Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyertya csere? mert én eccer egy tzr-el szoptam így... nem tudtok mi baja... a gyertyán se láccot semmi... aztán gyári gyertya bele és ment mint az ökör
Sok Km van már benne? Mert más ötletem már nincsen, ilyet még nem hallottam, hogy lepörög végig, és nem megy...
power mükszik? gondolom igen... de elég furcsa
Igen, az elképzelhető, kb 5 vagy 10-et, de ennyit nem csalhat.[sztem]
Ht elektronikába biztos nicns mert lepörgött vagy 12 ezerig. 6. ba is
Elképzelhető e az hogy csal lefelé a km óra?
elektronikába nincs valami folytás? ezekbe asszem a kipuba van folytás a karbi alatt meg az elektronikába lehet ha jól tom meg lánckerék
Na gyerekek, arra adjatok nekem választ, hogy mért van az, hogy a gépem folytottan 3. ba padlón csak 95öt ment, holott akárhány nsr amivel eddig mentem 100-105 öt ment. Ma kicseréltem a kiput meg a hátsó lánckereket kissebbre és úgyis anyit megy csak. Végsebességre meg nem éri el a 140 et. Ez mi a faszomtol van?
De mivel Dragracer-nek is 125öse van, onnan gondoltam hogy arról van szó .
hát látod erről beszélek én is ez az ami miatt itt valszeg sose lesz mégcsak hasonló se
ez eddig rendben is van , de olyan adásvételit írok , amilyet akarok ...
akkor meg mi értelme ?
Ha van egy 125-ös robogóm , és írok egy 50-es adásvételit , akkor ugye legalizálják az eddig elvileg forgalomban nem használható motoromat

hát gratulálok ...
Több téren is kivitelezhetetlen ez a 2009-es rendszámos átállás... én maximum egy olyan megoldást látok kivitelezhetőnek hogy az ember besétál, adásvételit bemutatja és az alapján kiállítanak neki egy forgalmit és egy rendszámot kap majd... a biztosítás meg a műszaki nem fog változni, de ez is pénzbe kerül... szóval aztmondom nem eszik ezt ilyen forrón
nálunk a bebetta külön kategória amire nem kell rendszám de ugyan úgy van műszakija
Nem esik félreértés, de mi az 50 es kategóriáról beszéltünk, nem a 125 ről. Szlovákiában az öszes segédmotor rendszámos. Arról volt szó!
hi ... erről a segédmotor rendszámoztatásról lenne pár kérdésem ...
beviszek egy adásvételit az okmányirodába és ennyi?
És ha a motoromon 100cm3-es henger van ?
vagy minden nagypapa felül a 100 éves simójára és berobog a KPM-hez beméretni?
esetleg ha 2 -3 motorom van és az egyiket rendszámoztatom (mondjuk ami ténylegesen 50-es) akkor elég ha csak átrakom a rendszámot a másikra (ez meg mondjuk egy 125-ös)?
Akkor igazoltatásnál aláhasal a rendőr számokat ellenőrizni , ez baromság szerintem és kivitelezhetetlen is ...

kb hány db kölföldről behozott robogó van az országban , ami már 8 kézen átment ,és az eredeti papírjait rég megette a böce (vagy meg se voltak )

ezt elképzelni se tudom , hogy hogy fogják ezt ellenőrizni ...
de a fogaskerék méretek attól még megegyezhetnek , ha szerencséje van
Inkább ugyanannyi mint nálunk.
Félreértés ne essék:
15500 az eredetvizsga
12000 az új forgalmid + eljárási illeték
2200 a ccm utáni illeték
7-10000 a biztosítás

Tehát olyan 40e körül jön ki akárhogy is számolom. De Fügének volt jó a meglátása, ez bizony sehogy sem 20000 !
Bazzeg, nálatok ilyen drága a segédmotor átírás? De nem értem ezt. Egy babetta kb 5ezer forintba kerül. Most arra ki lesz az aki majd lerendszámoztatja 20 ezerért?
Bassza meg nem tudok aludni, és még szar kedvem is van...
14 000 az eredetvizgsa 13500 az átírás plusz a biztosítás 7000, ez neked hogy jön ki 20 000-be mert akkor ott iratom át a következő motorom!
hát 4 600 koronát fizettem az átírásért! szal nézd meg mennyi a tarifa és hát sztem több mint 20 000 forint(szorozd be 8,5 vagy 8,2 al most ez között van )
Sziasztok! Nyáron szeretnék motort venni(ha lesz rá pénzem), és egy két info kéne az NSR-ekről (92-93)
Mennyire szervízigényesek? Leggyakoribb hibájuk?
Ja és mennyit eszik?!
Előre is köszi!
Jó de nálatok is 20 ezer ft-ot kell fizetni az átírásért?
Bajtársak nálunk már a rendszerváltás óta a simsonon is rendszám van szal jó 15 éve az 50 esek is rendszámozottak!