nekem is mikor megvettük a mocit 21 KW volt a papirba irva,de vittük műszakiztatni...és visszabirták irni 11 KW-ra!Legálisan!SEmmi feketeség nincs benne !Anyi hogy kértek a hondátol vmi papirt,hogy gyárilag van olyan NSR ami 11 KW alatt jön ki,és ugye a folytottak azok ilyenek....ezért visszatudták irni 11 KW-ra!
Ebben reménykedem én is. (meg igazából már leszarom, mert kb 3 hónapja keresgélünk használt motort és mindegyikkel volt valami baj, kivéve a mostanival.)
Persze, azt tudom hogy gyengébbek a négyüteműek. De el kell dönteni hogy legálisan motorozol-e, vagy kockáztatsz azért, mert nem fér bele a határba a teljesítmény.
(Én a rutin és a forgalmi órákat egy Suzuki RV125-össel szenvedtem végig. Egyszer sietett hazafelé az oktató és a telephely felé mindenki húzatta a motor, mert az oktató tövig nyomta. A Suzuki 5-ikben agyon pörögve ment 80-at. De onnan tovább nem is húztam, mert nem akartam hogy szétessen alattam)
Csak a 125-ös négyüteműekkel az a baj, hogy eléggé gyöszösek . Az oké, hogy kevesebbet esznek, de nem is mennek annyira. Faternak van egy kis 125-ös cg-je, ha ki tudok húzni belőle 100-at, az már nagyon jónak számít, holott az NSR-ek 140-150-160-at mennek. Vagy ott vannak a 125-ös cbr-ek, amik szintén nem tudnak annyit(sztem). De végülis emberfüggő a dolog, mert van aki a 4üteműt preferálja, de van aki a 2üteműeket. Kinek a pap, kinek a papné(kinek a lánya.. ).
Én például a 2 üteműt szeretem jobban .
Szia! Ha szerencséd van, akkor a forgalmiban 11kW alatti érték van beírva, de ha nem, mert mondjuk be van írva 21kW, akkor vagy kockáztatsz (asszem én ezt fogom tenni, mert sehol nem találok olyan mocit (ami működik is...), ami beleférne az A1-be), vagy veszel egy négyütemű 125-öst. Azok szoktak 9-11kW-osak lenni általában. Én ennyit tudok erről.
Elég nagy marha, hogy ha zsebből fizet még a rendőri intézkedés után. Zsebből akkor szokás fizetni ha a helyben megúszhatod vele a bírságot!
Amugy balesetek voltak vannak és lesznek is, én kétéltű vagyok sőt szinte többet járok autóval átlagban mint motorral és rengeteg figyelmetlen motoros van az utakon szebben fogalmazva hülye, ami igazából nem abban mutatkozik hogy előre megy a pirosnál, meg 130-al megy a városban hanem inkább a piroson áthajtás, figyelmetlen előzés, bekanyarodás jobbról előzés. De mivel motorozok is úgy ülök autóba, hogy ezekre mindig számítok. Ellenben ha motorral megyek akkor megint csak figyelem a vezetési stílust hogy mi sülhet ki belőle.
még az utolsó vánnyadt lemezcsavart is irasd fel a számlára :D de azé csak módjával :D amugy szegény autós... én őt is sajnálom meg mindenkit, nemhiszem hogy ezt akarta
(Én a rutin és a forgalmi órákat egy Suzuki RV125-össel szenvedtem végig. Egyszer sietett hazafelé az oktató és a telephely felé mindenki húzatta a motor, mert az oktató tövig nyomta. A Suzuki 5-ikben agyon pörögve ment 80-at. De onnan tovább nem is húztam, mert nem akartam hogy szétessen alattam)
Én például a 2 üteműt szeretem jobban .
Amugy balesetek voltak vannak és lesznek is, én kétéltű vagyok sőt szinte többet járok autóval átlagban mint motorral és rengeteg figyelmetlen motoros van az utakon szebben fogalmazva hülye, ami igazából nem abban mutatkozik hogy előre megy a pirosnál, meg 130-al megy a városban hanem inkább a piroson áthajtás, figyelmetlen előzés, bekanyarodás jobbról előzés. De mivel motorozok is úgy ülök autóba, hogy ezekre mindig számítok. Ellenben ha motorral megyek akkor megint csak figyelem a vezetési stílust hogy mi sülhet ki belőle.