Szia!
Köszi a segítséget majd beszélek a manussal, hogy mit tud tenni az ügy érdekében!
Képet a motorról és magamról? Talán majd máskor...
No nem mintha annyira szégyenlős lennék, csak biztos láttál már motoros lányt?Hát én is pont olyan vagyok mint a többi....
Amúgy nagyon tetszik a fórum, sok hasznos van rajta!
Köszi mindenkinek!
Sziasztok!
Még új vagyok a fórumon és kb. 1hete vagyok tulaja egy Honda NSR 125-nek.
Abban kérném a segítséget, hogy szeretnék rá venni matricát NSR50-t, hol jutok ilyenhez hozzá?
Olvastam a hozzászólásokat csak nem derült ki számomra hogy hol találok matricát?
Köszi!
Ja és amúgy közgázos vagyok csak a BGF-en.(és lány vagyok, mert a jóisten puncival vert meg!:-)))[ De ez remélem nem kizáró ok!
Hy Norbi
Először is azt szeretném megkérdezni h ugye a tiéd is 50-ként van, mert igazoltatásnál egy kicsit érdekes lenne két ugyanolyan motor, de egyik 125-ös másik meg csak 50-es ; bár amilyenek a rendőrök lehet h fel se tűnne nekik ...
Egyébként ezen a héten csütörtökig sajna nem mer szinte mindenből dogát irunk váááh, de pénteken én már délbe végzek és onnantól szabad vok, szal akkor mehetnénk egyet túrázni.
Írd meg neked mikor jó aztán most már csak össze jön
Na Hy ALL ! !
Nekem a gázkarnál szakadt el, és kicseréltem egy univerzálisra az elosztó és a kar közötti részt... Így most ugyahogy jó, de nem tökéletes... Azt h érted h századmillimétereken mulik a hengerem élete?
ha megirod meik városban volt lehet könyebben válaszolna az illetö ha forumtag
nekem mikor fözte a vizet szétszedtem és kiderült h az elözö tulaj olyna ügyes volt hogy a hengerfej tömitésnél ugy nyomott be szilikonpasztát h mindenhol tömitett (értsd hőtürendszer kis lyukacskái) csak ott ahol kellet nem szal kitakaritottam utána jo is volt.
hát a gázbovdenen meg tényleg ne sporolj sztem gyári alkatrész de tényleg viszonylag "olcsó"
A gázbowden nem egyszerű téma és elég fontos is a motor létezésében.
Nem tudom tudod-e hogy néz ki igazából. A karburátor előtt kétfelé ágazik, és egyszerre huzod az olajat meg a benzint a keverékhez, namost én ezt aztán tuti nem mókolnám meg de te tudod. századmillimétereken mulik a hengered élete...
Köszi mindenkinek. De akkor arról nincs szó hogy a henger megadná megát? Legalábbis remélem mert 160-as polini! És sztem szépen járattam. Meddig szabad am pörgetni járatósan?
Először is köszi!
Hogy érted ezt a fulladozást? Mert ha nem elég meleg a motor, power előtt bedadog, s csak utána kezd el húzni! Ha erre gondolsz, ez nálam is így volt, s ennek így is kell lennie.
Bovden? hmmm. Spórolj! Nekem sajna nem egyszer kellett gyári alkatrészhez nyúlnom, nos hát azokhoz, ez csekély összeg.
Nekem is lenne 1-2 kérdésem Néha 6-7ezernél amikor ráhuzom a gázt akkor először fulladozik egyet és utána indul meg... ez mitől lehet? A másik meg h elszakadt a gázbowdenem és a gyári 8500 lenne ami enyhén szólva sok... szal miből lehetne csinálni egyet Tudja vki? Jah és Cilig dúrva a mocid! Vigyázz rá és magadra is! :)
Köszi a segítséget majd beszélek a manussal, hogy mit tud tenni az ügy érdekében!
Képet a motorról és magamról? Talán majd máskor...
No nem mintha annyira szégyenlős lennék, csak biztos láttál már motoros lányt?Hát én is pont olyan vagyok mint a többi....
Amúgy nagyon tetszik a fórum, sok hasznos van rajta!
Köszi mindenkinek!