Nekem egy nsr/crm blokkom van..., az évjáratot nem tudom .. valószínűleg jó az ns- be is ,de ha leméred a fogaskereket , esetleg lefényképezed (gondolom kiszedted ha tudod,hogy melyik rossz)
akkor 100 %-osan megállapítható ,hogy ezek olyanok -e ....
Az árról ráérünk akkor is beszélni ...
Hali!
Honda Ns-125-höz lenne szükségem váltóhoz, 1986-os évjárat...ilyened lenne?Milyen áron?(Az enyémben a kuplunkgtengelyen lévő 20/22-es fogasklerék ment gallyra, ami a 3-4.sebesség..)
Amúgy ahány Nsr annyi féle forgalmi. pl az enyémben 10 kw van. Össze-vissza írkálnak a hozzá nem értők az okmányirodában, függetlenül attól, hogy a moci ténylegesen mekkora teljesítményű!
Ez tényleg fura....és ha valaki nem viszi el rendszámoztatni, azt kötelezik majd? gy tényleg el fog tünni pár márka az országból (Szerencsére ez engem nem érint....)
Mindegy nem vitatkozom! Egyébként mindenki maga dönti el hogy mit tesz. Az majd később derül ki hogy megérte-e vagy sem.és hogy milyen következtetéseket tudok levonni ergo milyen tanulság lesz belőle.
Baszus! Most olvasom, hogy 2009 től kell renszámozni az 50eseket. Kell hozzá az originál adásvételi, vagy a külföldi, vagy az originál magyar. 15-20 ezer forint lesz a papirazás, minden egyes adásvételnél, regadó, rendszám, műszaki, forgalmi miegymás. Kérdem én mi lesz így akkor az olyan motorokkal mint a babetta, simson, romet, komár, verhovina, riga stb. Dobjuk ki a kukába? vagy vastelep? és hagyjuk íly módon letünni egy régi kor motorjait? Esküszöm ez Kóka nem normális. AZT A TELIBEBASZOTT JÓ ÉDES ROHADT RÁKOS KURVA SZÁJBABASZOTT KURVA ANYÁT. Addig az ok, hogy legyen renszám. De most egy 5000 ft értékű motornál ki fogja megfizetni a 20 ezer forintos átírást meg ilyeneket? Köcsögök.
Nem arról van szó, hogy ki rakja ösze, nekem is nagyon jó haver szokta öszerkani. Csak maga a megvétel. Most lehet hogy megveszed, aztán öszeszerelés közben derül ki, hogy ez is szar, az is szar, amaz is. Ez-az nicns is meg, aztán kapásbol 50 ezer. Én ha ilyet vennék , vagy csak alkatrésznek, vagy 20-30 ezerné nem adnék érte többet.
Ne aggódj Scottpeter! Ugyanis a motort egy nagyon jó haverom rakja össze, és én megbízok benne!
a haverok mindig hozzá hordanak mindent legyen az akár láncos(láncfűrész) vagy Robi kapa.
Szerintem ne vegyél darabolt nsr-t, annál nem tudod hogy jó e vagy sem, hiányzik e belőle valami vagy sem. Legjobb az ha működőképes kipróbált állapotban veszed. Még azok között is vannak roszak.
Sziasztok! Én egy leendő nsr tulajdonos vagyok.
A leendő motorom még pisit darabokban van. Az lenne a kérésem hogy van-e olyan valaki aki rendelkezik ehhez a motorhoz gépkönyvvel. Megköszönném ha belepillanthatnék!
Köszi
Én is jelenleg ezzel a gonddal küszködök. Hát legelőször is dobd le a kiput és szerezz be egy régebbi, körlámpás kiput. Abból tudod megállapítani, hogy a folytott kipu marha nehéz, a folytatlan meg könyű, meg kissebb a dobja is. 2. a lánckerekek. a folytott verzión 13-36 os fogaskerekek vannak (meg alapbol a gyári macskán is mindegyiken) ha ezeket már nem cserélte le az előző gazda. 14-35 re cserélésével máris többet fog menni. Általában ezek a legtöbb folytások, de akad még olyan is, ami a karburátornál van lefolytva, fúvókákkal, illetve a papír tömítéssel ami nem engedi át csak egy bizonyos mértékig az anyagot. Ezt is kicsit nagyobbra ki lehet vágni és már ok is. a 4. folytás az a CDI ben azaz a gyújtáselektronikában van, 9800as fordulatnál 5-6 sebességben nem enged tovább. Ehhez jobban moker ért. Nála érdeklődj.
Nekem volt már mindkettő...