hát gyerekek ma lehet véget ért kétkerekű pályafutásom!
megyek lefelé csurgok a főúton, jobbról balról utcák, stoptábla nekik.
kb50 nel mentem mert hideg volt a motor. csaj balra elnéz, én jobbról jövök. kijön, satufék...pufff.... következő kép amire emlékszek hogy nézek a csaj pofájába a motorháztatőn feküdve. semmit nem éreztem, leszálltam elkezdtem káromkodni. két honapja van jogsija.
megkérdeztem, mivan, azthitte leállok?
erre aztmondta! hát nem csak ő régóta állt a stoptáblánál, és megörült hogy jobbról nem jön senki, erre kijött. balra nem is nézett!
hosszu történet. csak lehet most én fogok szivni méha van is tanu és mindent elismert, mert 125/50 esen használom a motort! beirják NSR 50 a biztositonál, 98as évjárat, és kiderül nicns is olyan!:S
most mi a rák lesz? (ui: és egyere jobban fáj mindenem)
Most szeretnék nsr-t vásárolni. Sajna nincs túl sok zsé ezért 92-évjáratban gondolkodom.
A kérdésem az lenne, hogy mi az amire feltétlen figyeljek oda. Próbakörnél mi az ami ne kerülje el a figyelmem magas vízhőfok? Tudom hogy használattól függ de kb hány kilóméter után kell a hengert felujítattni? Ez úgye azért fontos kérdés mert ha jól tudom kb 50 rugó körül van a dolog. Köszönöm szépen a segítségeteket.
Mindenkinek balesetmentes közlekedést és széles utakat.
Valaki megtudná mondani hogy az önindítóhoz a két darab bronzkefének mik a méretei ? Mert kéne cserélni csak nem tudom hogy milyen mértü kéne bele (szélesség és husszúság). Mert ugye ami benne volt annak fullra anyi lett mert letörtek belőle kis darabok annyira elkopott.
Jaja lehet róla szó, érdekelne. Majd ezt még megbeszéljük, mindenesetre nem lenne rossz.
Vazze ma volt a rutin vizsgám és lazán átmentem, mondjuk nem nagy cucc, de annál nagyobb öröm!
Tomi!
2 hét múlva véged mint a botnak!
Egyébként holnap után forgalmi vizgsa és kész vagyok.
28-a érdekelne akkor? Ha mionden igaz, akkoregy páran mennénk: Te, Hart (lassult a robija, aszongya hogy 100 fölött vége van - na de mmajd megvárjuk), Én is mennék, meg talán meég akit be tudok szervezni.
Köszi, tényleg zsír a gép, de azért te sem panaszkodhatsz
Bazsynak üzenem, h előbb szerezze meg a jogsit aztán kötözködjön !
Ma is szép idő van, voltam is kint meg leszek is még. Végülis szünet uccsó napja...
ugynez volt az enyémnek is a hibája... ahogy belevarázsoltam a gyertgyát meghalt a moci.. de ha kivettem rendesen forgott... nekem az önindítóban a 2 bronzkefe annyira elvolt kopva hogy kifordult a helyéről.. kemény 550Ft -ért vettem és azóta semmi baja.
Hi all. Olyan problémám lenne, hogy ha ráadom a gyújtást nem mindig működik az öninditó(és az egész elektromosság) Aztán ha sebességbe előre-hátra mozgatom(de csak ha sebességben, egyébként mozgatom akármeddig) utána műxik
lehet az aksi gyenge ? vagy a kefék vannak bekoszolodva azokat is megnézheted. aszem ez a robbantott rajza én is mostanában fogom szétszedni mert csak küszködik néha
Eladó egy 1992-es Honda Nsr125R spormotor, szezonra felkészítve új láncszett, gyertya, fékbetétek, légszzűrő, olaj stb.. motorikusan teljesen kitűnő állapotban.képet kérésre küldök. elérhetőségeim: kocsis_tivadar_r@freemail.hu e-mail cím ; kocsis_tivadar_r@freemail.hu msn cím vagy a 0670 607-63-73 as telefonszámon
Hali!
Volna egy kis a baj a 125-ös NSR-emmel. Ha be van tekerve a gyertya, az önindító nem forgatja át a motort, olyan a hangja, mintha terhelés nélkül üresen pörögne. Ha nincs kompresszió, akkor szépen tekeri. Sajnos nem ismerem az NSR indító mechanizmusát. Nem tudtok valami árbrát adni róla? Kuplungja menetközben nem csúszik. Mi lehet a baj?
Légyszi segítsetek!
megyek lefelé csurgok a főúton, jobbról balról utcák, stoptábla nekik.
kb50 nel mentem mert hideg volt a motor. csaj balra elnéz, én jobbról jövök. kijön, satufék...pufff.... következő kép amire emlékszek hogy nézek a csaj pofájába a motorháztatőn feküdve. semmit nem éreztem, leszálltam elkezdtem káromkodni. két honapja van jogsija.
megkérdeztem, mivan, azthitte leállok?
erre aztmondta! hát nem csak ő régóta állt a stoptáblánál, és megörült hogy jobbról nem jön senki, erre kijött. balra nem is nézett!
hosszu történet. csak lehet most én fogok szivni méha van is tanu és mindent elismert, mert 125/50 esen használom a motort! beirják NSR 50 a biztositonál, 98as évjárat, és kiderül nicns is olyan!:S
most mi a rák lesz? (ui: és egyere jobban fáj mindenem)
nekem van egy 92 es nsr em. ha érdekel hívj fel vagy írj e mailt. kocsis_tivadar_r@freemail.hu vagy 0670-607-63-73 ez jó állapotú
Most szeretnék nsr-t vásárolni. Sajna nincs túl sok zsé ezért 92-évjáratban gondolkodom.
A kérdésem az lenne, hogy mi az amire feltétlen figyeljek oda. Próbakörnél mi az ami ne kerülje el a figyelmem magas vízhőfok? Tudom hogy használattól függ de kb hány kilóméter után kell a hengert felujítattni? Ez úgye azért fontos kérdés mert ha jól tudom kb 50 rugó körül van a dolog. Köszönöm szépen a segítségeteket.
Mindenkinek balesetmentes közlekedést és széles utakat.
Vazze ma volt a rutin vizsgám és lazán átmentem, mondjuk nem nagy cucc, de annál nagyobb öröm!
2 hét múlva véged mint a botnak!
Egyébként holnap után forgalmi vizgsa és kész vagyok.
28-a érdekelne akkor? Ha mionden igaz, akkoregy páran mennénk: Te, Hart (lassult a robija, aszongya hogy 100 fölött vége van - na de mmajd megvárjuk), Én is mennék, meg talán meég akit be tudok szervezni.
Bazsynak üzenem, h előbb szerezze meg a jogsit aztán kötözködjön !
Ma is szép idő van, voltam is kint meg leszek is még. Végülis szünet uccsó napja...
Eladó egy 1992-es Honda Nsr125R spormotor, szezonra felkészítve új láncszett, gyertya, fékbetétek, légszzűrő, olaj stb.. motorikusan teljesen kitűnő állapotban.képet kérésre küldök. elérhetőségeim: kocsis_tivadar_r@freemail.hu e-mail cím ; kocsis_tivadar_r@freemail.hu msn cím vagy a 0670 607-63-73 as telefonszámon
Volna egy kis a baj a 125-ös NSR-emmel. Ha be van tekerve a gyertya, az önindító nem forgatja át a motort, olyan a hangja, mintha terhelés nélkül üresen pörögne. Ha nincs kompresszió, akkor szépen tekeri. Sajnos nem ismerem az NSR indító mechanizmusát. Nem tudtok valami árbrát adni róla? Kuplungja menetközben nem csúszik. Mi lehet a baj?
Légyszi segítsetek!