Na kész vagyok megműtöttem!Nem is kellett olyan nagyon erőltetni kijött szépen!De hallod amilyen égéstermék volt a power nyelveken az nem semmi és szerintem nem egésséges de mind1 felpolíroztam egy csöppet!Drága lehet 2 olyan nyelv???
jinike, látom miklósi vagy. Ha lesz járgányod összefuthatnánk. Mondjuk, amíg nincs meg a jogsim, addig csak a városban, ott is a kevésbé frekventáltabb helyeken megyek. De azután... Mondjuk tegnap beleraktam miklóson belül olyan 150-200 km-t 14-18h között.
Amikor 1 km után piros fölött kóválygott a mutató, az azért volt, mert nem volt benne elég hűtőfolyadék. Egyébként meg Castrol R2 full szint racing olajat vettem, mindössze 3500 ft/lityó, szerintem szuper olaj.
hát az a tengely nem vajbol van, jo tudom mindenki szeret csinyán bánni a saját gépével de az csak eröszakkal fog oanna kinönni, én egy franciakulcsal szedtem ki ugy hogy van a tengelyen egy kis fémkarika ,rá van hegesztve szal egybe van a tengelyel, a francia kulcs két "NYELE" közé fogtam igy nem rongáltam a menetet lényeg h kijött és nem kapott. az elözö hozzászolás megirása azért telet ilyen sok idöbe mert valami oknál fogva az öszes ékezetes betüm összekeveredett
a fékcsöves témával kapcsolatban azon szinte minden szétszedhető
közbe rájöttem h a hengerben lévő szelep ami a kipufugó felöl van az a power szelep
hátt azt ki lehet onnan venni de egy kis ügyeskedéssel jár. elöször is a henger oldalán találsz egy olyan kis "doboz" szerüséget amire az van ráirva h "RC VALVE" nah az lesz a power szelep háza lecsavarod imbuszkulcsal öszesen két csavar tartja. bent látni fogsz egy félkör alaku rézszinü lemezt amiben a power bowdenje fut. leveszed a csavart és lehuzod a tengelyröl lezs mögötte egy kis alátét azt is vedd le jah de elötte csavard ki a ház tetején levö két anyát ahol a bowdenek befutnak (lehetöleg csak anyira csavard ki öket hogy ne nagyon keljen álitgatni) miután ez megvan a ház másik részét tarto két imbuszt, azután kiveszed a tengelyt (ez lesz a legnehezebb mert egy kis szimering van a hengernél alatta pedig egy E gyürü) nah miután kihuztad a tengelyt figyelj rá h lesz rajta egy kis fém gyürü. kint van a tengely a két power nyelvet utána már "gyerekjáték kivenni" én a henger belsö részéböl probáltam onnan talán könyebb valahogy elforgatod öket oldalra és utána kijönnek mert egy kis vájatban mozognak a hengerben abbol kell kiforgatni a szélüket. aztán a másik hengeren ugyanezt ismételd meg visszafelé csak ne hagyj ki semmit mert utána bonthatod megint vissza a cuccost .képet is rakok be ha találok. találtam nem is egyet
A hengerből kijön egy tengely és ahogy a benézek a hengerbe és azt a tengely mozgatom akkor mozog a kipufogónyíllásnál az a szelep!olyasmi kinézete van mint egy pillangó szelep!És ezt hogy lehet kivenni innen!
nemtudom mitöl ugorhat fel a fordulatszám de én tegnap cseréltem főfuvókát és az nem állitható csak cserélhető.
azt csak ugy képzeld el mintha egy menetes csavar lenne egy lyukkal a közepén a karbi alján pedig az a nagy csavar nem állitásra szolgál csak abban van benne a főfuvoka hogy ne keljen szétbarmolni az egész karbit ha cserélni akarod.sztem ha ráhuzod a szivatót ás visszamegy a fordulat az azért lehet mert igy több benzint kap és "fulladozik" szal sztem csak ezért esik vissza.nézd meg a gázbowdent nem akadt e meg valahol, vagy a karbiba kellene körülnézned nem akadt e fel az úszó, esetleg alapjárati csavaron állitani kell.
Az, amit belinkeltél, egy szerelhető fém fékcső fittingje!
Létezik ilyen, szerelhető cucc, akkor valószínűleg elég a csövet, és a roppantógyűrűt cserélni, de ha gumicsöves, vagy kész fém fékcső volt rajta, akkor kell venned fittingeket is!
Megjegyzem érdekellne, hogy ilyen szerelhetős cső ment-e tönkre, mert én is ilyen vételén gondolkodom, de ilyesztgetnek, hogy nem egyszer előfordult, hogy lelötte a végét.. És ugye nem lenne praktikus, ha fékeznem kell, a fék meg eldurran....
LokiTomi! nekem is kb. eddig szokott felmenni(kicsit tovább) és én decemberben használtam.
szóval szerintem az az optimális hőmérséklet lehet feljebb, csak ne a pirosba!
a fékcsöves témával kapcsolatban azon szinte minden szétszedhető
hátt azt ki lehet onnan venni de egy kis ügyeskedéssel jár. elöször is a henger oldalán találsz egy olyan kis "doboz" szerüséget amire az van ráirva h "RC VALVE" nah az lesz a power szelep háza lecsavarod imbuszkulcsal öszesen két csavar tartja. bent látni fogsz egy félkör alaku rézszinü lemezt amiben a power bowdenje fut. leveszed a csavart és lehuzod a tengelyröl lezs mögötte egy kis alátét azt is vedd le jah de elötte csavard ki a ház tetején levö két anyát ahol a bowdenek befutnak (lehetöleg csak anyira csavard ki öket hogy ne nagyon keljen álitgatni) miután ez megvan a ház másik részét tarto két imbuszt, azután kiveszed a tengelyt (ez lesz a legnehezebb mert egy kis szimering van a hengernél alatta pedig egy E gyürü) nah miután kihuztad a tengelyt figyelj rá h lesz rajta egy kis fém gyürü. kint van a tengely a két power nyelvet utána már "gyerekjáték kivenni" én a henger belsö részéböl probáltam onnan talán könyebb valahogy elforgatod öket oldalra és utána kijönnek mert egy kis vájatban mozognak a hengerben abbol kell kiforgatni a szélüket. aztán a másik hengeren ugyanezt ismételd meg visszafelé csak ne hagyj ki semmit mert utána bonthatod megint vissza a cuccost .képet is rakok be ha találok. találtam nem is egyet
azt csak ugy képzeld el mintha egy menetes csavar lenne egy lyukkal a közepén a karbi alján pedig az a nagy csavar nem állitásra szolgál csak abban van benne a főfuvoka hogy ne keljen szétbarmolni az egész karbit ha cserélni akarod.sztem ha ráhuzod a szivatót ás visszamegy a fordulat az azért lehet mert igy több benzint kap és "fulladozik" szal sztem csak ezért esik vissza.nézd meg a gázbowdent nem akadt e meg valahol, vagy a karbiba kellene körülnézned nem akadt e fel az úszó, esetleg alapjárati csavaron állitani kell.
nsr215f a kipufogó meik részén van az a szelep ??
Létezik ilyen, szerelhető cucc, akkor valószínűleg elég a csövet, és a roppantógyűrűt cserélni, de ha gumicsöves, vagy kész fém fékcső volt rajta, akkor kell venned fittingeket is!
Megjegyzem érdekellne, hogy ilyen szerelhetős cső ment-e tönkre, mert én is ilyen vételén gondolkodom, de ilyesztgetnek, hogy nem egyszer előfordult, hogy lelötte a végét.. És ugye nem lenne praktikus, ha fékeznem kell, a fék meg eldurran....
szóval szerintem az az optimális hőmérséklet lehet feljebb, csak ne a pirosba!