Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jinike! van képed rola? mert nem ugrik be hogy melyik az!
Megtettem a vasat. Lesz mit szépíteni rajta de nem baj, fő hogy megvan.:-)
Basszus! Nem lett kész a motorom nem jött meg a kipufogo! ! pedig ma még az idö is szép!
Na kész vagyok megműtöttem!Nem is kellett olyan nagyon erőltetni kijött szépen!De hallod amilyen égéstermék volt a power nyelveken az nem semmi és szerintem nem egésséges de mind1 felpolíroztam egy csöppet!Drága lehet 2 olyan nyelv???
jinike, látom miklósi vagy. Ha lesz járgányod összefuthatnánk. Mondjuk, amíg nincs meg a jogsim, addig csak a városban, ott is a kevésbé frekventáltabb helyeken megyek. De azután... Mondjuk tegnap beleraktam miklóson belül olyan 150-200 km-t 14-18h között.
realkeb! köszi az infot! Én azthidtem hogy csavarhato mert régen egy gépemben az volt és azért állítottam ! de már okosodtam!
Amikor 1 km után piros fölött kóválygott a mutató, az azért volt, mert nem volt benne elég hűtőfolyadék. Egyébként meg Castrol R2 full szint racing olajat vettem, mindössze 3500 ft/lityó, szerintem szuper olaj.
hát az a tengely nem vajbol van, jo tudom mindenki szeret csinyán bánni a saját gépével de az csak eröszakkal fog oanna kinönni, én egy franciakulcsal szedtem ki ugy hogy van a tengelyen egy kis fémkarika ,rá van hegesztve szal egybe van a tengelyel, a francia kulcs két "NYELE" közé fogtam igy nem rongáltam a menetet lényeg h kijött és nem kapott. az elözö hozzászolás megirása azért telet ilyen sok idöbe mert valami oknál fogva az öszes ékezetes betüm összekeveredett

a fékcsöves témával kapcsolatban azon szinte minden szétszedhető
Kössz a segítséget!A hengerről le van bontva minden az RC ház is majd kiügyeskedem belőlle!Mégegyszer kössz az infót!!!!
közbe rájöttem h a hengerben lévő szelep ami a kipufugó felöl van az a power szelep
hátt azt ki lehet onnan venni de egy kis ügyeskedéssel jár. elöször is a henger oldalán találsz egy olyan kis "doboz" szerüséget amire az van ráirva h "RC VALVE" nah az lesz a power szelep háza lecsavarod imbuszkulcsal öszesen két csavar tartja. bent látni fogsz egy félkör alaku rézszinü lemezt amiben a power bowdenje fut. leveszed a csavart és lehuzod a tengelyröl lezs mögötte egy kis alátét azt is vedd le jah de elötte csavard ki a ház tetején levö két anyát ahol a bowdenek befutnak (lehetöleg csak anyira csavard ki öket hogy ne nagyon keljen álitgatni) miután ez megvan a ház másik részét tarto két imbuszt, azután kiveszed a tengelyt (ez lesz a legnehezebb mert egy kis szimering van a hengernél alatta pedig egy E gyürü) nah miután kihuztad a tengelyt figyelj rá h lesz rajta egy kis fém gyürü. kint van a tengely a két power nyelvet utána már "gyerekjáték kivenni" én a henger belsö részéböl probáltam onnan talán könyebb valahogy elforgatod öket oldalra és utána kijönnek mert egy kis vájatban mozognak a hengerben abbol kell kiforgatni a szélüket. aztán a másik hengeren ugyanezt ismételd meg visszafelé csak ne hagyj ki semmit mert utána bonthatod megint vissza a cuccost .képet is rakok be ha találok. találtam nem is egyet
Fogóval próbáljam meg kihúzni vagy hogy?Nem akarom nagyon megeröltetni!
Ha minden igaz oldalra ki kell jönnie.
A hengerből kijön egy tengely és ahogy a benézek a hengerbe és azt a tengely mozgatom akkor mozog a kipufogónyíllásnál az a szelep!olyasmi kinézete van mint egy pillangó szelep!És ezt hogy lehet kivenni innen!
Sok sikert hozzá
Fordulat akkor szalad fel ha kevés a benya, a szivató meg +banyát ad, ezért áll vissza normális szintre.
Sziasztok. Most megyek egy ns 125 f es mocit nézni. Remélem össze jön az üzlet. :-) és én is klubtag leszek :-)
nemtudom mitöl ugorhat fel a fordulatszám de én tegnap cseréltem főfuvókát és az nem állitható csak cserélhető.
azt csak ugy képzeld el mintha egy menetes csavar lenne egy lyukkal a közepén a karbi alján pedig az a nagy csavar nem állitásra szolgál csak abban van benne a főfuvoka hogy ne keljen szétbarmolni az egész karbit ha cserélni akarod.sztem ha ráhuzod a szivatót ás visszamegy a fordulat az azért lehet mert igy több benzint kap és "fulladozik" szal sztem csak ezért esik vissza.nézd meg a gázbowdent nem akadt e meg valahol, vagy a karbiba kellene körülnézned nem akadt e fel az úszó, esetleg alapjárati csavaron állitani kell.

nsr215f a kipufogó meik részén van az a szelep ??
Az lenne a kérdésem hogy van a hengerbe egy szelep a kipufogónál!És azt hogy lehet kivenni onnan és áttenni egy másik hengerbe???!!
Az, amit belinkeltél, egy szerelhető fém fékcső fittingje!
Létezik ilyen, szerelhető cucc, akkor valószínűleg elég a csövet, és a roppantógyűrűt cserélni, de ha gumicsöves, vagy kész fém fékcső volt rajta, akkor kell venned fittingeket is!
Megjegyzem érdekellne, hogy ilyen szerelhetős cső ment-e tönkre, mert én is ilyen vételén gondolkodom, de ilyesztgetnek, hogy nem egyszer előfordult, hogy lelötte a végét.. És ugye nem lenne praktikus, ha fékeznem kell, a fék meg eldurran....
Főfúvóka csvarosan állítható? ilyet se láttam még
Jaja, nyáron kicsit feljebb szokott, de nem sokkal, kb félig elmegy ha meleg van.
Ha 1000ftos szutyok olajat raksz 2t be akkor be is sül rögtön, minimum fullszintetikus kell neki.
okés. köszi
LokiTomi! nekem is kb. eddig szokott felmenni(kicsit tovább) és én decemberben használtam.
szóval szerintem az az optimális hőmérséklet lehet feljebb, csak ne a pirosba!
Ez a genya nem hajlanód bmp-t berakni, grrrrrrrr