Köszi szépen a válaszokat!
Már csak annyi lenne a kérésem, hogy mondjatok egy olyan helyet, ahol lehet Micheline Pilot Power Gumit venni! 110/80/17 és 130/70/17 es méretekben!
Nagyon hálás lennék érte!!!!!!
Előre is köszönöm!
Hát nem tom mert én 1800ft-ért veszem a fox olajat és az nagyon tökéletes az nsr-be szoval te döntesz.Amugy benzinkutakon lehet kapni 2000ft körül tökéletes castrol olajat.
Sziasztok.
Ha nyílik egy olyan lehetőségem, hogy 5liter MOTUL 600 as 2T olajat tudok vásárolni 13.500FTért, az jó vagy sem?
Mert nekem mondták hogy a 600as a legjobb.....csak nem biztos....
Helló! Lehet olyat kapni hogy műanyag-gitt... Van belőle minden színben (bár sztem ez lényegtelen. Nem egy ökör ára asszem a kissebik doboz vmi 2000 Ft...
Valaki tudna ajánlani olyan tömítő anyagot amivel ki lehet az idom oldalán lévő horzsolást tömíteni?? majd utána lecsiszólni és végű lefesteni. Epokitra gondoltam én de félek hogy használat közben megrepedezik
Pocok!
Köszi a felvilágosítást
Az a gond hogy menet közben sem érzem hogy nyitna a szelep...
Mentem már egy pár poweres motorral szoval tudom hogy hogy kéne viselkednie, de nem.
Nem érzem hogy nyit.
Erre adjon nekem valaki valami tanácsot hogy mit csináljak vele??
Mi a teendő, mielött szervizbe vinném mit lehet megprobálni??
Nekem egyre jobban tetszik az F-es NSR, szal Fügétől muszáj lesz elcsakliznom egy körre majd. Az NS jó kis gép, nekem is nagyon bejön, bár sajna már régi konstrukció és nehéz hozzá alkatrészt találni... meg drága is. Sajna az enyémen is sok mindent kéne csinálni, ami nem is lenne baj, ha nem aranyárban hoznák az alkatrészeket. Egy fél dekás kis benzincsapra kaptam 10 ezer fölötti árajnánlatot újonnan, bontóból 4500 ért hozták volna, de aztán kiderült, hogy mégsincs már meg a fazonnak. De egyébként feltett szándékom gyári állapotúra visszaállítani a vasat, ha sikerül akkor sztem csodájára fognak járni. Azért mikor szívok vele irigykedve gondolok egy jó kis macseklámpásra. Lassan itt a jó idő, uhogy jó szerelést mindenkinek!
Azért elég sok a hasonlóság még ha nem is tök ugyanaz a kettő. A váz, futómű tényleg más, a blokk nagyon hasonlít, gyakorlatilag meg az NS volt az NSR elődje, szal valami közük csak van egymáshoz.
Szal a lényeg Philips, h ne vegyél mérget rá, hogy ami így vagy úgy van az NSR-en, az a tiéden is ugyanúgy lesz...
Philips!
Egyébként neked nem NSR-ed van, hanem NS-ed. A pontos típusa NS 125 R. Tuti, mert nekem is ugyanilyen gépem van. A festése más, de ha megnézed a vázat, idomokat, felnit, mindent full ugyanaz a kettő. Azt nem tudom pontosan mik a különbségek az NS meg az NSR között, ennyire még nem merültem bele, de jó ha tudod, h nem feltétlenül ugyanaz a kettő. Power szelep nekem sem zizeg ha ráadom a gyújtást, viszont menet közben nyit és ez a fontos. Gondolom a zizegés elmaradása a különbségből adódik. Ha menet közben érzed h rúg egyet a motoron 8000 körül, akkor sztem ne babráld.
amúgy én úgy tom, h a gombot csak azért van rajta, hogyha borulsz v. vmi akkor azzal könnyen letudod állítani. minden másik esetben, ha leállítod a motort a kulccsal jobb én mindig kulcsal állítom le. mert ha gombot nyomom, akkor a gyújtás rajtamarad meg minden.
ja és mielött állitanád a powert inditsd be a motort aztán állitsd le de ne a gombal hanem a kulcsal ezt a müszaki könyvben irták szal ne kérdezd miért
philips ha ugy érzed hogy nem nyit a power akkor elöször is nézd meg a henger (jobb) oldalán lévö kis "házban" imbusz kulcs kell hozzá leszeded a fedelet és lesz bent egy félkör alaku kis lap amiben fut a power bovdenje nah és lesz két kis "rovátka" ami alapján be lehet állitani a gyári értéket és fent is elelnörizd hogy hol áll a kis fémhenger amibe befutnak a bowdenek lesz egy low és high állása.
nekem egy 92es gépem van elektromos power vezérléssel nem tudom az ujabbakon hogy van.
ha ez sem segitene lehet be kelesz kukkantanod a hengerbe
De nekem nem NS, hanem NSR-em van!
Az mechanikus vezérlésű?
Mit takar a mechanikus vezérlés?
Mert nekem konkrétan az a problémám hogy nem érzem hogy nyitna a power szelep...
ennek szeretnék utánna járni csak nem tudom merre induljak....
A Te mororodban van power szelep??
Mert az adatlapodon úgy láttam ugyan olyan motorod van mint az enyém
Szóval hol keressem?
Mit tegyek hogy rendesen működjön?
ha rárakom a gyujtás nem hallom a power ellenőrzést....:S
Minden jót!