Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy-úgy
Aha, ugyanaz, csak az egyiken vannak idomok, de szerintem az fes szebb
A "94-nél fiatalabb nsr-f ill nsr-r az műszakilag ugyanaz, csak más ruhában(nélkül)? Már csak azért, hogy rámegy-e az nsr-r fékkar az enyémre.
thx
A fékkar az 2000Ft alatt van nagyvas.hu
Kilométeróra-spirál is érdekel
Hello!
Nem akarok okoskodni de a powerrt lehet álitani hogy mikor nyisson!!A bovdeneken kell álitani!!De szerintem ha hosszu távon akar menni az ember akkor a 8000 az ideális mert utazoba tud menni power alatt és nem eszik sokat!
Sziasztok!
Nagy gondom van, nem tudták megheggeszteni a kupplung/fékkart , és az önindítómat se tudják felújítani, mert kicsit hiányos szegényke. Nincs véletlen valamelyikőtöknek vagy ismerősnek eladó?
Amúgy Zolee! Nem eladó a motor?
Tényleg gyönyörű, grat hozzá!
A beömlőnél semmit nem nyit, azért fogyaszt többet a motor, mert pörög a gép, mint az állat és szívja a benyát a karbiból.
Amúgy nekem 8000-nél nyit. Tényleg lehet azt vhogy állítani, hogy mikor nyisson?
Jahh selytettem hogy az mert az SR-emen is iylen teló volt hátul csak annak a tövében volt a gázgömb. Amugy nagyon jó. sokkal jobb a tartása mint az olajosnak, csak ugye drágábbb is.

Jahh szal mindent összevetve nagyon szép a gép. Még ha át is festették akkor is igényes ugyanis minden matrica ott van ahol lennie kell. Tehát akár gyári is lehet a festés, na persze az alvázszám rögötn megmondja hogy gyári-e a festés vagy sem. Na meg a gumik meggyőzőek rajta, remélem nem csak rá van festev a metzeler felirat
Jogos! Nincs ott semmi csak egy elektromosan vezérelt szelep a kipufogó nyílás előtt. Ha már okoskodunk legalább hülyeséget ne irjunk mert az információ hiánya jobb mint a rossz információ. A fogyasztással úgy függ össze, hogy könnyebben kiszellőzik ezért felgyorsul midnen foylamat is. Gondolom nem gondolja senki komoylan azt hogy ha vmi jobban megy akkor ugyanannyit eszik mint normál használat mellett. Ezt a járművet még nem találták fel.
A szívónyílásnál semmit nem nyit meg zár.A Power szelepre gondolsz,az változtatja a kipufogó nyílásod felületét.
Ez a power izéé ez nem nagyon akar nyitni,9000nél rúgja seggbe a motort szal valami gubanc lehet...Az meg szerintem már nagyon magas fordulat,kicsit messze van a 6500-tól...
Eltaláltad!Az a telónak a kütyüje..
Igényes emberkének a mocija volt ,szal szerintem ennyit bőven megért.
Én ugy tudom hogy 6500-nál nyit. És a beömlőnél milyen csapot irányít ? Tudtommal a kupufogó nyílást növeli meg a nyelvek elmozgatásával.
Így képen eléggé rendben látszik az nsr, most nem kötöszködni akarok, de milyen az a kipufogó rajta?? szerintem kicsit nagyon hosszú az vég ami rajta van, vagy nem?
Sziasztok! Először írok ide... Ezért gondolom szimpatikus, hogy egyből okoskodok:) Csak annyit szólnék hozzá, hogy a power 7000-nél nyit minden nsr-en, és a beömlőnél is rányit egy csapot... ezért ha 7000es fordulat alatt mész akkor kb 1.5* annyit mész adott benzinnel:) Gazdaságos csak nem HONDÁS
Szépen meg van csinálva meg kell hagyni, és ha motorikusan is jó akkor meg is érte az árát.

Viszont egy kérdés. Ez mi a retek?????? Netán gázos telónak gázgömbje?????
150 Papir..2 év műszakival..
Nagyon szép
mennyi volt?
Sziasztok!
Végre én is szert tehettem egy ilyen mocira..
Tudomásom szerint az összes 125-ös NS és NSR-be van power szelep. Ez a hengerben a kipufogónyilásnál van, amit egy elektromos motor egy bizonyos fordulatnál kinyit és gyorsabban tud távozni a kipufogógáz. Az enyémben nem működik az elektromotor ezért kézzel kinyitottam és most mindig nyitva van...
Majd valamikor meg is nézem, csak sajna a héten még nem lesz rá időm, habár most még úgyse lehet motorozni... Jah és még azt is megakartam kérdezni h nektek milyen olaj van a váltóba? Mert nekem már lassan azt is le kéne cserélni, csak nem tudom h milyet rakjak bele. Jah és mielőtt el nem felejtem a féktisztító spray segít azon ha az első fékmunkahengerek nehezen mozognak?
Helló!
Meg tudja mondani nekem valaki hogy egy 1987-es NSR-ben van-e power szelep?????
ha van merre találom?
és egyáltalán hogy néz ki?
Segitsetek létszi
köszi