Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az elsődleges célja az hogy érdessé tegye kicsit a felületet, ez azért kell mert ezen fog megtapadni egy olajfilmréteg...
Ahogy ez a finom "karcháló " elkezd lekopni úgy egyre kevesebb olajfilm tapad meg rajta, és egyre gyorsabban kopik a dugattyú...
honolás az mást takar :) keresztirányú bevágásokat hoznak létre a henger felületén... egy idő után azért lesz kopotabb a henger fala egy pontig mert a gyürük megkoptatják és az perem jelzi meddig járnak a gyűrük... a hónolással amugy persze hogy egy síkba fogja hozni azt a részt de nem az az elsődleges cél az eljárás során
Azt jelenti, hogy ahogy a dugattyú jár a hengerben ugye fel és le nrmál esetben és ameddig a dugattyú felmegy addig kopik a henger fala belülről, de felette meg megmarad az eredeti belső átmérő. Hónoláskor az egész henger belső falát egy síkba hozzák. Úgy lehet észrevenni hogy ilyenre van szükség, hogy belenyúlsz a hengerbe felülről, és végigsimítod néhányszor fel és le, és érezni hogy a legfelső rész kiljebb van, mint az a rész, ahol a dugó jár.
Nemtom érthető volt-e ez így.
Ez a henger hónolás mit takar?
ez a volt o.társcsajom gépe.honan szedted a képet?
Azt tudja valaki fejből hogy mekkora főtengelycsapágyak kellenek az Nsr-hez? Mindent meg akarok venni előre, a generálhoz. Ja és hogyha felhónoltatom a hengert(mert szerintem tuti hogy kell majd), akkor nem kéne bene valamennyivel nagyobb dugattyú? Vagy a gyári Honda dugókat csak egy méretben lehet kapni?
Hát rápontozol egy rudat a gyűrű vagy mi a szar belsejére... kifurkálod a hegesztéseket, aztán meg a rúddal ki tudod húzni... vagy vaéahogy tuti meg lehete oldani...
de ha nemjon ki szetkell.nekem kijott
Tehát akkor nem szükséges szétvágni.
húúúúúúú. ez elég jól hangzik
Egyszerűbb volt mégegyszer feltölteni
igen van rajta 3db ponthegesztes es ha kifurod a harom jukat,es kiesik a szukites
Moker tuti hogy szét kell vágni a kipuff-ot ha ki akarom szedni belőle a folytást? Mert azon az oldalon amit tegnap találtam, és a linket ide is bedobtam, azt írjár hogy nem kell elvágni a kiput, ki lehet belőle szedni anélkül is. Szted?
en rendeltem futar hozta.
Csináld meg ilyenre!Amugy szerintem nem rossz igy.Sziasztok!
értem és vdani szted akkor a levegöcsavaron állitsak vagy még esetleg hol szivhat falsot?:S
Halló! Ha az egész NSR-em full feketére lefsteném akkor az hogy mennyibe kerülne ?
Keveset kap, az üresjárati levegőcsavaron állíts, és nézd meg még azt hogy nem kap e falsot valahol, mondjuk a szivatónál, de én inkább beállításra gondolok
ezen a rajzon esetleg memutatni h min kéne állitani?
jó estét mindenkinek kellene egy kis segitség karbimat szétszedtem kitakaritottam elötte minden fasza volt és utánna az alapjáratom ha bemelegszik fokozatosan megy fölfelé de ha adok neki egy kis szivatót akkor visszaugrik , mi lehet a baja a levegőcsavaron kellene állitani vagy az úszón , akinek volt valamilyen problémája és eltudta háritani az irjon ide sürgös és fontos lenne kösz
Igen.
email: hangya18@freemail.hu
Hali még nem rendeltem, német tudásom meg finoman szólva gyér szal azért nem vágom h mivan kiírva. Egyébként oszt.társam mutattam nekem is ,hogy jó cuccok vannak csak gondoltam beteszem. Egyébként nemrég frissült szal sztem működő oldal ez
Tényleg Moker, amikor rendeltél a 125ccm-shop.de től, akkor ugye euróban fizettél nekik amikor kivitték a csomagot? Futár vitte ki, vagy a postás?
Vagy e-mail-en.
Vegyél fel! msn:fnandi@easymail.hu