Kösz Dani, rád mindíg lehet számítani, ha az embernek valami problémája van. A dugó már tényleg elég szar, a kipu a legeslegfolytottabb ami lehetséges, de a légszűrőből, meg a karbiból már ki lett bányászva a szűkítő. Az olajjal meg nem lehet baj, Ipone -t raktam bele. Maradt még egy dobozzal az Yz-s korszakomból. "Sokkal" jobban megy vele, mint azzal ami bent volt. Ezt a fúvókacserét viszont én is ma "tanultam", majd megnézem ha lesz egy kis időm szétbombázni.
Te figyu, tegnap írtam ezt a csapágyas dolgot, de senki nem válaszolt. Szted, mennyi km után illik csapágyat is [főtengely] cserélni? mert most fogom dugózni a közeljövőben, és ha már szét lesz szedve úgyis... Nem tom hogy az Nsr-eknél mennyire szoktak beszarni a csapágyak.
Azt előtte is sajnáltam, h kimaradok a 2t váltós moci korszakból, mert szvsz ezt sokkal nagyobb "tudomány" vezetni". Szerencsére hozzájutottam ehhez, mint kiderült olasz is, teljesen happy vagyok. De attól még nem lettem 2T mániás, de a hangja lenyűgöző. Majd lesz vidi
Nem fikázom más motorját. (csak egy márkát) Mindvégig olyat akartam és még most is nagyon szeretem. Szerintem jó gépezet, de tényleg nem bánom, hogy így hozta a sors. Lassan lesz kép, meglátjátok milyen lesz egy kis újítgatás után. Kiváncsi leszek a véleményekre....
(Amúgy, ha az itteni hondakereskedő nem lenne olyan pöcsfejű, mint amilyen, már cbr-em lenne lehet. A régi árából (698E ft) engedett volna 670ig. Ami lószar Így járt. )
Te figyu, tegnap írtam ezt a csapágyas dolgot, de senki nem válaszolt. Szted, mennyi km után illik csapágyat is [főtengely] cserélni? mert most fogom dugózni a közeljövőben, és ha már szét lesz szedve úgyis... Nem tom hogy az Nsr-eknél mennyire szoktak beszarni a csapágyak.
Jah, majd meglátod és kiderül, hogy milyen lesz;)
Mit akarsz ezen újítani, jó ez...
(Amúgy, ha az itteni hondakereskedő nem lenne olyan pöcsfejű, mint amilyen, már cbr-em lenne lehet. A régi árából (698E ft) engedett volna 670ig. Ami lószar Így járt. )
Jobban jártál szerintem az nsrel