Az enyémben nem tom pontosan hogy mennyi lehet, mert valami hülye belenyúlkált a km órába, és nem műkszik a méterszámláló, gondolom vissza akarta tekerni, de közel 50 lehet benne, és tényleg csak felül megy! Meg a powerrel is van valami, mert nem egészen úgy műkszik ahogy kellene.
12 e km egy nsrnek semmi, majd 25nél ráérsz gondolkodni... de nsrek 30at is elmennek... bár akkor már inkább csak felül mennek... szerintem az asso werke az egy nagyon jó dugó... wisecora is mondják hogy jó, vertexről halottam roszakat, proxról jót is rosszat is, de ezt nem tudom megerősíteni... nem ismerek senkit akinek tönkrement volna a prox dugója...
Hello Dani!
Mivel Te szaki vagy, ezért megkérdezném, hogy melyik a legjobb dugó? Vagy melyik a legjobb nsr-be?
Most van 12E km a gépemben, a szerelő javasolt egy ellenőrzést 15E km-nél. Mit gondolsz te erről?
A gép nem volt nyúzva sose.
Nekem 160-as Polini van az NS-emen, országuton min 6 littyó, városban 7-nél kevesebbel nem megy el, de 10-et is simán meg lehet vele etetni. Míg az NSR-emnek 5-6 bőven elég volt. Viszont a teljesitményük ég és föld
Az étvágyára voltam kíváncsi, hogy nagyobb lessz-e, illetve mennyivel lesz nagyobb. De igazából egyértelmű hogy valamennyivel többet eszik, mert ugye nagyobb a hengerűrtartalom. De ha 8-at be lehet vele zabáltatni, akkor elvetem az ötletet.
Vdani666! Dani vegyél inkább egy 600-ast nem eszik többet 150-nes utazoval mint az NSR.NSR 150-es temponál beveri a 8 -at szerintem.A power miatt.A 125-ös gépek közül legszebb cicalámpás NSR.Igaz nem burkolt anyira,mint a duplalámpás.
ehet többet? vagy mehet többet?
Többet eszik az tuti... de nyomatékosabb... bár nekem enduróban volt, és nagyobb, de az zabált mint az állat, de az enyém nem is ment többet 120nál... gyorsaságiban nem próbáltam... nem hiszem hogy többet menne, mert többet nem forog az tuti... viszont ugye erősebb...
Akkor tudom pontosan megmondani, hogy tényleg ennyi-e, ha kihozzák. Mondjuk még meg sem rendeltem. De én pl ezt az oldalt Moker-től ismerem, és ha jól tudom akkor ő szokott tőlük rendelni. Csak annyi a hátrány, hogy kicsit lassan jönnek ki a csomagok tőlük. de amúgy műkszik. Nekem ezt mondta. És én hiszek neki.
Mivel Te szaki vagy, ezért megkérdezném, hogy melyik a legjobb dugó? Vagy melyik a legjobb nsr-be?
Most van 12E km a gépemben, a szerelő javasolt egy ellenőrzést 15E km-nél. Mit gondolsz te erről?
A gép nem volt nyúzva sose.
Tuti?
De ugye ha jobban megy jobban is húzod neki, ezért eszik többet de ha meg tudod állni
Többet eszik az tuti... de nyomatékosabb... bár nekem enduróban volt, és nagyobb, de az zabált mint az állat, de az enyém nem is ment többet 120nál... gyorsaságiban nem próbáltam... nem hiszem hogy többet menne, mert többet nem forog az tuti... viszont ugye erősebb...