gyertya csere? mert én eccer egy tzr-el szoptam így... nem tudtok mi baja... a gyertyán se láccot semmi... aztán gyári gyertya bele és ment mint az ökör
Na gyerekek, arra adjatok nekem választ, hogy mért van az, hogy a gépem folytottan 3. ba padlón csak 95öt ment, holott akárhány nsr amivel eddig mentem 100-105 öt ment. Ma kicseréltem a kiput meg a hátsó lánckereket kissebbre és úgyis anyit megy csak. Végsebességre meg nem éri el a 140 et. Ez mi a faszomtol van?
ez eddig rendben is van , de olyan adásvételit írok , amilyet akarok ...
akkor meg mi értelme ?
Ha van egy 125-ös robogóm , és írok egy 50-es adásvételit , akkor ugye legalizálják az eddig elvileg forgalomban nem használható motoromat
Több téren is kivitelezhetetlen ez a 2009-es rendszámos átállás... én maximum egy olyan megoldást látok kivitelezhetőnek hogy az ember besétál, adásvételit bemutatja és az alapján kiállítanak neki egy forgalmit és egy rendszámot kap majd... a biztosítás meg a műszaki nem fog változni, de ez is pénzbe kerül... szóval aztmondom nem eszik ezt ilyen forrón
hi ... erről a segédmotor rendszámoztatásról lenne pár kérdésem ...
beviszek egy adásvételit az okmányirodába és ennyi?
És ha a motoromon 100cm3-es henger van ?
vagy minden nagypapa felül a 100 éves simójára és berobog a KPM-hez beméretni?
esetleg ha 2 -3 motorom van és az egyiket rendszámoztatom (mondjuk ami ténylegesen 50-es) akkor elég ha csak átrakom a rendszámot a másikra (ez meg mondjuk egy 125-ös)?
Akkor igazoltatásnál aláhasal a rendőr számokat ellenőrizni , ez baromság szerintem és kivitelezhetetlen is ...
kb hány db kölföldről behozott robogó van az országban , ami már 8 kézen átment ,és az eredeti papírjait rég megette a böce (vagy meg se voltak )
ezt elképzelni se tudom , hogy hogy fogják ezt ellenőrizni ...
Bazzeg, nálatok ilyen drága a segédmotor átírás? De nem értem ezt. Egy babetta kb 5ezer forintba kerül. Most arra ki lesz az aki majd lerendszámoztatja 20 ezerért?
hát 4 600 koronát fizettem az átírásért! szal nézd meg mennyi a tarifa és hát sztem több mint 20 000 forint(szorozd be 8,5 vagy 8,2 al most ez között van )
Sziasztok! Nyáron szeretnék motort venni(ha lesz rá pénzem), és egy két info kéne az NSR-ekről (92-93)
Mennyire szervízigényesek? Leggyakoribb hibájuk?
Ja és mennyit eszik?!
Előre is köszi!
akkor meg mi értelme ?
Ha van egy 125-ös robogóm , és írok egy 50-es adásvételit , akkor ugye legalizálják az eddig elvileg forgalomban nem használható motoromat
hát gratulálok ...
beviszek egy adásvételit az okmányirodába és ennyi?
És ha a motoromon 100cm3-es henger van ?
vagy minden nagypapa felül a 100 éves simójára és berobog a KPM-hez beméretni?
esetleg ha 2 -3 motorom van és az egyiket rendszámoztatom (mondjuk ami ténylegesen 50-es) akkor elég ha csak átrakom a rendszámot a másikra (ez meg mondjuk egy 125-ös)?
Akkor igazoltatásnál aláhasal a rendőr számokat ellenőrizni , ez baromság szerintem és kivitelezhetetlen is ...
kb hány db kölföldről behozott robogó van az országban , ami már 8 kézen átment ,és az eredeti papírjait rég megette a böce (vagy meg se voltak )
ezt elképzelni se tudom , hogy hogy fogják ezt ellenőrizni ...
15500 az eredetvizsga
12000 az új forgalmid + eljárási illeték
2200 a ccm utáni illeték
7-10000 a biztosítás
Tehát olyan 40e körül jön ki akárhogy is számolom. De Fügének volt jó a meglátása, ez bizony sehogy sem 20000 !
Mennyire szervízigényesek? Leggyakoribb hibájuk?
Ja és mennyit eszik?!
Előre is köszi!