Szal váltáskor kuplung, bár fölfelé néha elspórolom, ha a gyorsulás a lényeg. Visszafelé kuplung, gázfröccs, vissza egyet, kuplung ki, motorfék. Ha kell akkor első fék, a hátsó még nem fog, de összerakás után azzal is rásegítek majd. Simsonnál muszáj volt, mert ott az első nem volt elég, szal a megszokás bennem van.
Vmi kuplungolásról is szó volt, váltáskor vagy mikor is. Vagy hagyni a motorféket, guruláskor?
Elvileg a kuplunk használata ajánlott váltáskor, én csak félig szoktam behúzni, s így gyorsan tudok váltani. És én szoktam motorféket fasználni. Először motorfék, aztán első fékkel jobban lasítok, végül a hátsót is behúzom ha meg akarok állni... Legalábbis én.
Amúgy próbáltam idom nélkül is. Úgy nem néz ki olyan jól, mert ennek nem olyan szép a váza, mint az NSR-nek. Szal NS-ből inkább az R-es jön be. NSR-ből viszont magasan az F-es. Az nagyon el van találva.
Gyorsulásra nem olyan rossz, csak össze van gányolva a kipufogó és ez elbaszta a karakterisztikát, szal 9500-nál leszabályoz. Meg hátul nagyobb a lánckerék, ettől meg 120-nál leforog 6.-ban...
Tényleg a láncerék cserét nem is említettem.
Szal full gyárira szeretném megcsinálni.
Dani, jah, lehet h tényleg nem 4T-vel kéne próbálkozni.
Nyugodtan, én nem vagyok vitatkozós fajta, csak szerelőtöl kérdeztem múltkor és ő mondta h nem árt neki... ettől persze még lehet h nincs igaza, csak nálam jobban ért hozzá.
Pocok, a géped nagyon király így képről, gondolom megy is mint a vihar. Kapd le az idomot lesz egy jó kis ns125f-d Az idom csak a pénzt viszi pláne ha törik, + én nem is nagyon éreztem, h le akar fújni a szél a motorról (ami ugye meztelen). Más: fékpofa mennyibe kerül?
Én is szeretem a régi gépeket. És amúgyis csak ilyenre van pénzem.
De a mai cbr-es kalad után nem is sajnálom annyira. Amúgy kérdés: az új motorok mind ilyen lelketlenek? Sok újat nem vezettem, csak ezt a cbr-t meg egy aprilia leonardo-t, de ezekben nincs semmi élvezet. Gurul, azt jóvan... de nincs lelke egyiknek sem...
Bazsy, nem kell! NSR-nél van kenés motorféknél is. Azért a himalájáról ne azzal gyere le, de ha alapból minden oké a motorral, akkor nem lesz semmi baja. Gázfröccs, motorfék. Ennyi.
Hát alapból szép, csak az idomok eléggé szét vannak már, azokat heggesztjük, meg lesz dugócsere, kipuff csere, hátsó fékbetét, meg a kisebb apróságok... benzincsap, hátsó gumi, váltóolja, mittoménmég mi. Csak sokba fog fájni, de remélem megéri. Egyébként a gyári állapot van megcélozva. Ha kész lesz, teszek fel pár fényképet...
Na, utolsó kérdés mára? Olvastam mindenfélét, ezen a fórumon is, máshol mellette-ellene stb. Nektek mi a tapasztalatotok a motorfékkel kapcsolatban? Mennyire eszi a technikát, van kenés meg ilyenek? A lényeg, h érdemes-e vagy inkább gyúrjak alkarra a kuplungolással?
Vmi kuplungolásról is szó volt, váltáskor vagy mikor is. Vagy hagyni a motorféket, guruláskor?
Elvileg a kuplunk használata ajánlott váltáskor, én csak félig szoktam behúzni, s így gyorsan tudok váltani. És én szoktam motorféket fasználni. Először motorfék, aztán első fékkel jobban lasítok, végül a hátsót is behúzom ha meg akarok állni... Legalábbis én.
Tényleg a láncerék cserét nem is említettem.
Szal full gyárira szeretném megcsinálni.
Dani, jah, lehet h tényleg nem 4T-vel kéne próbálkozni.
Sztem mindenki úgy motorozzon ahogy jól esik.
De a mai cbr-es kalad után nem is sajnálom annyira. Amúgy kérdés: az új motorok mind ilyen lelketlenek? Sok újat nem vezettem, csak ezt a cbr-t meg egy aprilia leonardo-t, de ezekben nincs semmi élvezet. Gurul, azt jóvan... de nincs lelke egyiknek sem...
Köszi!