tudom tudom, hogy sr 125 milyen, azért is írtam, hogy semmi köze a túrasport kategóriához... csak hogy ez a 3 amire leszűkült a kör, de inkább 2 : tzr, nsr
tulképp eddig egy ismérvet jegyeztem meg, amit több forrásból is mondtak... Csak japán motort vegyek, mert az olaszokkal sok a baj, mégha jól is néznek ki... szóval tulképp leszűkül a kör kettőre: honda nsr 125 vagy yamaha tzr 125 netán yamaha sr 125, ami ugye nem túrasport de elég jól néz ki, bár lassabb... szóval az első kettő ami tetszik...
hát a 125/50et semmi képpen nem ajánlom, az nsr egy nagyon megbízható kis moci, gondolom nézegetted még az af1eket is, hát azoknak kicsit jobb futóművűk és fékük van, meg alul nyomatékosabb, de haverom af1ével mindig volt valami baj, mindig szerelgetni kellett, nekem nsr egyáltalán nem kellett, remélem ez elég elfogulatlan vélemény volt, ja és utasos témához, af1 nyomartéka miatt könyebb vele utassal menni, viszont picike ülés van rajta, az nsr alul nyomatékszegényke, viszont az ülése sokkal kényelmesebb, kezdődknek elég jó motor, hugom is ment vele...
Szevasztok!
Abszolút kezdő agyok és tanácsokat gyűjtök, azt mondták ez a legfőbb feladatom vásárlás előtt...
Hallottam hogy jó ez az NSr, de akkor is elfogulatlan válaszokat várok.
Biztos sokan kérdezték már de engem is érdekelne...
Milyen motort ajánlotok egy kezdőnek 150-180 ftig? Városi motorozás, kisebb utak megtétele céljából, extrém esetben második utas szállítása, de ez nem szempont, a kategória az 125/50 vagy 125 netán 250 ami szóba jöhet... válaszotokat előre is köszönöm... ja és sporttúra motor érdekel főként... köszke
Ha feltétlen 125-ös motorral akartok menni, akkor vegyetek Aprilia AF1 sport pro-t...
azt nem kell szarrátuningolni, és mégis az enyém bármikor lenyom egy nsr-t...
nemistudom mennyi az nsr vége?
Az AF1-nek 170, legalábbis az enyémnek!
Amiket ide írtatok h kahein karbi meg titán dugó meg minden annyi zséből eladom az Nsremet és veszek egy 600ast Én azért vettem h eltudjak gurulgatni erre arra nem h RSeket verjek le (már levertem 1et így is.. ott pattogott h az ő motorja ... az enyém meg... mondom akkor gyere ki a hóra bazz és kurvára nem tudott leverni...) ennyi az én gépemről
Vaaa, nem erted mit mondok mi? Elhiszem, hogy megy 170 et meg leveri az RS, bar nemtom milyen RS az. Ne ketelkedtem csak annyit kerdeztem, hogy mit lehet tudni a moccrol, meg mibol gondolod, hogy verseny.
Nem mondtam, hogy az osszes 93 as ilyen, plane az F es. De hagyjuk is, esetleg ha tenyleg gyarilag ilyen faszanyos a moci akkor feljohetne gyerek azt leirhatna, hogy mi a helyzet mer toletek nem sokat tudok meg.
nem mert a 125ös 2t kben nincs 4 henger, meg azért az elég komoly szerkezet ami neked van, csak a hangja az ami nekem nem tetszik, az 19ezret pörgő 4t hang nem tetszik de ezt nem sértésből mondom, az biztos hogy dúrva az is, főleg amikor kipuff nélkül mentél vele
Abszolút kezdő agyok és tanácsokat gyűjtök, azt mondták ez a legfőbb feladatom vásárlás előtt...
Hallottam hogy jó ez az NSr, de akkor is elfogulatlan válaszokat várok.
Biztos sokan kérdezték már de engem is érdekelne...
Milyen motort ajánlotok egy kezdőnek 150-180 ftig? Városi motorozás, kisebb utak megtétele céljából, extrém esetben második utas szállítása, de ez nem szempont, a kategória az 125/50 vagy 125 netán 250 ami szóba jöhet... válaszotokat előre is köszönöm... ja és sporttúra motor érdekel főként... köszke
azt nem kell szarrátuningolni, és mégis az enyém bármikor lenyom egy nsr-t...
nemistudom mennyi az nsr vége?
Az AF1-nek 170, legalábbis az enyémnek!