Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkó a cuplunga mivan
tegyek rá melegvizet?
ja ertem
de a crm be igen fent van nem menne fel az anyag
en ugy oldottam meg hogy visszavezettem az olajtartalyba
Hát ez tetszik
Mindenkinek feltünik
TULFOLYÓTARTÁLY uraim!
Ugye 2t állandóan szutykos és fater alergiás ha betonra csöpög az oil ez meg még véletlenül tú is van töltve szóval ha meghajzom pár csppet kinyög agából, ezért szerkesztettem azt oda.. meg a karbi is bele lessz vezetve meret azon is van asszem 3 tulfolyó.
Ahha vágom köszi!
gondolom kenes a lancra
enyembe is ilyen blokk van
Mi az a valami a láncnál?
köszi
azért ide jövök kuplunginfóért mert a régebbi NSRekbe(az ujat nemtom) ugyanaz a blokkvan
féltestvérek vagyunk kolegák
nah ilyen kerekekel mar jobban mutat.grat hozza
de a karbi alatt is ki van kapva a folytás?
mejikbe?
a régi kopott karcos endurókerekesbe?
nekem a regi formaban jobban tetszett a crmed.
magyarul mester magyarul
hÁ MERcsúszik sozt jólegyen mi kő bele? mittomén
az lesz, majd haverral megyünk egy kört, aztán kiderül. neki full ugyanez a felállás van. 13-35 fogaskerék, folytatlan kipu, meg 17es felni, per80as gumival.
Kopó, vagy a fém?
nsrbe menyibe kerül a kuplunglamella?
próbáltad ugy hogy egy másik nsr ment melleted? szentem az a legtutibb
lánckerék tuti hogy 13-35 mert ma cseréltem :D. kuplung nem csúszik.
lehet hogy más a lánckerék fogszáma... kuplung nem csúszik?
az lehet bazzeg. mer egy bosch gyertya van benne, igaz új, még az előző tulaj rakta bele. Lehet megnézem gyári gyertyával.
hogyne működne, haver ment vele, aszonta ez az övét is legyorsulja, úgy megy. 13300 km van benne. és az az érdekes, hogy eddig akárhány nsr el mentem mindegyik 6800 on ment százat. ez valahogy 7500 körül megy százat 6. ba. meg mondom 3. padló 95 annál sehogy nem megy többet. se folytottan, se folytatlanul. szal nem értem. de viszont menni megy mint a barom. ezért tartanám elképzelhetőnek a km óra csalást.