Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köki!
most megmentetted az életemet, meg az új hengeremét!
Hát feltöltöd a tartályt, benzintankot kiüríted, karbiból leengeded a benyát, aztán feltöltöd a tankot jó kis 1-50es keverékkel, beindítod, úgy hogy lehúzod az olajcsövet a hengerről... na most fogod ezt a csövet és beledugod egy olajjal teli üvegbe, pohárba, mindegy végülis, és alapjáraton széépen felhúzod a pumpa bowdenjét, úgy hogy ,axot húzzon, gázt nem kell húzni, és addig pöfögjön így amíg már egy bubi sem jön a csőből...
na és azt a bizonyos légtelenítést hogy kell? mert pillanatnyilag nekem teljesen üres, és még ki is mostam a tartályt
Hát ha biztosra akarsz menni akkor fékolajakat elsőnek, a többi igazából nem annyira fontos, a fék a lényge, hogy az jó legyen, ha kopott a betét akkor azt is... gyertya csere az nem árt, de ha jól be van lőve a gép akkor nem szabad megennie a gyertyát, blokkba olajat is csak akkor ha már mocskosnak látszik, igazából itt nem mocskolódik úgy mint egy 4tnél, sokkal többet bír... de azt mindenképpen lecserélném ami a különolajozás tartályában van... és feltölteném minőségi full szintetikus 2t olajjal... de ne szívd le teljesen, mert akkor légteleníteni kell a szivattyút...
az jó lenne, mert 3 jelöltem volt, abból az egyik te voltál, a másikat ma felhívtam, görbék a telók... a harmadikra még várok hogy küldje a képeket. a jövő ét elején lenne lóvém, utána viszont sürgős lenne a dolog. ugyanaz a teló van benne mint a "macskák"ban ugye? az a bizonyos Showa? meg lehet kell a sárvédő is. arra is mondasz egy árat?
hello! a segitségetek kellene!
szeretnék egy nsr125öst venni, 1996ost. hallottam olyankonokat h ilyenkor kell benne gyergyát cserélni, meg olajat meg mit még? v hogy van ez? segitsetek! köszi
szia megkaptam, irtam is. a lényeg 25e, ha mozdulnak valami komolyabb dologra akkor leszedem a telokat is
biztos? mert nem kaptam e-mail-t !
A macskalámpás sárvédője nem jó a körlámpáséra. Amúgy az enyém még mindig megvan. Mindig mondod hogy kell aztán sose jösz el érte.
kazmerica megirta neked
Azért akarom lecserélni mert rajta van 1 ideje de annyira jó a hangja és ahogy megy tőlle h nem bírom ki hogy ne húzzam mint az állat XDXD Jobb lesz neki a gyárival :D:D
Attila megkaptad az e-mail-em? első telókkal kapcsolatban írtam.
Szia! Igen, az az és 3csavarral lehet rögzíteni. Megnéznéd hogy a tied is ilyen-e? Remélem megegyeznek a különböző típusokon lévők... Mennyiért adnád?
valami védő féle célja van, de monkrétan nemtom, de az enyémről is lepotyogott az összes már, és semmi változás, szóval nyugodam kihagyhatod!
miért akkarod az arrowot gyárira cserélni?
Haló mindenkinek.
Az lenne a kérdésem hogy az NSR-nek a gyári kipuffján mi célt szolgálnak azok a lemezek amik rajta vanna?
És mi van akkor ha én nem rakom fel rá?
És még annyi hogy lehet h ha érdekel valakit elcserélném az Arrow rendszeremet egy jó állapotú gyári kipuffra de pesze még kérnék manyt is valamyennyit. (Ez még nem biztos de ha érdekel valakit szóljon!)
Kössz!
ez lenne az?
Hálisten meegoldodott a hidegindítási nehézség...Ma véletlenül szivato nélkül inditottam hidegen el is indult elsőre ezekszerint ilyenkor nem kell szivato?
oké köszi! hálás lennék érte!
Szia! Engem a láncvédő érdekelne (láncvédő+hátsó rugóstag védő egyben). Ha neked jó, akkor még a héten elhoznám. Én is pesti vagyok. (számom 30/4967237, biztos, ami biztos, mert szar a gépem. )

Scottpeter: Amit veled megbeszéltem láncvédő ügyben, az még áll, de nincs kedvem, se pénzem jelenleg hogy motorozzak oda vissza 190km-t egy láncvédőért. Max ha találkozunk útközben, vagy Pesten valahol. Boccs.
Nekem duplalámpás volt ,és siman áttlehetet volna alakitani fl tipusra mint a tied
hellosztok!

azt szeretném megkérdezni hogy erre a honda nsr fel lehet e tenni az oldalidomot meg a két körlámpás fejidomot?
ha elviszik az órat enélül akkor majd mondok rá valamit