Valaki tudna nekem segíteni abban hogy a motorom forralja a vizet és most bejáratós van benne 900km új hengerrel. Lehet az a baja hogy a hengernek van valami baja vagy valami más? Valaki válaszoljon már ha tud vmi jót mondani mert fontos lenne!
Így van. Szerencsém volt!
Pláne, mert 98as és mindössze 30ezer km van benn. S január óta nem használta a srác, és a forgalomból is ki volt vonva. Tehát, nagyon jóra sikerült a vétel.
Vigyázni fogok, de legalább annyira, mint Ti. Hisz nem csak rám leselkednek veszélyek, hanem minden motorosra is. Sajna rengeteg a motor baleset, számtalan vétlen motorosokkal. Nagyon kell figyelni, de vmikor még ez is kevés!
Az idő kedvező a motrosoknak, aki teheti menjen, de csak okosan!
Széles Utat!
El sem hinnétek mit tud ez a gép... Beszarás. Természetesen itt már azért gondolkodni is kell, s nem csak tépni a gáz.
25ös után rendkívül erős, még 6.ban is alacsony fordulatról nagyon meg tud indulni. Viszont sokkal stabilabban érzem, mint az NSRt, mint kanyarban, mint egyenes úton. Mondjuk ez a nagyobb testességéből adódhat.
Most nézem csak, h milyen vad géped van! Grat. hozzá! Nagyon tetszik!
Nem igazán értek a Yamahákhoz, hány ccm-is?
Faszán néz ki, biztos legalább annyira megy is
Még egyszer grat.
Én 3 évig motoroztam NSRel, nem rég adtam el. Bavallom, megsirattam. Nagyon jó volt vele, tanuló motornak 5*os, a legjobb a szememben!
A papírjába 19 kw volt, és senki sem szólt érte, vagyis én azt mondom szard le...
Széles utat, és vigyázzatok magatokra, rengeteg a barom az utakon!
Ja, hogy első motor... úgy más a leányzó fekvése. Ne is gondolkozz másban, csak nsr-ben!
Dani igazad van, neki A korl. volt, A1-nél tényleg ccm a lényeg, én mondtam hülyeséget, sorry.
De én még mindig azt mondom, h vegyél mondjuk 400-450-ért egy pár évvel régebbit, de legyen egy kis zsé talonban, ha vmit csinálni kell rajta.
És vigyázz magadra!
Üdv!
mert jó lenne tudni a birosági eljárás miatt ugyanis komplikációk adódtak nem ismeri el a komcsiribanc hogy ő volt a hunyó.
Pláne, mert 98as és mindössze 30ezer km van benn. S január óta nem használta a srác, és a forgalomból is ki volt vonva. Tehát, nagyon jóra sikerült a vétel.
Hány km van benne és mikori?
a többieknek meg bocsi az offért.
Vigyázz rá meg magadra, na és persze grat hozzá! :)
Vigyázni fogok, de legalább annyira, mint Ti. Hisz nem csak rám leselkednek veszélyek, hanem minden motorosra is. Sajna rengeteg a motor baleset, számtalan vétlen motorosokkal. Nagyon kell figyelni, de vmikor még ez is kevés!
Az idő kedvező a motrosoknak, aki teheti menjen, de csak okosan!
Széles Utat!
Üdv!
El sem hinnétek mit tud ez a gép... Beszarás. Természetesen itt már azért gondolkodni is kell, s nem csak tépni a gáz.
25ös után rendkívül erős, még 6.ban is alacsony fordulatról nagyon meg tud indulni. Viszont sokkal stabilabban érzem, mint az NSRt, mint kanyarban, mint egyenes úton. Mondjuk ez a nagyobb testességéből adódhat.
Most nézem csak, h milyen vad géped van! Grat. hozzá! Nagyon tetszik!
Nem igazán értek a Yamahákhoz, hány ccm-is?
Faszán néz ki, biztos legalább annyira megy is
Még egyszer grat.
500 körül már egy nagyon jó kis gépet tudsz venni...
Én 10 évnél idősebbet nagyon nem vennék.
Aki ma a körúton ment el a kis kétkerekűjével az nincs itt véletlen?
Csodás volt a vas
Te szolnoki vagy?
Ma láttalak szolnokon!
Nagyon jól néz ki az NSR-ed!
Majd ha megjön a jogsim, egy talit beüthetnénk!
ha gondolod, vegyél fel MSN-be
A papírjába 19 kw volt, és senki sem szólt érte, vagyis én azt mondom szard le...
Széles utat, és vigyázzatok magatokra, rengeteg a barom az utakon!
S hogy min motorozok most NSR után, ő lenne az
Dani igazad van, neki A korl. volt, A1-nél tényleg ccm a lényeg, én mondtam hülyeséget, sorry.
De én még mindig azt mondom, h vegyél mondjuk 400-450-ért egy pár évvel régebbit, de legyen egy kis zsé talonban, ha vmit csinálni kell rajta.
És vigyázz magadra!
Üdv!