Szevasztok vettem darabokban ehgy nsr-t. 92-es évjárat! A vizzel problémám van kikerüli valamiért a hűtőt !
visszanyomja a vizet a kiegyenlítő tartályba! Miért lehet ez?
Feltöltöm a hűtőt meg a hengert is és simán átfolyik a víz!
ahogy elindítom visszanyomja az egészet a tartályba! nem keringteti!
pedig a szivbattyú megy!
Tud nekem valaki ebben segíteni?
Sziasztok
Két hete boldog tulajdonosa vok egy nsr-nek. nagyon király a gép
Viszaolvasva a forumban pár infoval már gazdagabb vagyok,mégis egy kérdés.
Megvettem a gépet mareli gyertya volt benne (ment vele nem volt gáz)de nem a gyári ezért vettem ngk-t a gépkönyv szerintit. Na most azota hidegen nem igazán indul kb 3x ra. melegen pöc röf...
Mi lehet a gáz?
Figyelj én csak annyit tudok, hogy haverom vett és az szar is volt... Ki kellett cserélni a blokkot. Amúgymeg ha megnézed az utcán elég sok SV gurul; kb majdnem ugyanannyi, mint a GSXR-ből.
Nagy lófaszt! Az sv blokk csak 52 kw os és nem sportmotor, hanem túra. Hát nem tudom, de eddig én nemigen hallottam azt hogy az sv-k vagy bármelyik V blokkos motorok szarok lennének. 200-210et mennek, és azért olcsó mert nincs oylan keresett mint a GSXR. Azt meg aztán végképp megcáfolom, hogy szar minőségű cuccok lenének benne. Enyi erővel az nsr-ekbe is szar minőségű olasz cuccok vannak.
én is hasonlóra gondoltam ismerösömnek a banditja negyedévente muszály szervizelni és kb 50.000-be van szal egy évbe 200.000- "csak" arra megy el hogy átnézzik, plusz még tankolni is kell hát nem tudom hondáról csak szépet hallani ha tehettem márka hű maradnék de ez a én véleményem mindenki olyan motort vesz ami neki tetszik
helló
köszi a segítséget
akkor minél előbb én is bemegyek a Zalaegerszegre a Hondához
nekem könnyen leht forgatni a főtengelyt
én is már többszőr is szétszedtem, de én még ilyennel nem találkoztam
sajnos ebbe nem tudok segíteni
szerintem próbáld meg újból kihézagolni
köszi mégegyszer a segítséget
helló
Linket nem tudok adni, mert személyesen intéztem. Bementem a fehérvári Hondához nyitásra, mondtam hogy mi kell, és másnapra meghoztak mindent. Természetesen mindent meg tudsz venni, van minden. A hengerfej / talp tömítést a gyárit érdemes megvenni, mert az itt-ott kapható tömítés szettek nincsenek olyan jók. Figyi megnéznél nekem valamit? Láttam a képeken amiket felraktál hogy most nincs fent a henger. megnéznéd nekem hogy könnyen gördül-e a főtengely? Azzal szarakodok 2 napja, hogy visszarakom a kuplung felőli fedelet a blokkra, és utána alig akar megmozdulni a főtengely, tök nehezen fordul, pedig minden a helyén van szerintem. Ma megint szétdobom, lehet hogy csak egy hézagoló alátét hiányzik valahonnan.
Hali
Azért olyan olcsó, mert gyengék+ tulajdonképpen "belépőszintű" motor. Meg gondolom nem a csúcsminőségű cuccok vannak benne. Lásd az azonos ccm-es Suzuki GSX-R majdnem 1Mval több. Haveromnak is SV-je van. Azt vissza kellett vinni gariba, mert szar volt a blokkja. Félreértés ne essék, nem leszólni akarom, csak én ezt hallottam róla eddig.
helló stephan01
külön is meg lehet venni a power+ a tömítésket
léci küld el a linkat
mert itt a jó idő lehet motorozni azt nincs kész a gép
köszi helló!
yz 125 azért egy kihegyezettebb blokk mint az nsr-é ott elképzelhető hogy észreveszel gyengülést... de ha normálisan megperselyeznek egy ilyen hengert és rendesen bejáratod nem fogod észrevenni a különbséget, attól függetlenül százalékosan gyengébb lehet még de nem jelentős mértékben (tapasztalat) és ha valakinek épp nincs pénze újra ez is megteszi
Nem tom, de az új ára is 1,5-1,7 között mozog. Én is 11730 km-el vettem 2000-eset. Ezek a blokkok meg nem arról híresek, hogy nagyon sűrűn elromolnának. Karbantartási igényuk se sok.
az a bizonyos motor egy Yz125-volt, és nem tudtam hogy nicasilos, aztán elvittem megfúratni. aztán eltörték a "persely" alját, mondván hogy megszorult benne az a szar amivel kiszedik a belsejét, aztán tök ingyenesen tettek bele nekem egy újat. jól nézett ki meg minden, szépen meg volt munkálva a felülete, de utána nem ment úgy mint előtte, pedig más nem változott rajta.
a Hondánál vettem az újat, mert bármilyen meglepő ott volt a legolcsóbb. 40+áfa, de ebben nem voltak benne a power alkatrészek, meg a tömítések sem. csak tök üres henger+dugó
Igazábol ujra tanulok motorozni hosszú kihagyás után...