az is.
mikor lesz tuit hogy elbontod? vagy már az?
Nsr-hez is 12 az új, ahogy Randy írta. nem nehéz kicserélni, 20 perces munka.
Annál nem tudom,hogy van pontosan a vízkör,de az előző típusé az úgy volt megcsinálva,ahogy írtam. Termosztát a hengerfej tetejében van,tank lekap meg,ha útban van még 1-2 cucc akkor azt is,otthon elvégezhető dolog. Keresgélj itt termosztátot,egy srác pont bont egy NSR-t,amiből neked jó lenne,csak kérdés odaadja-e külön. Én a Mitohoz 4 ezerért vettem használtat újonnan 12 asszem. NSR-é is kb ekörül mozoghat.
Koszonom a gyors valaszt 97-es macskalampasom van. Holnap akkor vegigjatszom a lehetosegek es meglatjuk. Egy termosztat csere mennyibe kerul es mennyire bonyolult otthon elvegezheto? Megegyszer kossz.
Az nem kiegyenlítő ( ha nem macskalámpásod van,de lehet annál is) hanem túlnyomástartály,ha forralja a vizet oda nyomja. Töltsd fel az egész rendszert és ereszd le az ülés alatti tartályt,mert leeht csak kevés van benne. Ha továbbra is forralja, akkor vagy nem nyit a termosztát (hűtőt nézd meg,melegszik-e) vagy amit előbb írtam,hogy pl a hengerfejnél megeszi és a maradék már nem elégséges a hűtésre. De elég valószínű termosztát lesz.
Sziasztok! Egy hettel ezelott nsr tulajdonos lettem es maris lenne egy igen surgos kerdesem.
A vizhofokmero felora motorozas utan a pirosban tanyazik. Otlet hogy mivel lehet problema vagy mit nezzel meg? A kiegyenlito tartalyban boven van folyadek igy gondolom a rendszerben is... Elore is koszi ...
Meg nem tudom mennyit lehet max elérni,ez függ az élettartamtól is.
4 ütemnél jobban működik,de ott is akkor szívó-kipufogó oldal módosítás, vezérlés, dugattyútetőt alacsonyabbra,stb,stb, jó drága 26 lóerő lenne.
hat igen.de mondjuk szerintem egy cbrnel ami 4utem el lehetne erni turboval olyan 26le-t
igen, fontos az alacsony nyomás
Ha vmit pl 1:2-be sűrítesz akkor 2bar-t kapsz(egyéb melegedéstől eltekintve),az elősűrítés ennél sokkal nagyobb a turbónyomás meg a legtöbb esetben kisebb,így a membrán tudna zárni,tehát nem akadályozza az elősűrítést a turbó. Csak a megfelelő arányokkal kell játszani.
viszont ha hengerbe sziv a moci akkor mukodik de csak alacsony turbo nyomason
szerintem nem turbo hanem inkabb kompresszor kene es elektronikus kompresszor es amikor jelet kapna a lendkerekrol elzarna szelepet a kopresszoron es akkor nyomna levegot de csak egy kis frocsot es igy szerintem mukodne
Vagy az elősűrítéshez kell igazítani a turbónyomást,hogy a membránvezérlésnek legyen értelme,de azt is megfelelő erősségűre tervezni, így már "duplán" elősűrített keveréket kapsz a forgattyús házban. A tárcsavezérlésnél meg tutira nem nyomja vissza a karbiba.
Érdekel a véleményed most már.
igy van.a lenyeg az hogy csak a szivas utemnel lehet turbo nyomas kulomben mikor a dugo megy lefele mindent kinyomna a kipufogo nyilason es lassitana a dugo mozgasat is
vagy forgótárcsás vezérlés
akkor már érdekel
enis tudo hogyan lehet de akkor nem allando turbo nyomas kelll
Meg lehet csinálni és vannak is rá példák,csak baromira tökéletlen és macerás
ha erdekel valakit elmagyarazom
turbo nem lehet 2t ugyanis csatornak vannak es bese gyuladna
hali
holnap bemegyek Egerszegre aztán kicsit rámenős leszek
ha nem lesz akkor felhívom Fehérvárt
ha el kell mennem Fehérvárra akkor is elmegyek csak legyen kész a
motor mert már egy ideje nem jó
mindent megteszek a motor iránt
nemhiszem