Jay, pénteken nekem is eljátszott valami hasonló felpörgős mutatványt. Épp kanyarodok mire fogja magát és megáll a (a buszmegálló előtt, kb 10 ember ). Félrehúzódtam, próbálom indítani, nem megy. Na jó akkor szívató, aztán elindult és 5000-n pörgött, szívató le, szépen visszaállt alapra, majd lefulladt. Ezt eljátszotta párszor, majd az akksim is lemerült , tolhattam haza. Ottthon kiderült, h csak szimplán kifogyott a benya. Nálad nemtom mi lehet, mert neked akkor pörög ha nincs rajta a szívató, ha jól értelmeztem a szavaidat.
Végül egy kérdés: Ugye megnyugodhatok, hogy ha a mutató a berajzolt helyen áll, akkor megfelelően meleg a motor? Tegnap 1perc alatt kiakadt, megperzselte a kuplungbowdent is, mert nem volt benne elég hűtőfolyadék. Feltöltöttem, azóta max eddig megy fel.
a fúvókán? az a porlasztóban van! szétszeded a porlasztót mintha takarytani akarnád és ott a közepén van egy csavar aminek a menete a porlaszto also részében van! És azt egy csavarhúzóval simán állíthatod! Csak az a para hogy nem tudom hogy ki vagy be kell e csavarni mert utoljára a gilerámn csináltam iylet !
Szerintem simán jo a régi! mert azt csak egy vagy két csavar tarthatja! És szerintem lehet szimplán csak vékcsövet is kapni amire nem adnak ilyet! De ha veszel egy szimpla egyedülálló fékcsövet és nem jo rá akkor se vesztettél sokat mert azt utólag is tudsz venni... Én legalábbis igy gondolom mert ez szabbványméret és ezért jonak kell lennie!
Az alapjárat állító csavart még 1x sem állítgattam de amikor megvettem már akkor is ilyen volt. Lehet h hülye kérdés, de a főfúvókán hol tudok állítani?
Ja és még 1 kérdés, az a helyze, h tönkre ment az első fékcsövem (azt, h kilyukadt-e vagy elrepedt-e, azt nem tudom, de végülis mind1, az a lényeg h folyatja az olajat), és akarok venni egy új fékcsövet csak nem tudom, h ami a fékcső két végén van az a gyűrű alakú vmi (amivel a cső csatlakozik a tartályhot meg a féknyereghez), nah szóval azokat le lehet venni a régi fékcsőről és rá rakhatom az újra, vagy pedig az egybe van a csővel? Amúgy így néz ki:
hy! Tudja vki mitől lehet az, h a gépem alapjárata néha 1500, néha felmegy 2500-3000-re vagy akár 4000-re is (ez akkor van ha nagyon meghajtom...) de amikor ráhuzom a szívatót akkor vissza áll 1500-ra...
LokiTomi sztem jol csináltad 4-5nél elváltottál bár én nem használnám a powert az elején az elsö 200km-en de utána belefér már a 7-8ig ha kipörgeted.Hát váltóolaj az enyémbe pl 10w 30as fullszintetikus repsol racing van és eddig nincs semmi gond vele igaz h egy fél literes 1000Huf körül mozog és egy doboz nem elég bele.Jah és bejáratásnál nem árt ha a benzinhez keversz pluszba egy kis olajat.
Szerintem 10W-40 váltoolaj nincs, 4T 10W-40 ásványit v. félszintet érdemes belerakni.
Global 10W-40 semi-synt (félszint) 5L kb 5800 bruttó, literenként is max 1200 lehet.
Én a Mitsuba vettem most az 5L-t nekem nagyker áron hozta haver 4200-ért
Egyébként a Global-ban Valvoline van
Made in Belgium
Szerintem a keverékbe is jó lehet ez a félszint, de javitsatok ki ha tévednék.
Sima 2T olajnak is van vagy 1000 huf lityója.
Na leírom ne kelljen visszakeresned: vdani666 szerint nicasilos 300km, perselyes pedig 1000km. Hajrá, én ma raktam az enyémbe vagy 150-t (városon belül ).
LokiTomi! Kb 7000 ig pörgesd! Ugyanis akkor nyit minden NSR-nél a power! Nekem meg az a kérdésem hogy meddig kell bejáratnom az enyémet uj hengerel meg dugoval? perselyezés volt! 500 körül?
Sziasztok, ma letudtam a bejáratás egy igen jelentős részét , vétek lett volna kihagyni ezt a "jó időt". Egyébként bejáratós motort meddig érdemes pörgetni vagy meddig megengedett? Egy-kétszer kipróbáltam 1-2-ben a powert, amúgy 4-5 ezer között már váltottam is, szerintetek ennyi belefér? Részvétem a szerelőknek.
Blokkba? Motorolaj?
Oda semmilyen. Az olajtartályba vmi 2T olaj, lehetőleg sokat pörgő motorokhoz. Pl Castrol R2. Az jó kis anyag. Ami luk a blokk jobb oldalán van, oda váltóolaj kell, asszem 10W40-es.
Na szétkaptuk a blokkot. A probléma: a hengerfej meg volt köszörülve, így be lett szűkítve az égéstér, volt böszme kompresszió, de a dugó nem bírta és megnyekkent, de mákom volt, h nem szakadt be teljesen. Henger uccsó túlméretes volt, amúgy még nikaszilós. Szal kap új dugót, gyűrűt, nikaszilóval visszamegyünk 2. túlméretre, meg 2mm-rel vastagabb hengerfej tömítést kap, h eredeti legyen az égéstér mérete. Egyébként rendben van, rendbetesszük az idomokat, megcsináljuk majd kipuffot, kap hátsó fékbetét, új hátsó gumit és nemsokára új láncot, lánckereket. Már várom h kész legyen. De még 2-3 hét...
De ti használjátok ki a jó időt!
a fékbetét témával kapcsolatban nekem pl grimeca van elöl
(tipus)fékbetét GRIMECA (cikkszám)RMS 22 510 0120 (ár)1650.0HUF
de kaphatsz akár 10ezerért is ha olyan kell de ugy vettem észre 4-7ezer között mozognak az árak
Végül egy kérdés: Ugye megnyugodhatok, hogy ha a mutató a berajzolt helyen áll, akkor megfelelően meleg a motor? Tegnap 1perc alatt kiakadt, megperzselte a kuplungbowdent is, mert nem volt benne elég hűtőfolyadék. Feltöltöttem, azóta max eddig megy fel.
de akkor is fogom nyúzni, csa a tiédet
KismanzelNSR holnap túrjuk neki... nem fogom kímélni, ugyhogy vigyázz valam!!!
amúgy MI VAN MI?
széjjel dikházlak
egy olyan 100 ast szeretnék!
Global 10W-40 semi-synt (félszint) 5L kb 5800 bruttó, literenként is max 1200 lehet.
Én a Mitsuba vettem most az 5L-t nekem nagyker áron hozta haver 4200-ért
Egyébként a Global-ban Valvoline van
Made in Belgium
Szerintem a keverékbe is jó lehet ez a félszint, de javitsatok ki ha tévednék.
Sima 2T olajnak is van vagy 1000 huf lityója.
Üdv,
Nord
Oda semmilyen. Az olajtartályba vmi 2T olaj, lehetőleg sokat pörgő motorokhoz. Pl Castrol R2. Az jó kis anyag. Ami luk a blokk jobb oldalán van, oda váltóolaj kell, asszem 10W40-es.
De ti használjátok ki a jó időt!
(tipus)fékbetét GRIMECA (cikkszám)RMS 22 510 0120 (ár)1650.0HUF
de kaphatsz akár 10ezerért is ha olyan kell de ugy vettem észre 4-7ezer között mozognak az árak
Mondjuk a simson az más, ott csak hátsó. Legalábbis az enyémen nagyon ratyi...