Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem is használom a hátsót, most csináltuk meg az elsőt, rettenetesen erős,gyök2-nél behúztam és makdnem fejre álltam.
Szal váltáskor kuplung, bár fölfelé néha elspórolom, ha a gyorsulás a lényeg. Visszafelé kuplung, gázfröccs, vissza egyet, kuplung ki, motorfék. Ha kell akkor első fék, a hátsó még nem fog, de összerakás után azzal is rásegítek majd. Simsonnál muszáj volt, mert ott az első nem volt elég, szal a megszokás bennem van.
Én is így csinálom.
Most olvasgattam mi is a téma...

Vmi kuplungolásról is szó volt, váltáskor vagy mikor is. Vagy hagyni a motorféket, guruláskor?

Elvileg a kuplunk használata ajánlott váltáskor, én csak félig szoktam behúzni, s így gyorsan tudok váltani. És én szoktam motorféket fasználni. Először motorfék, aztán első fékkel jobban lasítok, végül a hátsót is behúzom ha meg akarok állni... Legalábbis én.
Úgy-úgy
Amúgy próbáltam idom nélkül is. Úgy nem néz ki olyan jól, mert ennek nem olyan szép a váza, mint az NSR-nek. Szal NS-ből inkább az R-es jön be. NSR-ből viszont magasan az F-es. Az nagyon el van találva.
Gyorsulásra nem olyan rossz, csak össze van gányolva a kipufogó és ez elbaszta a karakterisztikát, szal 9500-nál leszabályoz. Meg hátul nagyobb a lánckerék, ettől meg 120-nál leforog 6.-ban...
Tényleg a láncerék cserét nem is említettem.
Szal full gyárira szeretném megcsinálni.
Dani, jah, lehet h tényleg nem 4T-vel kéne próbálkozni.
ok, nem gond, egyenlőre még jó a mostani, csak hát be kell tervezni a ktgvetést jó előre, megszorítások vannak vagy mi a szösz
Hát nekem hátul dob fék van. Azt mondta a manusz, h egy pár 4000 ft körül van. Tárcsáról nem tudok nyilatkozni. Az első meg még jó.
Nyugodtan, én nem vagyok vitatkozós fajta, csak szerelőtöl kérdeztem múltkor és ő mondta h nem árt neki... ettől persze még lehet h nincs igaza, csak nálam jobban ért hozzá.
Én inkább már nem szólók hozzá.
Na mindegy, motorfék fronton ne indítsunk vitát.
Sztem mindenki úgy motorozzon ahogy jól esik.
Nem 4t kéne próbálni
Pocok, a géped nagyon király így képről, gondolom megy is mint a vihar. Kapd le az idomot lesz egy jó kis ns125f-d Az idom csak a pénzt viszi pláne ha törik, + én nem is nagyon éreztem, h le akar fújni a szél a motorról (ami ugye meztelen). Más: fékpofa mennyibe kerül?
Én is szeretem a régi gépeket. És amúgyis csak ilyenre van pénzem.
De a mai cbr-es kalad után nem is sajnálom annyira. Amúgy kérdés: az új motorok mind ilyen lelketlenek? Sok újat nem vezettem, csak ezt a cbr-t meg egy aprilia leonardo-t, de ezekben nincs semmi élvezet. Gurul, azt jóvan... de nincs lelke egyiknek sem...
okés, már azt hittem, hogy mégjobban el vagyok maradva motorozási tudás terén mint azt gondoltam.
Köszi!
Te tudod
Bazsy, nem kell! NSR-nél van kenés motorféknél is. Azért a himalájáról ne azzal gyere le, de ha alapból minden oké a motorral, akkor nem lesz semmi baja. Gázfröccs, motorfék. Ennyi.
Sok sikert hozzá, szeretem a régi gépeket, csak nincs pénzem még egy moccra, de majd meglássuk
Hát alapból szép, csak az idomok eléggé szét vannak már, azokat heggesztjük, meg lesz dugócsere, kipuff csere, hátsó fékbetét, meg a kisebb apróságok... benzincsap, hátsó gumi, váltóolja, mittoménmég mi. Csak sokba fog fájni, de remélem megéri. Egyébként a gyári állapot van megcélozva. Ha kész lesz, teszek fel pár fényképet...
Vagyis aszongyátok ki kell kuplungolni a motorféket?
Épp most találtam rá a néhány oldallal ezelőtti kis vitára , hiszek neked.
1 szavazat a nem mellett, nem vitatkozom, ez a véleményem, biztosabb ha nem használja az ember.
Na, utolsó kérdés mára? Olvastam mindenfélét, ezen a fórumon is, máshol mellette-ellene stb. Nektek mi a tapasztalatotok a motorfékkel kapcsolatban? Mennyire eszi a technikát, van kenés meg ilyenek? A lényeg, h érdemes-e vagy inkább gyúrjak alkarra a kuplungolással?
Kössz! akkor széthúzom a két teleszkópszárat és ennyi megoldom!