Áááá, bazdmeg, nem adhatnak egy ilyen nevet egy ilyen motornak... nsr 2t... és kész... ez meg hülye, ha poénnak szánta akkor is... egyébként cbr nevet se értem, ez inkább cb 125 r...
azt jelenti...
Nem ismerem a jc 22eseket, de az tuti hogy a blokk ugyanaz mint a jc20ban... de a váz az más... és az olasz mivolta az kimerül a gépnek a hengerében meg a fúvókázásában...
Én megnézném a dugót...
Meg a kipufogót...
És a karbi alatt nézted hogy van e szűkítő?
Milyen olajat tankolsz bele?
Nézd meg karbiban mekkora fúvókák vannak...
Enyém se ment túl jól, aztán most itt látom hogy 138as főfúvókával megy igazán... nekem a szűkítés nem volt benne de a fúvókázás nem volt túl jó, mind1... a ból b be így is elvitt, és haverokat meg hugomat is tudtam vele tanítgatni motorozni...
Basszus! most néztem meg az alvázszámot, és JC22B.... de a motorszám viszont HIJC20... ezt nem egészen értem
pedig azt hittem hogy a HI azt jelenti HONDA ITALIA... mindig tanul valamit az ember.
figyeljetek!töprengtem mert most csinaltatom a mocim es gondolkotam hogy mi csunya az nsr es rajottem hogy az elso sarvedo nagyon csunya.es gondolkodtam.milenne ha megforditanam.mindenki probalja ki nagyon megeri 5perces munka.ha nemtetszik vissza csinalod
A motorom most fog elkészülni, és amúgy is novemberben vettük, szóval -kapaszkodjatok meg- összesen eddig 4, azaz négy km-t mentem vele. De tudom, hogy jól megy mert egy barátomé volt 10 000km-ig és volt köztünk egy tulaj, aki beletett 2E km-t és most visszakerült hozzám. Nemsokára lesznek fejlemények
This is a full power bike and has no restrictions.
UK
This has the frame number ZDCJC22C******
The restrictions on this bike are in the exhaust which must be drilled and filed out and a metal plate in the intake manifold which must be taken out.
Once both these things have been completed you must upjet the standard carburettor from 135 main, 65 power, 42 idle to a 138 main and you may leave the rest alone.
France
This has the frame number ZDCJC22B******
This is heavily restricted in both the exhaust, intake and also electrical restrictions. The exhaust restriction is about 8 inches in the exhaust and will require it to be cut open, removed and re-welded. A simple solution would be to by a full power exhaust or a race exhaust.
The intake restriction is the same as all the others.
The electrical restrictions are in the CDI and come with a CI639 and TV-124. To fix this you will need to obtain the full power units CI626 and TV-78 from a UK or Italian spec bike.
Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.
Switzerland
This has the frame number ZDCJC22E******
This has a load of restrictions and is nearly impossible to derestrict and cannot even rev past 7500 rpm.
Megnéztem a mocit, nekem olasz verzióm van, magyarul zdcj22a.... Szóval király
A cbr-t meg nemtom mért fikázzátok....
Na ahoj!