Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy ha megvan pöccintve és 14 ezreket forog na akkor nemárt neki a 10es
visszaolvasva NGK-BR9ECS a gyertya gyári tipusa, sportosabb használatra a 10-est ajánlják ha jól tudom(NGK-BR10ECS)
Nemtom netegyél túlnagyot se sztem 9 a jó vagy max 10 de az csak akkor ha valami "tuning" is van a gépeden
kösz a választ. kissebb a hőérték könyebben beköpi nem ? de ha túl nagy akkor mi történik?
7es hőértékű? 9est tegyél bele mert ez sztem szar
Én nemtom kiaz
ha visszaolvasol nem is olyan rég valaki beírta de sztem a nagytöbbség ngk japán gyertyát használ nekem bevált és jól bírja nagyon eddig kopp kopp kopp
hali nem vagyok nagy gyertya szakkértő de azt szerettném kérdezni most Magneti Marelli CW7LP van a mocimban és hogy gyárilag milyen van az nsr-ekhez+ hogy ti mit használtok/ milyet ajánlatok?
Majdnem megkérdeztem ki az a James Dean,elárulva tudatlanságom, de hála a szent és sérthetetlen netnek köszönhetően kibővítettem tudatlanságom

Köszönöm
Nagyon köszi!megnézzük.remélem mostmár jólessz a masina azt zúzhatok.amugy asszem nikk kérdezte h h merek Jamesdean lenni.számítottam a kérdésre,úgy merek h(hihetetlen de igaz) én 1azegyben úgy nézek ki mint ő...amugy dzsémszdínnek lenni csak akkor veszélyes ha porséd van.ezért van inkább motorom.a jelenlegi helyzetben nem tűnik h meghalok rata mert annak is örülnék ha kettőt röfenne....max rámesik és agyonüt
és örömmel látom h andris85 is aktív fórumtag lett
egyik nap eső volt...direkt mókáztam... 1-2-3 gázra tette a popsit 80ról elkezdtem gyorsítani aztán 110ig csúszott
Nyulnak és JamesDean-nek (rem jól irtam) az önindítóval kapcsolatban. Nekem is úgy volt most nyáron hogy indítóztam kerregett és meg sem akart moccanni aztán meg mindig lehúzta az aksit, a megoldás a szénkefék kicserélése volt mert már nagyon el voltak kopva otthon sem nagy ördöngősség kicserélni.Mostmár pöccre indul, igaz hidegben kell neki a szivató de amugy simán beindul.Ettöl még lehet más gond de ez tünik a legvalószínűbbnek
Finiii!
Nem érdekel, nem akarok vele foglalkozni... Bennem az legyen, hogy pár karc, és él tovább, nem pedig donot motor..
Jó lenne ha vad lenne, de nem az Na igen a ktm-ed az nem semmi
Esetleg a gyerek nem akarja eladni ami megmaradt belole?
enyém 50 ló 50 nm.... 1 henger...azért 2-3-4ezer 1 gumi... úgy teszi a seggét hogy húúú
Szerintem itt nema sebesség a lényeg, hanem az erő amit lead nyomatékon... Arra ott a Cicus!
mármint az enyém tol 170ig mint a barom... kis 400as. a 625ös tovább bírja
Szeretem a kihívásokat! Tehát jöhet...
jönnek azok rendesen kerékre.... ktmből van 990 is én egy ilyen fekete 625ösre ülnék át elég szívesen...pesze csak sm terepre kurva sok,legalább is nekem még a 400as is...utcára pont aranyos. 50ig kerék aztán meg 160-170ig tol mint a barom már csak egy 6. gang kéne kár hogy az kimaradt...
hidd el hogy pályán a 25ös cross is lefáraszt eléggé
Ha meg terep,akkor van itt a környékünkön egy jó kis pálya... Babodon! Habár jobba örülnék egy ringnek.