Ja, akkor húzzad lefelé minél jobban. Azt ugye tudod, hogy sisak és az öszes védőfelszerelés ilyenkor cserés. A motoros védőfelszerelés egyszer használatos. Nekem is elvitt mindent a biztosító, sisakot, gerincvédőt, nadrág, kabát, csizma. Mindet kifizette. Fügettlenül attól hogy nem volt nagy baja. Vetessé azt is újat vele. Húzzad le a csávót minél jobban. Majd megtanulja hogy motorosokra odafigyel.
Nekem totálkárra vette a biztosító a motort, nekem is minden idom tört meg tükrök, karok, gumi, ilyesmi. Fölösleges szerelőhöz vinned, én nem vittem sehova, és totálkárra vette a biztosító, a motor 75% át kifizették, minden számla nélkül. Jó mondjuk a motor árát azt ők szabják meg. De ha minél fiatalabb annál jobb.
hat azt nem mondanam geci autos de kifizeti a kart batyo intezkedett .a legdragabb szervizbe viszem es a legdragabb cuccokatrakatok ra.carbon idomok,ledes indexek....
vigyázzatok magatokra emberek veszélyes dolgok ezek.... igaz sokszor nem tehetünk róla de azért ne felejtsük el ez méretéhez képest egy erős gépezet és csak ésszel de sajnos van hogy nem tudjuk elhárítani a hibát... de fogd ugy fel hogy minden autós rád vadászik légy résen! a baj attól még ugyanúgy beüthet modnjuk
Akkor jó, egyszer én estem nsrel úgy hogy utánna felűállítottam, sötét volt, első amit észrevettem az hogy nincs tükör... fasza, aztán nyúlnék kuplungra hogy na jó akkor most beindítom aztán megyek, hát nincs kuplung, meglepődtem hogy csak a helye van, mondom bazdmeg anyád, nyúlok váltóhoz, hát bazz az is letört de betoltam, és így is simán elmentem haveromig... azért csak addig mert kiugrott vállam... még a táskámat is alig tudtam levenni...
az osszes idom oszetort es az indexek amiket most vettem ledeseket.a csavo leakart terni es nem indexelt auto lelasitott en kitettem az indexet es melle mentem erre o ramhuzta a kormanyt.a rendor az en javamra dontott nemem megserultek a labaim mert egyik oldalro beszorittotta az auto masikrol meg a motor az esestol.
Leírom az én esetem: "92es F,fék felkeményedik,befog, megáll,fékolaj ki,fék nélkül haza...utána én is ugyanazt csináltam mint te - az a gond,h nem nagyon emlékszem már - és vagy uolyan kemény maradt a fék vagy puha,passz,de a következőt kellett csinálni: féktartály tetejét lecsavaroztam és a nagy átfolyó lyuk mellett van egy nagyon kicsi(nagyító,erős fény,sasszem kell). Kompresszorral nem tudtam kifújni,ezért egy bovdenvéget megbonottam és egyik szálát átdugva kipucoltam,innen újra jó volt minden.
Két napja vettem egy 125-ös NSR-t 94-es... eddig semmi gond nem volt vele... csak az első fék baromira harapott... és tegnap azt vettem észre hogy befog az első fék de már későn sajnos megáltam első fékkörből kiengedtem egy kis olajat (a fékkar kib@szottul felkeményedett azért és nem is forgott el a kerék) majd hazamentem fék nélkül... munkahenger kiszed (rohadt nehéz volt de rájöttem a módszerére 2 óra alatt ) szal kipucoltam új fékolaj visszaraktam 2 óra légtelenítés de végülis sikerült... a fék azóta teljesen máshogy viselkedik, jobban adagolható nem olyan hirtelen fog de a nyomást tartja... szal ötleteket várom mia fene miatt történhetett ez és hogy mit kell tennem.... szal röviden összefoglalva:
FÉKKAR FELKEMÉNYEDETT
FÉK BEFOGOTT
ahogy kiengedtem a fékolajat megjárattam a féknyerget és a munkahengereket meg új olaj a fék másabb lett nem olyan hirtelen blokkol, de fogni attól még fog és nyomást megtartja jobban adolható
Nemes egyszerűséggel a 80-as évek végi CBR maszk van igényesen összefaragva az nsr idommal, manapság trabantból ferrarit csinálni műgyantával nem feladat akkor ez meg pláne nem!
azert viszem szervizbe amugy enis megcsinalnam
Remélem nem lett nagy baja...
De te jobban megszívtad pedig szép moci volt...
ha érdekel valakit írjon
FÉKKAR FELKEMÉNYEDETT
FÉK BEFOGOTT
ahogy kiengedtem a fékolajat megjárattam a féknyerget és a munkahengereket meg új olaj a fék másabb lett nem olyan hirtelen blokkol, de fogni attól még fog és nyomást megtartja jobban adolható